Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28
Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 13 Nov 2015, 15:12

En gezien mama weg was, kon ze misschien met haar vader praten? Die leek haar altijd een stuk beter te begrijpen. Ze lachte en knuffelde hem, maar werd toen serieus. "Pap.. kan ik met u praten?" ze wist echt niet wat ze hiermee aanmoest.

Lea vond het een afspraak en de dag erna gingen ze er samen voor zitten. Ze keek naar zijn vakken, keek hoe hij er voor stond en of er nog werkstukken waren die hij moest inleveren. Vervolgens stelde ze een streng schema op, met tussendoor beloningen als rennen of schaken of even relaxen.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 13 Nov 2015, 15:19

Strenge schema's waren lastig voor Seff, zou de dagen erna blijken. Sommige dagen ging concentreren nu eenmaal makkelijker dan anderen. Maar hij deed wel zijn best, omdat hij Von weer trots op hem wilde maken, maar ook voor Lea. Die deed immers zo haar best voor hem... Maar doordat ze nu elke dag samen zaten te werken, zat Seff ook op de eerste rang toen ze werd uitgevraagd door Raoul en ze met hem begon te daten. Het was iets dat hij helemaal niet leuk vond! En zijn wolf ook niet, gezien Raoul ook een weerwolf was.

Verbaasd keek Mano haar aan, een blik die al snel bezorgd werd. Rosa's toon was wel heel serieus. Was er iets mis? "Natuurlijk lieverd, wat is er?"

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 13 Nov 2015, 15:24

Een weerwolf die nogal bezitterig deed. Zo kon Raoul het totaal niet hebben toen Lea juichend en lachend Sef omhelsde en knuffelde toen hij twee voldoendes binnensleepte met de toetsweek. De rest hadden ze nog niet terug gekregen, maar ze had het een goed gevoel over. "Okay dit gaan we vieren. Zal ik mee naar je ouders of kom je bij ons? Ik wil het gezicht van je moeder zien, eigenlijk." Ze lachte en was haar vriendje even vergeten. Ze was oprecht heel blij.

Ze beet eventjes op haar lip, maar de tijd die ze hadden was maar kort en ze kon hem wel vertrouwen toch? "Ehm.. het eh.. zit zo..." ze draaide er eventjes omheen want ze vond dit nog altijd een beetje vreemd. "Pap, ik ben verliefd op een meisje en ik vind haar echt heel erg leuk en zij mij ook en ik wil het eigenlijk niet verbergen, maar ik ben bang voor mama's reactie," gooide Rosa er uiteindelijk maar uit.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 13 Nov 2015, 15:31

Seff begon zowaar te blozen door Lea's reactie en knuffelde haar blij terug. Twee voldoendes in één toetsweek! Dat was best wat voor de jonge weerwolf. Hij zwierde Lea vrolijk rond, midden op de gang, waardoor ze behoorlijk wat nieuwsgierige blikken kregen. En een hele kwade van Liz. "Zullen we dan maar naar mijn huis gaan?" Net op dat moment kwam Raoul aanlopen, die verbaasd keek bij de woorden. "Lea? Hadden wij geen plannen vanavond?" Meteen voelde Seff zijn wolf defensief worden. Hij mocht Raoul niet, vond de jongen veel te bezitterig doen over Lea, en hem ook gewoon niet aardig. Raoul was een Bèta, die zich gedroeg als een Alfa, en dat stond Seff's wolf (zoon van Von, een natuurlijke Alfa) niet aan.

Mano begon zachtjes te lachen en ging toen met zijn jongste dochter op de bank zitten. "Lieverd, het is helemaal niet erg dat je verliefd bent geworden op een meisje, en ik wil haar graag een keer ontmoeten. Maar ja, je moeder zal er misschien een beetje moeite mee hebben. Ik vind het goed dat je het haar eerlijk wil vertellen, en dat moet je zeker ook doen. Maar het kan zijn dat mama even nodig heeft om het te accepteren, dus geef haar daarna ook die ruimte?" Mano had Avyanna nooit verteld dat hijzelf ook biseksueel was, hoewel er sinds hij Avyanna had ontmoet geen enkele plek meer in zijn hart was voor een ander. Behalve hun dochters en zijn roedel dan, maar dat was anders. Avyanna was zijn vrouw, zijn geliefde, mogelijk zelfs zijn mate. Maar gezien ze geen wolf was zouden ze dat nooit weten. Maar Mano wist ook hoe traditioneel zijn vrouw kon zijn, en dus was hij nooit van plan te vertellen dat hij in het verleden wel eens een relatie had gehad met een man.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 13 Nov 2015, 15:39

Wat er prompt voor zorgde dat Lea's glimlach verdween en ze liet Seff langzaam los. "Dat is morgen. Bovendien zien we elkaar zo vaak dat je heus wel een avond zonder me kan. Ik ga vanavond naar Seff." Wat misschien ook wel de eerste keer was dat het meisje zo duidelijk haar grenzen aangaf. Nog een keer keek ze met een glimlach naar haar roedelgenoot en beste vriend. "Ik zie je met een paar uur, dan?" Tenslotte volgde Lea een paar klassen op een hoger niveau waardoor zijzelf ook echt moest werken voor school. Ze knipoogde naar hem en huppelde zowat de gang door, ook al liep Raoul met haar mee. Ze keek nog eens opzij. "Ik vind het niet leuk dat je zo doet," zei ze tenslotte zachtjes, duidelijk sip.

Wat Rosa een beetje moeilijk vond. "Wat betekend dat precies? Moet ik dan een poosje ophouden met Nadiya zien?" Ze was allang blij dat haar vader het zo goed opnam, maar haar angst om mama's reactie was nog lang niet weg. Ze wilde haar moeder niet teleurstellen, want ze wist heus wel dat die soms wenste dat ze wat meer op Lea leek. Maar ze wilde ook niet stoppen met Nadiya zien.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 13 Nov 2015, 15:47

Mano schudde zijn hoofd. "Nee, dat hoeft niet lieverd. Maar nodig haar nog even niet thuis uit, oké? Geef je moeder de tijd. Wacht tot die Nadiya een keertje hier uitnodigt." Wat even kon duren, en dat was niet leuk maar dan konden de meisjes elkaar op school wel zien. Avyanna zou dat niet verbieden, toch?

Raoul keek verbaasd, zich van geen kwaad bewust. "Dat ik hoe doe? Ik dacht echt gewoon dat we hadden afgesproken lieverd." Zijn arm lag om haar schouders en hij hield Lea dicht tegen zich aan. Hij hield iets meer dan Michael zijn handen nog thuis bij Lea, maar het scheelde niet erg veel.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 13 Nov 2015, 15:53

Nou, het scheelde niet veel. Avyanna was behoorlijk over de rooie en wist er helemaal niet mee om te gaan, in tegenstelling tot Mano die het zowat 'natuurlijk' vond. Maar zo was zij niet opgevoed. Net zoals het maar goed was dat ze niet kon ruiken wat Seff en Rosa allemaal hadden uitgespookt, want daar zou ze het ook helemaal niet mee eens zijn.
Rosa leed er zichtbaar onder. Ze was thuis stil en teruggetrokken en hoewel ze op school natuurlijk wel Nadiya had en sinds ze samen waren haar cijfers ook omhoog gingen, vond ze het niet leuk meer thuis.

"Waarom kun je niet gewoon met mij enthousiast zijn? Je weet hoe hard Seff hiervoor heeft gewerkt." Maar daarna hield ze erover op en liet het zitten. Ze nam afscheid met een kusje op zijn wang bij haar privéles voor Geschiedenis van Kaspar en richtte zich maar op vanavond. Dat ging leuk worden!
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 13 Nov 2015, 16:04

En Mano kon het niet aanzien om haar zo ongelukkig te zien. Toen de kids al in bed lagen, kwam hij daarom naast Avyanna zitten. "Avy, waarom geef je het geen kans? Rosa is hartstikke dol op dat meisje, en ze is zelfs goed voor haar school. Ik begrijp dat het moeilijk is dat onze dochter verliefd is geworden op een vrouw, maar daar kan zij toch ook niets aan doen?" Mano wilde Avy niet dwingen tot het accepteren, hij zou zijn vrouw nooit vertellen wat die moest doen. Maar ze kon het toch wel proberen?

Seff had zijn ouders niet laten weten naar huis te komen, dus het was een verrassing toen twee wolven door de achterdeur naar binnen rolden. Seff kefte vrolijk.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 13 Nov 2015, 16:14

Avyanna vond het duidelijk ook vreemd dat hij het zo normaal vond en wreef over haar hoofd. Ze kreeg hier hoofdpijn van. Ze wilde haar dochter ook niet zo zien, maar waarom nam ze niet gewoon een jongen mee naar huis, als ze toch zo nodig moest ontdekken? Moe leunde ze tegen haar man aan en krulde ze zich op op de bank. "Ik snap het gewoon niet en ik vind het raar, Mano, oké?" maar ja, ze moest dat meisje maar een kans geven, voor Rosa een grotere haat aan haar ontwikkelde dan ze tot nu toe had. Maar daarnaast was het ook vreemd omdat ze erop aangekeken zou worden. Zij gaf immers les hoe het hoorde te gaan en de meisjes die ze leerde waren van hoge huize! Wat ze ook uitlegde aan Mano, al wist ze niet precies of hij het ooit 100% zou snappen, net als zij nooit 100% zijn afkomst zou begrijpen.

Von keek nogal verbaasd naar de twee pups, maar was even later vrolijk met ze aan het stoeien en kietelde ze. Maar daarna joeg ze Seff naar zijn kamer en Lea naar de logeerkamer waar wel kleren voor haar lagen. En daarna had ze beide tieners in haar armen. "Hé jongen! Wat een verrassing."
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 13 Nov 2015, 16:19

"Dat weet ik lieverd, en ik respecteer dat. Maar alsjeblieft? Voor onze dochter?" Hij wist dat dit mogelijk een verschil tussen hen was, door hun afkomst. En het toonde ook maar eens dat Avyanna het van hem maar beter nooit kon weten. Hij drukte een kus op haar wang. "Ze zit toch bij je in de les? Dat meisje, Nadiya? Waarom praat je niet eens met haar, om te oordelen of ze een beetje goed zou zijn voor Rosa?" Dan kon Avyanna in ieder geval daar een oordeel over vellen? Mano had het meisje immers ook nog niet ontmoet.

Seff liet trots de twee toetsen zien. "Lea heeft me geholpen!" Dat moest er wel bij gezegd worden. Het waren veel hogere cijfers dan zijn normale magere voldoendes als hij het in zijn eentje probeerde.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten