Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28
Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 18 Nov 2015, 17:40

Lea ging alleen maar erger blozen natuurlijk maar kwam dichterbij en gaf hem zacht een kus op de wang, nam zijn arm aan en hief met haar vrij hand een beetje de stof op zodat ze zonder moeite naar de Grote Zaal kon lopen.
"Alsof ik dat wil, man, wat zie je er heet uit!" fluisterde Rosa terug, nu al redelijk opgewonden en ze trok Nadiya snel mee zodat ze haar kon kussen zonder dat haar ouders stonden te kijken.

Warm en stevig hield hij haar vast en drukte een kus op haar nek. "Misschien dat het je helpt om erover te praten. Je komt nog steeds niet in de ziekenboeg," merkte hij droogjes op. Maar daarna streelde hij haar lokken. "Het is jouw keuze. Als je niet wil, dan is dat goed. Waar zie je het meest tegenop?"
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 18 Nov 2015, 17:44

Nee, de ziekenboeg was sinds de aanval een plek geweest waar Themis inderdaad liever niet kwam. Heel soms moest ze wel, om kruiden aan te leveren, of omdat Aelia een keer echt ziek was geworden. Maar als het kon, vermeed ze de plek. Ze nestelde zich tegen de borst van haar man en mate aan. "Ik weet het niet", zei ze zacht. Ze wist niet waar ze zo tegenop zag. De aanval was twintig jaar geleden gebeurd, ze had er al jaren niet over nagedacht en nu kwam die verschrikkelijke nacht weer in volle hevigheid terug.

Bij binnenkomst werden Nadiya en Rosa nagestaard, zoals altijd nog. Maar ook Seff en Lea kregen blikken toegeworpen. Vooral van verbazing. Want het was vreselijk duidelijk dat hij smoorverliefd was op het meisje dat hij aan zijn arm had. En dat hij na de openingsdans met een lichte buiging ten dans vroeg. Als hij zijn best deed, kon hij best redelijk dansen. En voor Lea deed hij graag zijn best!

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 18 Nov 2015, 19:03

Zacht streelde hij over de plekjes in haar nek. Ze had hem maar heel kort en bondig erover verteld en dat was voor hem genoeg geweest. Hij wilde haar niet dwingen dingen te doen waar ze het moeilijk mee had. "Misschien omdat je onder ogen moet komen dat je er bijna niet meer was?" Wat moeilijk was. "En omdat je iedereen die is omgekomen kende van gezicht of nog beter kende uit je klas, of uit je lessen?"

Lea danste met hem en straalde simpelweg. Ze had alleen maar oog voor hem en merkte de blikken niet op. "Wystan dreigde met danslessen toen hij het hoorde van ons," ze bloosde licht en ging verder, "maar die heb je echt niet nodig." Ze liet zich draaien, kwam terug in zijn armen en bleef dicht bij hem dansen.
Ondertussen was Rosa wel gewend aan de blikken en kon het haar niet zoveel meer schelen als in het begin. Ze hield Nadiya's hand wast en omdat zij niet zo van de officiële dansen was, scoorde ze eerst wat te drinken voor hen.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 18 Nov 2015, 19:34

Edmond sloeg de spijker precies op zijn kop. Themis bromde zacht. "Je kent me te goed." Het idee dat ze inderdaad bijna overleden was, dat als dat gebeurd was ze Edmond nooit ontmoet zou hebben en dat Aelia er niet zou zijn gewest, was een ondraaglijke gedachte voor de Duivelin. Ze drukte zich tegen haar mate aan. "Misschien heb je gelijk, is praten erover wel goed. Maar voor nu nog even niet." Voor nu wilde ze zijn armen om haar heen en zijn geur in haar neus. Haar ogen kleurden geel toen het beetje wolf dat ze in zich had, contact zocht met zijn wolf.

En hij had alleen maar oog voor hem. Hij grijnsde schaapachtig. "Je moeder heeft het me geleerd." Jaren geleden, op aandringen van Von die vermoedde dat het ooit handig zou zijn om te kunnen dansen. "En jij maakt het makkelijker." Lea leek geboren te zijn voor dit soort dansen, en haar aanwezigheid kalmeerde hem waardoor hij om kon gaan met het rustige tempo.
Dat Nadiya glimlachend aannam, waarna ze een kus stal van Rosa's lippen. Een paar nieuwe eerstejaars staarden verbijsterd naar de meisjes, één van hen keek echter een beetje vrolijk. Rosa en Nadiya mochten het misschien niet beseffen, maar met hun openlijke relatie zouden ze wel eens een deur kunnen openen voor anderen.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 18 Nov 2015, 19:45

Edmond liet zijn ogen ook verkleuren zodat ze het contact wat ze zocht kon krijgen. Zacht trok hij haar nog wat meer naast zich toe en kust haar warm. "Kijk maar, lieverd. Het is geen verplichting," zei Edmond nog, maar trok haar daarna mee naar de badkamer waar ze samen gingen douchen, vervolgens kreeg Themis een intieme en fijne massage om te ontspannen en verkende hij haar lichaam alsof hij die voor het eerst onder ogen had. Na een keertje de liefde teder te hebben bedreven, nam Ed haar weer in zijn armen. Stevig en beschermend. "Ik houd zoveel van je," mompelde hij in haar oor.

Mogelijk dat ze zelfs op de dames durfden af te stappen, wat verder het jaar in. Rosa was zich er in elk geval nog niet van bewust, zij sloeg haar arm om Nadiya heen en keek haar met een verliefde blik en zachte glimlach aan. Na het drankje vroeg ze haar vriendin ten dans.
"Ik maak het makkelijker?" vragend keek ze Seff aan, maar genoot teveel van de avond om er teveel achter te zoeken. Na de fijne twee dansen gingen ze wat drinken halen en keken ze rond. Er waren voor hen nu veel bekende gezichten en Lea giechelde toen Kaspar zoals altijd de meeste dates stal. DuVeresova kon daar nog altijd een chagrijnig gezicht om trekken, al wist hij prima dat het onschuldig was.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 18 Nov 2015, 19:57

Eigenlijk moesten zeker alle partners van stafleden er elk jaar aan geloven. Zo ook Themis, Aya, Mel en Tamira. Maar Kaspar vroeg ook genoeg leerlingen ten dans. Boaz bediende zoals elk jaar de bar, leunend op zijn stok.
Seff glimlachte naar haar. "Je bent de enige die mijn hoofd rustig maakt, rustig genoeg om op de maat te blijven dansen." En het zei wat, om in staat te zijn Seff tot rust te laten komen. Zelfs Von kon daar wel eens moeite mee hebben.

"Ik ook van jou mijn lief", fluisterde ze terug, waarna ze zich tegen zijn borst nestelde en dicht tegen hem aan in slaap viel.
Themis ging uiteindelijk akkoord om het erover te hebben, ook al dwong ze bij Destan de belofte af dat ze antwoorden mocht weigeren als het haar te ver ging. Niet dat je in discussie ging met een vrouw die vuur uit haar handpalmen kon schieten, of die toezicht had op een hele kas vol Duivels Strikken...

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 18 Nov 2015, 20:07

Kaspar zwierde Aya rond en plaagde haar met dat ze echt eens haar gedachten moest verzetten, zoals elk jaar sinds de tweeling er was. Maar hij knipoogde en fluisterde dat ze er veel beter mee omging dan Amiel en Mel met hun kleintjes, toen die nog klein waren. Hij danste met een ieder, nam Lea ook heel even van Seff af, maar danste ook met Rosa en met een enkele eerstejaars. Af en toe gleed zijn blik naar Boaz, maar daar was de tijd nog lang niet rijp voor en daar had hij nu vrede mee gezien hij de man zo vaak zag.
Lea glimlachte warm naar hem. Soms vroeg ze zich weleens af hoe het eruit zou zien in zijn hoofd. "Ik vind je zo leuk," mompelde ze, toen ze weer eens tegen over elkaar stonden.

Alsof Destan het een probleem vond dat ze vragen ging weigeren. Hij was blij dat ze besloot deze stap te zetten en zei dat ze vooral Edmond mee moest nemen als dat haar hielp.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 18 Nov 2015, 20:12

Veel van degenen die meededen met Destan's project zouden iemand bij zich hebben om het makkelijker te maken. Cyra had in Frankrijk gewacht op Sevas, waarna ze samen terug naar Eldon waren gereisd. De aankomst van het vampierstel ging niet onopgemerkt, gezien hun aura's dan misschien niet zo dreigend waren als die van de meeste vampiers, maar wel degelijk krachtig en autoritair. Hoewel, iedereen die hen beter kende wist dat ze beiden niet zo prat gingen op hun titels.

Seff glimlachte warm naar haar en drukte een kus op haar kruin terwijl zijn armen om haar heen, haar dicht bij hem hielden. "Ik jou ook Lea. En ik ben zo blij dat je met me uit wilt!" Mocht hij haar al officieel zijn vriendinnetje noemen? Of wilde Lea dat nog niet?

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 18 Nov 2015, 21:10

Omdat de meesten iemand mee zouden brengen zou hij een per keer de klas in hebben. Het zou twee, of drie, weken over de aanval gaan. Destan had gedacht dat Cyra misschien kon beginnen, Themis in de volgende les zodat ze ervan af was. Dan Aya, samen met Nova omdat haar kalm te houden en vragen over te nemen. Daarna Tamira. Dan Wystan en Kaspar ook in een les. En dan Von en Amiel nog.
Toen hij vernam dat het stel gearriveerd was, kwam hij hen persoonlijk onthalen. "Hallo. Jij moet Cyra zijn. Fijn dat je wilde komen. Ik ben Destan," stelde hij zichzelf voor.
Tamira had, tenslotte hoorde het zo, hun tassen vluchtig doorzocht en even met ze staan kletsen maar nam nu haar post weer in.

Het gala was heerlijk. Iedereen liet hen tot nu toe met rust, al zou dat snel genoeg anders worden, en Lea had de tijd van haar leven. Al nam ze op den duur wel Seff mee om een klein wandelingetje te maken en even met z'n tweeën te zijn.
Rosa en Nadiya drukten zich al vlot bij het gala en Rosa sliep inderdaad niet thuis.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 18 Nov 2015, 21:22

Er was maar één gezicht geweest tijdens het gala, dat niet tevreden had gekeken. Liz was woedend dat Seff zo verliefd naar Lea keek, en dat hij kennelijk volledig aan haar klauwen was ontsnapt. Dat pikte ze niet! Dus zorgde ze dat zij en haar groepje nu constant bij hen in de buurt zaten tijdens het eten en de lessen. En de gesprekken kregen steeds meer de nadruk over vrouwelijkheden in de loop der dagen. "Joh, ik zou niet eens durven om iets anders te dragen dan een trui als ik nauwelijks borsten had!" Liz zei het bewust hard genoeg zodat Lea het hoorde. Seff had het niet door, hij glimlachte net op dat moment naar het prachtige meisje dat hij zijn vriendinnetje mocht noemen.

Cyra glimlachte naar hem. "Hi Destan, ik heb over je gehoord van Von. Ik hoop dat het in orde is dat Sevas bij de les aanwezig is?" Haar toon was een stuk beleefder, en nog een heel stuk vriendelijk dan je misschien van een vampier zou verwachten. Sinds hun bruiloft, had Cyra haar ring nauwelijks meer afgedaan. Ze was dol op haar man, maar hij was hier voornamelijk om te voorkomen dat ze ongelukken zou veroorzaken.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten