Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28
Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 12 Nov 2015, 19:52

"Als jij het zegt, Seff." Von woelde door zijn haar en hoopte maar dat als die twee eindelijk eens in zouden zien dat ze elkaar wel meer mochten dan dat, dit dingetje tussen Seff en Rosa niet een probleem zou zijn. Maar daarna keek ze hem streng aan. "Ik heb geen idee hoe ver jullie zijn gegaan en ik wil het ook niet weten, maar je doet het veilig, begrepen?"
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 12 Nov 2015, 19:57

Seff begreep het echt niet. Hij was niet verliefd op Lea! En zij al helemaal niet op hem! Ze was verliefd geweest op Michael, en kreeg de laatste tijd steeds meer aandacht van jongens sinds het uit was tussen Lea en de Nimf. Soms zag hij haar dagen niet! Weer kleurde hij rood. "Natuurlijk", bromde hij. Natuurlijk deden ze het veilig!

Maar het gesprek begon die middag nog aan hem te knagen, ook al was dat in het begin onbewust. 's Avonds liep hij te dralen in zijn kamer. Waar was zijn pyama?

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 12 Nov 2015, 20:09

Die kwam Von uit de logeerkamer brengen, daar waar Rosa had geslapen. "Seff? Alles goed?" Ze keek hem vragend aan. Hij leek niet helemaal zichzelf te zijn. Daarna keek ze naar zijn schouder. "Wat is dat?" Haar stem werd argwanend.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 12 Nov 2015, 20:13

Seff, opgeschrokken uit zijn gedachten, keek op en wilde het shirt dat hij zocht aannemen van zijn moeder toen hij diens blik op zijn schouder zag. Veel te laat besefte hij dat hij geen shirt droeg om de tatoeage te bedekken. Ooh.. shit.. Hij kromp iets in elkaar onder Von's strenge blik. "Ik eh... Het.. hij is nep?", probeerde hij nog.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 12 Nov 2015, 20:19

Ze kwam dichterbij en inspecteerde het ding, waarna ze hem het licht introk en zwijgend, en duidelijk pissig, het insmeerde met vaseline. Haar donkere ogen keken hem kwaad aan. "Vertel op. Nu." over het algemeen was Von echt wel een chille ouder, maar als ze boos was, werd ze ook echt boos en dat wilde eigenlijk niemand ooit meemaken.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 12 Nov 2015, 20:24

Seff piepte zacht, wolf- en puppy-achtig. Het was duidelijk dat hij meteen begreep dat hij een regel had gebroken en de wolf in hem, die nog veel jonger was dan de mens, was bang voor een boze moeder. De mens trouwens ook... "Ik... ik wilde hem al hele lang, Kaspar had me verteld over zijn tatoeages.. En.. en toen dachten Rosa en ik.. dat het wel cool was om hem te laten zetten?" Hij durfde Von amper aan te kijken terwijl hij het vertelde. "Het.. het is een Ierse levensboom?" Het had duidelijk een verbinding met zijn moeders kant van de familie, ook al kende hij die niet gezien er niet veel van over was.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 12 Nov 2015, 20:31

"Kaspar komt uit een stam waarbij het normaal is om een tatoeage te krijgen. Dat heeft hij vast ook uitgelegd." Als ze een beetje had opgelet bij Geschiedenis dan had hij een behoorlijke tekening op zijn borst, schouder en halve arm. Von keek nog eens naar de tatoeage en dekte het ding af. Weerwolven werden amper ziek, maar een ontsteking oplopen lukte hen ook nog wel.
"Seff, we hadden een afspraak hierover. Jij zou wachten tot je achttiende en dan zou het ons cadeau aan jou zijn." De boosheid verdween nu. "Ik dacht dat ik je kon vertrouwen, dat je je daaraan zou houden. In plaats daarvan doe je het achter onze rug om en dan blijf je het ook nog geheim houden." Ze schudde haar hoofd, duidelijk teleurgesteld. "Ik ga nog wel met je vader praten hierover." Waarna ze hem zijn pyjamashirt gaf.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 12 Nov 2015, 20:35

En die teleurstelling deed zo ontzettend veel pijn dat Seff meteen wilde dat hij de tijd terug kon draaien! Hij had zijn moeder niet willen teleurstellen, en ze konden hem vertrouwen... Nu kon hij haar helemaal niet meer aankijken terwijl hij zijn shirt aannam. "Het spijt me mam", zei hij zachtjes. "Ik.. ik had er niet zo over nagedacht..." Het was inderdaad nog specialer geweest als hij hem van zijn ouders had gekregen. Wat was hij ook voor stomme idioot?!

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 12 Nov 2015, 20:39

Dat idee had ze wel vaker bij Seff. En dat in combinatie met Rosa was niet al te best. Niet om het een of ander, maar ze had zo het vermoeden dat Rosa hem een beetje had gepusht en sinds dat gedoe met Liz, had ze het idee dat Seff zich moest bewijzen. Von zuchtte en streek even door Seff's weerbarstige haar dat hij duidelijk van zijn vader mee had en drukte een kus op zijn wang om aan te geven dat ze heus nog wel van hem hield, maar eventjes niet wist wat ze moest zeggen. "Hup, naar bed jij anders krijg ik je er morgen niet meer uit."
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 12 Nov 2015, 20:50

In dat geval, was Rosa inderdaad niet de beste invloed voor Seff op het moment. Hij lag er nog steeds uit bij zijn vriendengroep, en kwam vaker dan in lange tijd terug naar huis na school om hier te blijven slapen. Ook al betekende dat nog vroeger opstaan om op tijd te zijn voor zijn les.
Die avond sliep hij niet goed. Hij voelde zich vreselijk schuldig en slecht omdat hij zijn moeder teleur had gesteld en de afspraak over de tattoo had gebroken. En dan was er dat geknaag over Lea, en Von's opmerking over dat Lea het misschien niet leuk zou vinden dat hij nu iets met Rosa had. De jongen zag er dan ook moe uit de volgende dag aan het ontbijt, en was nog stiller dan gewoonlijk. Hij had niet erg goed geslapen.

Emil was niet blij geweest toen Von hem over de tatoeage vertelde, maar had beloofd het aan haar over te laten. Zij was beter met woorden dan hij, en als het om echte opvoedkundige dingen ging deed Von dan ook het meeste werk. Ook al was Emil er ook altijd geweest voor Seff. De wolf was alleen nooit echt goed geworden met woorden.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten