Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28
Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 12 Nov 2015, 23:05

Avyanna herkende de uitdrukking van Mano als zodanig dat er iets mis was en keek hem fronsend aan. "Wat is er, lieverd?" vroeg ze zachtjes, waarna ze knikte. "Ik heb haar aan haar huiswerk gezet." Als het goed was, was ze nog op en was ze aan het studeren in haar kamer.

Lea huppelde met de Alfa's mee en stoof op Seff af, zodra ze hem zag. Ze kefte vrolijk en drukte even haar neus tegen hem aan.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 12 Nov 2015, 23:10

Seff's oren vlogen ongeveer de lucht in toen Lea binnen stormde en hij kefte vrolijk. Niet veel later rolden de twee wolven stoeiend en spelend over de grond, tot Seff haar op de grond wist te krijgen en zacht zijn snuit door haar vacht liet glijden. Ooh ja, voor de wolven was het waarschijnlijk meer dan duidelijk dat ze wel meer waren dan alleen maar 'maatjes'.

"Ik hoop heel erg dat ze me dat zelf gaat vertellen." Waarop hij op Rosa's deur klopte en binnenkwam. "Rosa? Is er iets dat je ons moet vertellen?"

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 12 Nov 2015, 23:19

Waarop Lea hem om kegelde en triomfantelijk kefte. Ze stoeide met hem, knuffelde uitgebreid met hem maar vervolgens ging ze braaf naar binnen en zich veranderen en leende een shirt van Von om in te slapen. Ze zat op het randje van Seff's bed, te wachten tot hij klaar was met tandenpoetsen en omkleden en keek op toen hij binnenkwam. Ze glimlachte warm naar hem. "Hé.. hoe zit het nou? Waarom was je er niet bij?"

Rosa keek op van haar huiswerk en trok een gezicht. "Het spijt me dat ik niets heb gezegd over de onvoldoende voor Geschiedenis?"
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 12 Nov 2015, 23:37

Oké, dat was ook geen fijn nieuws, maar dat was niet wat Mano bedoelde. Zijn blik werd streng. "Jongedame, klopt het dat je een tatoeage hebt laten zetten?" Ze kon maar beter niet liegen nu, want dan kon ze op nog meer straf rekenen.

Seff keek beschaamd naar de grond. "Ik heb een tatoeage laten zetten, terwijl ik pap en mam beloofd had het niet te doen tot ik 18 was." Hij trok de mouw van zijn shirt op, waardoor de tattoo, gezet met rode inkt, zichtbaar werd. "Ik heb twee weken huisarrest, en mag ook niet mee met de roedel." Maar dat Lea hem nu op kwam zoeken, betekende best wel veel voor hem!

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 13 Nov 2015, 00:05

Rosa kreeg eventjes grote ogen en toen zakte haar houding in. Ze knikte, slikte en besefte dat dat waarschijnlijk niet voldoende ging zijn. "Ja, papa," mompelde ze en kwam overeind en deed haar armbandjes af om hem de tribal van 'moed' te laten zien. Een teken wat ze uit een boek kende wat ging over zigeuners en wolven en ze had het passend gevonden. Want zo stoer was Rosa nou ook weer niet...

Lea rolde haar ogen en gaf hem een por, maar ging er verder niet op in, omdat ze heus wel doorhad dat hij echt spijt had. Ze boog naar hem toe en liet haar vingers eroverheen glijden. "Hm, mooi. Ierse levensboom, toch? Waarom die?" Ze maakte het zich gemakkelijk op zijn bed en keek hem rustig aan.

In de kamer luisterde Von naar het gesprek van haar zoon en Lea. Ze schudde haar hoofd. Die twee eindigden echt wel een keer met elkaar.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 13 Nov 2015, 00:10

Mano's blik werd er niet bepaald vrolijker op. "Jongedame, je gaat je huiswerk afmaken terwijl ik met je moeder bespreek welke straf je krijgt." Waarop hij haar kamer verliet en naar Avy liep. "Rosa heeft een tatoeage laten zetten, gelijk met Seff." Hij legde het kort uit en was behoorlijk boos op hun jongste.

Seff grijnsde breed omdat ze hem meteen herkende en knikte dan ook. "Mam is Iers, en het staat symbool dat alles in het leven en in de wereld met elkaar verbonden is. Ik vond dat een mooie gedachte, en ook wel passen bij de wolf en de mens?" Die waren immers ook onlosmakelijk met elkaar verbonden.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 13 Nov 2015, 00:19

Avyanna dacht even dat ze het niet goed had verstaan. "Wat? Ze heeft wat?!" Wauw. Dit sloeg werkelijk alles. Ze zuchtte en haalde een hand door haar perfect gekapte lokken en moest toen nog een keer zuchten omdat haar haar nu niet meer zat.

Enthousiast knikte Lea en vroeg of ze hem nog eens mocht zien. Ze bewonderde het ding waarna ze nog wat spraken over hoe het zou zijn in Ierland, wat voor dingen dan nog meer met elkaar in verband zouden staan en wanneer ze weer gingen schaken en samen rennen. Uiteindelijk wipte Lea gapend van het bed af en ging op het logeerbed liggen. Ze was bekaf, maar had het leuk gehad met Seff.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 13 Nov 2015, 00:21

Seff keek grinnikend naar de gapende Lea, maar voor ze ging slapen moest hij nog één iets vragen. Want het knaagde aan hem. "Lea? Vind je het vervelend dat Rosa en ik uit gaan?" Want het was niet omdat ze verliefd waren! Hij wilde niet dat Lea dat dacht.

Mano liet zijn handen over haar schouders glijden. "Op haar pols. Seff heeft twee weken huisarrest zonder roedel gekregen, maar ik denk dat voor Rosa enkel huisarrest te weinig is." Ze ging immers niet mee met de roedel. Voor een weerwolf was wegblijven bij de roedel een behoorlijke straf. Wat was voor Rosa van gelijke mate?

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 13 Nov 2015, 00:26

Verbaasd werkte Lea zich op een schouder en ging tenslotte weer zitten en sloeg de deken om haar heen. "Hoe kom je daar nou ineens bij?" vroeg ze, de vraag nog even ontwijkend.

Avyanna kon haar jongste wel een pak rammel geven. Soms wenste ze wel dat Rosa een beetje meer op Lea leek en zich niet zo in de problemen zou werken elke keer. Ze zuchtte en leunde tegen Mano aan. "Nee, dat is zeker niet genoeg." Een poosje bleef ze erover nadenken en knikte toen. "Twee weken geen magie." Rosa was mega verzot op magie. Dat zou wel een gepast straf zijn en Avy had nog wel handschoentjes liggen die haar dochter maar moest dragen zodat ze geen krachten kon stelen en helemaal niets kon.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 13 Nov 2015, 00:32

"En verplicht bij jouw lessen aanwezig zijn." Hoewel Lea die goed had afgerond, had Rosa er een handje in te verdwijnen gedurende de etiquette-lessen van haar moeder. Daarop riep Mano Rosa bij hen. "Je moeder en ik hebben overlegd over je straf. Seff heeft twee weken huisarrest zonder roedel gekregen, en moet elke dag naar huis komen na school. Jij, jongedame, wist net zo goed dat tatoeages in dit huis niet worden geaccepteerd tot je 18 bent! Twee weken huisarrest, twee weken geen magie, en je gaat na je lessen naar je moeders les. Begrepen?!" Mano kon best eng zijn als hij streng was. Hoewel het niet vaak voorkwam dat hij dat moest zijn.

Seff haalde haast verlegen zijn schouders op. "Mam... mam herinnerde me dat.. dat je natuurlijk alles kan.. kan ruiken. En ik wil niet dat er iets tussen ons komt te staan. Rosa en ik.. we zijn niet verliefd. Maar we willen.. willen wat experimenteren en dat doen we liever met iemand die we vertrouwen en die dat ook wil... Maar ik wil het alleen als jij.. als jij het niet erg vindt." Legde hij het goed uit? Seff kwam zo slecht uit zijn woorden dat hij niet wist of hij de essentie wat er tussen Rosa en hem was, nu wel goed had uitgelegd.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten