Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28
Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 13 Nov 2015, 00:39

Rosa haalde het niet in haar hoofd om te protesteren als haar moeder zo keek en haar vader zo sprak. Dus knikte ze alleen maar. "Ja, papa." Waarna ze met gebogen hoofd wegslofte. Potverdorie! Twee weken geen magie en naar die stomme lessen?! Ieeew. Maar ze wist ook wel dat ze dat aan zichzelf had te danken.

Iew ja, het was niet direct iets wat ze fijn vond om te ruiken en haar wolf werd er chagrijnig van. Dat zei ze echter maar niet want Seff gaf ook wel duidelijk aan dat hij niet wilde dat er iets tussen hen zou komen te staan. Ze haalde haar schouders op. "Ik snap niet waarom je dat niet met iemand doet waar je wel verliefd op bent en die je vertrouwt. Wat maakt het uit om te wachten? Maar eerlijk... Het zijn mijn zaken niet, Seff." Moest ze toestemming aan hem geven zodat hij met Rosa naar bed kon? Nee, echt niet dat ze die ging geven. Lea vond al dat gefriemel maar niets, terwijl je niet eens bij elkaar wilde blijven. En ze vond het ook niet leuk, al kon ze niet precies zeggen waarom, dus dan maar zo.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 13 Nov 2015, 00:47

Maar haar toon was duidelijk, en Seff wilde Lea niet kwetsen door iets met haar zusje te doen terwijl zij dat liever niet had. Dus knikte hij alleen maar. "Oké", zei hij zacht. Dit zou hij wel met Rosa moeten bespreken, want hoewel ze vreselijk leuk was en heel fijn om mee samen te zijn, was dit wel iets waar hij moeite mee had. Lea was zijn wolfmaatje, zo simpel was het. Zijn wolf zou het hem niet makkelijk maken als hij iets deed wat Lea duidelijk niet prettig vond.

Mano knikte en stuurde Rosa weer naar haar kamer. Met een zucht streek hij door zijn haar, dat daardoor wild alle kanten op sprong. Werkelijk waar, wat had Rosa bezield?!

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 13 Nov 2015, 00:52

Lea zuchtte en kwam weer overeind en pakte zijn hand. Ze keek hem aan en glimlachte licht. "Ik ga je geen toestemming geven, Seff want mijn hoofd vindt het raar." Ze sprak zacht en keek hem rustig aan en haalde haar schouders op. "Ik ben niet zoals anderen hierin, oké? Als je wat met haar wilt proberen ga ik het niet toejuichen maar ik ga het ook niet verbieden." Ze haalde weer haar schouders op en kneep in zijn hand. "Het zijn jouw keuzes. Net als dat het mijn keuze is dat ik wil dat het speciaal is met iemand van wie ik houd en die van mij houd en met wie ik nog lang samen ben." Waarna Lea hem los liet en zich gemakkelijk maakte op bed.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 13 Nov 2015, 00:54

Seff knikte, maar bleef er de rest van de avond over malen. Toch kreeg hij niet echt de kans om erover te praten met Rosa gezien ze beiden na de lessen direct naar huis moesten en de in de pauze samen zaten met Lea.
Dus zocht hij haar er pas over op toen hun beider huisarrest erop zat. "Hebben je ouders je een beetje laten leven?" Hij grijnsde naar haar. Hij had wel gemerkt hoe erg ze de handschoenen had gehaat, en anders haar moeders lessen wel. Lea was de afgelopen dagen wel meer blijven logeren, wat hij erg leuk had gevonden en wat ook goed was geweest voor zijn huiswerk.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 13 Nov 2015, 00:58

Rosa rolde met haar ogen en was blij dat ze eindelijk van de handschoentjes af was. "Ughn.. volgens mij hebben ze een hekel aan me." Maar tijdens de lessen van Geschiedenis had ze ineens heel iets anders ontdekt. Een vriendinnetje die haar hart sneller deed kloppen en het verwarde haar vreselijk en tegelijk kreeg ze zoveel zin om bij haar te zijn dat haar hoofd het niet meer bij kon houden. "Hé trouwens.. ehm.. ik heb wat zitten denken over ons..." ze beet op haar lip en liep rood aan. "Ik eh.. denk dat ik iemand leuk vind.." Rosa en verliefd... dat dat nog eens zou gebeuren!
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 13 Nov 2015, 12:02

Even keek Seff verbijsterd naar Rosa, maar knuffelde haar toen glimlachend. De deal was dat dit op zou houden als één van hen de stekker er uit trok, en nu deden ze het beiden. Dat voelde veel beter. "Dat.. dat is eigenlijk heel goed, want ik heb met Lea gesproken en die vind het eigenlijk niet zo fijn wat we doen. En ik wil haar niet kwetsen." Het zou dus bij één keer seks, en wat andere dingen blijven. Hij glimlachte naar Rosa. "Wie is het?" Op wie was Rosa verliefd geworden?

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 13 Nov 2015, 12:11

Waar Rosa hartelijk om moest lachen. "Oh, dus je hebt eindelijk door dat je haar wel leuk vindt?" Maar daarna werd ze weer verlegen en haalde ze haar schouders op. "Gewoon iemand." Nou ja, Nadiya was niet gewoon iemand, maar ze wilde eerst meer met het meisje optrekken om er zeker van te zijn dat ze haar echt leuk vond. En tot nu toe was dat moeilijk want elke keer als ze haar zag veranderde de stoere Rosa in een verlegen meisje.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 13 Nov 2015, 12:21

Iets dat Nadiya zo grappig vond, die had Rosa al een tijdje door, dat ze haar inmiddels ook openlijk een beetje zat te plagen om meer van die verlegen reacties uit te lokken.

Seff keek opnieuw stomverbaasd naar Rosa. "Ik vind Lea niet leuk. Maar we zijn vrienden!" Wolfmaatje was een woord dat hij alleen jegens Lea gebruikte, dat was een woord dat enkel voor hen tweeën bedoeld was.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 13 Nov 2015, 12:48

Rosa mompelde nog niet 'maak dat de kat wijs', maar had het die middag gewoon gezellig met Seff en liet zich plagen door Nadiya. Ze zaten samen in een project voor Geschiedenis en dat het donker gekleurde meisje zoveel meer wist dan zij, maakte haar alleen maar onzeker. Het geplaag van Nadiya maakte helemaal dat er amper een woord uit haar kwam en om de zoveel seconden gluurde ze even naar haar. Oh man... hoe ging ze ooit indruk op haar maken?
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 13 Nov 2015, 12:58

Net op dat moment, keek Nadiya om en ving daardoor Rosa's blik. Ze glimlachte breed maar warm naar het meisje en merkte toen op dat die niet echt veel had opgeschreven. "Heb je anders zin om vanmiddag samen te studeren?"
Seff bromde kort, maar snapte niet waarom iedereen dacht dat hij Lea leuk vond. Dat was niet zo! Toch...?
Die middag zocht hij haar wel weer op, hij vond haar op de rand van de fontein met een boek, en ging naast haar zitten. Nieuwsgierig keek hij over haar schouder mee. "Wat lees je?"

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten