Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28
Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 14 Nov 2015, 13:59

Ze lachte en knuffelde hem terug. "Ik zei toch dat je het kon! Echt super man!" Haar dag was goed, al was ze wel nog wat verward over de kus en dat bleef zo, vooral omdat ze het fijn had gevonden. Ze zag Seff toch niet op die manier? Maar ze kwam zonder aarzelen langs om te eten en werd helemaal verlegen toen Von haar uitgebreid bedankt en schudde alleen maar haar hoofd. "Ik heb echt niet zoveel gedaan," mompelde ze, met roze wangen.

Ze betoverde Rosa in elk geval. Ze kon haar blik niet van haar afhouden en bleef voor het eerst stil zitten luisteren naar het muziekstuk. Avyanna luisterde glimlachend mee. Ja, het bleef gek dat die twee om elkaar gaven, maar ze pasten duidelijk wel bij elkaar.
Lea vond het gezellig dat ze een vriendin had in Nadiya als het ging om culturen en muziek en vond het wel grappig dat het meisje Rosa aan het blozen kon krijgen.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 14 Nov 2015, 15:41

Maar iemand betoveren, die al aangetrokken tot je was, was dan ook aanzienlijk makkelijker. Vaak genoeg bleven Nadiya's glimmende ogen tijdens het zingen op Rosa hangen. Zou ze mogen blijven slapen vanavond?

Seff grijnsde breed naar Lea, toen die zo verlegen werd. "Ik zei toch dat ze je dankbaar zou zijn?" Ook voor Seff was de kus verwarrend, maar dat was vooral omdat hij Lea sindsdien niet meer uit zijn hoofd kreeg. Ze kwam voor in zijn dromen, en ook op hele andere manieren dan normaal. Vaak genoeg werd hij wakker, heftig blozend om hoe hij over haar had gedroomd en moest hij bovendien wachten voor hij uit bed kon door bepaalde lichamelijke functies die 's nachts wel eens voorkwamen. Hierover vertelde hij Lea natuurlijk niets. Zij zag hem niet zo immers... Naar haar gedroeg hij zich niet anders dan normaal, hoewel zijn wolf dat wel een beetje deed. Die begon hapjes aan haar aan te bieden, was nog liever en zachter dan normaal, en ook nog beschermender.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 14 Nov 2015, 17:11

Rosa ging er in elk geval voor pleiten en rolde met haar ogen en zei dat er heus niets ging gebeuren op een kus na, in een huis vol wolven. Sinds ze een keer haar vaders krachten had gestolen en de halve dag alles had geroken was ze ineens een stuk dankbaarder voor haar gewone mensenneusje.
En dus bleef Nadiya voor het eerst een nachtje slapen.

Wat haar wolf wel grappig vond en vaak genoeg zelf joeg en hem dan porde dat hij gewoon mee moest eten. Het was lief, maar ze kon ook wel voor zichzelf zorgen. Wolf Lea was duidelijk iets meer van 'ik kan het zelf wel al ben ik een dame' dan de mens.
Lea wist natuurlijk niets van Seff's dromen en wat al niet meer en zou blijven slapen. Voor het echter zover was, trokken zij zich terug in Seff's kamer met een schaakbord. Lea had haar schoenen al uit gedaan en maakte het zich gemakkelijk op zijn bed, vleide haar rok ietsjes netter om haar benen en ging vast zwart opzetten voor zichzelf. Af en toe gluurde ze naar Seff. Iets was anders aan hem als ze met z'n tweeën waren, maar ze wist niet precies wat al wist ze wel dat hij deed alsof er niets was en daar heel goed in slaagde.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 14 Nov 2015, 19:22

Er gebeurde inderdaad niets, behalve dan veel gezoen en geknuffel. Want hoewel Rosa's bed een eenpersoonsbed was, lagen ze er wel samen in. In elkaars armen slapen, beviel Nadiya bijzonder goed.

Seff probeerde dan ook gewoon om haar te verslaan in schaak. Goed, hij voelde dan iets anders voor haar dan eerder, maar verder waren ze gewoon nog hetzelfde. Wolfmaatjes, en dat zou als het aan hem lag ook zo blijven. Hij wilde Lea niet kwijt in zijn leven, ook als dat betekende dat hij zijn nieuwe (maar toch ook niet zo nieuwe) gevoelens voor haar moest verzwijgen. Zijn wolf vond dat duidelijk niet leuk. Die wilde dat de mens open was over wat hij voelde voor Lea. Maar de mens durfde dat niet.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 14 Nov 2015, 19:28

Uiteindelijk keek ze maar gewoon op. "Seff? Is er iets? Ik heb het idee..." Lea haalde haar schouders op en fronste lichtjes, want ze wist niet goed hoe ze het moest uitdrukken. Ze had het idee dat er iets anders was, al deed hij normaal. Dus keek ze weer naar hem en probeerde het antwoord in zijn bruine ogen te lezen. Snapte hij waar ze op doelde?
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 14 Nov 2015, 19:32

Ja, natuurlijk wist hij waar ze op doelde, maar hij grijnsde zijn jongensachtige grijns naar haar. "Nou ja, ik ben je aan het inmaken met schaken. Maar verder is er niets, toch?" Tenminste, van haar kant niet leek het hem. Dus besloot hij snel het onderwerp te veranderen. "Hé, hoorde ik van Rosa dat Connor je heeft uitgevraagd?" Hij probeerde er niet verbolgen over te klinken.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 14 Nov 2015, 19:35

Waarop ze een gezicht trok. "Volgend potje is van mij!" maar ze nam hem nog even op en keek hem dan ook onderzoekend aan toen hij over Connor begon. Lea rolde haar ogen. Connor had haar jaren uitgemaakt voor stuudje en plank (bij gebrek aan vrouwelijke vormen) en nu moest hij met haar uit? "Ik heb alleen ja gezegd zodat ik daarna van hem af ben. Stomme klootzak is het," bromde ze. Waarna ze naar Seff gluurde. "Niet zeggen, dat ik dat heb gezegd," mompelde ze verlegen. Maar ook Lea zat wel een beetje pit, het duurde alleen wat langer voordat het eruit kwam.
Ze wist niet of ze er nog eens over moest beginnen, want ze wist niet zeker of ze Seff wel moest geloven. Maar ze had er zelf een hekel aan als anderen aandrongen bij haar over onderwerpen en dus liet ze het rustten.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 14 Nov 2015, 19:37

Vormen die uiteindelijk wel gekomen waren, ook al zou Lea nooit echt grote borsten hebben. Het stak Seff toch een beetje dat ze ja had gezegd, maar hij hield zijn mond want hij mocht er niet over oordelen. Lea zag hem niet staan op die manier... "Ik kan anders wel in de buurt blijven? Voor als hij zich niet gedraagt?"

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 14 Nov 2015, 19:42

Dat was nog niet eens zo'n heel slecht idee. "Anders spreken we af dat we gaan rennen samen? En dan kom je me om 10 uur halen in de bar?" man.. dat klonk al bijna als een date! Al moest Lea glimlachen bij het vooruitzicht om weer samen te rennen. En wat haar betreft mocht Seff er heel prima wat van zeggen, maar dat deed hij nooit... en zij wist niet hoe ze anders van Connor af moest komen, dus dan maar zo.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 14 Nov 2015, 19:44

Seff knikte. Het was een afspraak.

Maar hij was vroeg in de bar, het was pas 8 uur en hij wilde Lea ook niet lastig vallen. Misschien ging het juist heel goed? Dus bestelde hij maar wat en ging een heel stuk verderop zitten om niet opgemerkt te worden. Wel merkte hij hoe dominant Connor, ook een weerwolf, over Lea deed. Hij was nog erger dan Raoul! En hij hield zijn handen ook niet thuis! Uit irritatie, en om zich in te houden, begon Seff iets meer te drinken dan hij gewend was (en hij kon al niet goed tegen drank...).

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten