Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28
Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 15 Nov 2015, 22:46

"Oh en je denkt dat het beter is om het te doen als ik net even naar de wc ga?" Ze schudde haar hoofd. "Ik dacht dat we samen gingen rennen en ik wilde hem net afpoeieren en dan moet ik jullie uit elkaar trekken?" waar anderen wel eens neerkeken op Seff vanwege zijn drukte en (voor de laatste toetsweek) zijn cijfers, kende Lea hem goed. Maar dit had haar echt tegen gevallen. "Ik wil niet dat je vecht door mij," mompelde ze.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 15 Nov 2015, 22:49

Lea's teleurstelling was zo mogelijk nog veel pijnlijker dan die van Von, en de moed om haar überhaupt te vertellen waarom hij zo had gereageerd, zonk hem nu werkelijk in de schoenen. "Het spijt me", zei hij zacht. "Maar hij zei zulke vreselijke dingen... Ik deed het voor ik er over na had gedacht."

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 15 Nov 2015, 22:53

Nu kwam ze overeind en ging naast hem zitten op zijn bed en legde zacht haar hand op de zijne. "Sorry, ik ben je ook wel dankbaar..." ze keek hem met een glimlachje aan. "Ik zie je gewoon niet graag zo." Al had ze hem niet eerder gewond gezien. Behalve dan geestelijk toen na de shit met Liz. Stom wijf. Lea kon er nog steeds pissig om worden als ze erover na dacht.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 15 Nov 2015, 22:56

Seff glimlachte nu weer naar haar. "Ik zal niet meer vechten, en ook niet meer drinken. Beloofd." Gezien dronken worden duidelijk niet goed was voor zijn hoofd. Seff vond er werkelijk niets aan! En zijn arm deed nog pijn... Het enige goede aan gisteravond was, was dat Lea hem had ingestopt en bij hem was gebleven. Dat was iets dat hij heerlijk had gevonden.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 15 Nov 2015, 23:05

Het was toch weekend, dus na nog een knipoogje ging Lea er vandoor en vroeg Von of ze toevallig nog wat had liggen voor haar, gezien haar kleren van gisteren nat en vies waren, maar moest het doen met een broek uit de winkel die niet helemaal goed was gelukt (veel te smal, en dus passend voor Lea) en een trui van Seff. Na de douche kwam ze weer tevoorschijn, helemaal wakker en met haar lokken in een vlecht en dus in een broek waardoor ze er wat anders uitzag dan normaal. Wat verlegen glimlachte ze naar Seff, maar stelde voor om een wandeling te gaan maken, en dan ook maar even de laatste boodschapjes te doen die Von nodig had. Dat ze niet konden rennen, betekende niet dat ze niet het bos in konden, toch?
Lea verdween bijna in Seff's trui, maar vond het wel lekker. Ze betrapte zich erop dat ze af en toe wat dieper erin wegdook om zijn geur op te snuiven die erin was blijven hangen.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 15 Nov 2015, 23:09

De broek liet haar vormen erg goed uitkomen, Lea droeg immers zelden broeken, en zijn trui stond haar juist schattig omdat hij veel te groot was. Ondanks zijn gewonde arm droeg Seff het meeste, terwijl hij haar vermaakte met verhaaltjes, en meer dan eens ook complimentjes maakte om het een of ander. Ze hadden het ook over school en Seff beurde haar op over de twee onvoldoendes, dat ze die vast wel op zou halen of dat de docenten ze bewust zouden negeren. Lea was de beste leerling op Eldon!
Maar ondertussen dwaalden zijn gedachten soms ook even af. Naar de korte kus die ze hadden gedeeld, of hoe heerlijk ze had geroken gisteren. Wat zou hij haar graag in zijn armen houden en verwennen. Hij zou rustig aan doen, Lea laten wennen zoals alle andere jongens niet wilden doen. Die wilden allemaal te snel en bezorgden haar een onprettig gevoel. Seff zou dat niet doen. Hij kende Lea immers door en door.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 16 Nov 2015, 00:01

En als hij zo hard met zijn hoofd ergens anders zat, dan moest zij hem af en toe bijsturen. Ze bloosde om de complimentjes, maar zei ook dat het wel goed ging komen met de lessen en haar cijfers. Tenslotte stond ze er ontzettend goed voor, zoveel deed een slecht cijfer voor een vak niet met haar gemiddelde. Waarna ze ook direct weer voorstelde dat ze samen gingen studeren voor de komende toetsweek, de laatste van het jaar. Gingen zij eigenlijk op vakantie? Lea had het vermoeden van niet, gezien tante Von het heel druk had met de winkel en ze oom Emil helemaal amper zag. Toch nog maar een voordeel aan een breed postuur en harde werker zijn.
Ze moest lachen toen ze Seff wegtrok voor hij tegen een boom aan liep, al zou ze waarschijnlijk knalrood zijn geworden als ze gedachten kon lezen. "Joh, je moet wel op blijven letten. Waar zit je met je hoofd?!" Waarop ze ook direct maar een paar delicate boodschapjes overnam voor ze terug konden naar de winkel.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 16 Nov 2015, 12:42

Een ontmoeting met een boom stond inderdaad niet hoog op zijn lijstje. Hij grijnsde schaapachtig naar haar. "Nergens", loog hij, en slecht ook. Maar hij kon dat toch niet opbiechten?

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 16 Nov 2015, 12:49

"Als je het niet wil vertellen, kun je ook dat zeggen... Je hoeft niet tegen me te liegen." Ze porde hem met een grijns. "Dat lukt je namelijk toch niet overtuigend genoeg." Lea stak haar tong uit. Zij kende Seff waarschijnlijk net zo goed als hij haar kende.
Ze brachten de spullen terug en Lea wipte opgewonden op de stoel. Ze had er na gisteren helemaal niet meer aan gedacht, maar herinnerde het zich nu ineens en ze keek enthousiast van Seff naar tante Von. "Von..." begon ze vragend op haar meest lieve toon. "Jullie gaan niet op vakantie toch?"
Von herkende die manipulatieve toon natuurlijk, maar ging rustig verder met de was opvouwen en gaf een knikje. Het was te druk momenteel en ze konden het geld goed gebruiken. Eldon was geen goedkope school en hun onderhoud kostte natuurlijk ook van alles.
"Mag Seff dan met ons mee?" waarna ze opzij keek. "Als je wil natuurlijk."
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 16 Nov 2015, 13:16

Waarschijnlijk keek Lea net zo goed door hem heen, als Avyanna door Mano heen keek als die loog of niet de volledige waarheid vertelde. Hij begon dan ook prompt te blozen. Hij durfde het haar niet te vertellen... En dus, toen ze thuiskwamen, had hij haar niet verteld verliefd op hem te zijn.
Verbaasd keek hij op bij het voorstel, en toen naar Von. "Mag het mam?" Ze gingen vaak een lang weekend weg, maar niet op zomervakantie. Dat was de tijd dat Emil de meeste projecten kreeg, en Von gebruikte die tijd vaak om een nieuwe voorraad jurken klaar te maken voor de winter. Als Seff van huis had, hadden Von en Emil bovendien weer eens tijd volledig voor elkaar. Hij vroeg zich wel af waar de familie Torrez van plan was heen te gaan.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten