Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28
Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 16 Nov 2015, 23:09

Ze glimlachte verlegen naar hem, maar wilde niets zeggen waar de rest van het gezin bij was. Ze blikte even naar haar vader, maar die had het maar te accepteren: zodra ze uitgegeten waren, liep ze mee naar zijn tent en kwam achter hem aan naar binnen. Voor hij iets kon zeggen, omhelsde ze hem stevig, bijna hard zelfs. "Ik was zo ongerust," mompelde ze, haar gezicht tegen zijn borst en haar ogen gesloten.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 16 Nov 2015, 23:12

Oempf! Even keek Seff verbaasd, zulke stevige knuffels was hij niet gewend van Lea. Maar toen gleden zijn armen om haar middel en knuffelde hij haar stevig terug. "Ga je volgende keer wel mee? Verdwalen is niet zo leuk in je eentje..." Hij had Barcelona prachtig gevonden, maar tegelijk was er niks aan geweest zo in zijn eentje. Of meer, zo zonder haar. Vond ze de trui mooi? Was het weer goed tussen hen?

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 16 Nov 2015, 23:16

Ze lachte zacht, maar liet hem daarna half los zodat ze hem aan kon kijken. Ze wist niet goed hoe ze dit moest zeggen, want wat als ze ernaast zat? "Seff, ik... ik..." waarna ze weer weg keek. Dat hij gister met iemand anders had staan zoenen en daarna had gezegd dat hij niet geïnteresseerd was, verwarde haar. Ze liet hem helemaal los nu en moest nadenken over haar woorden. "ik.. zag je gister.. met Eva.." mompelde Lea onduidelijk. Hoe kreeg ze nou uit hem hoe het zat?
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 16 Nov 2015, 23:19

Beschaamd en blozend keek Seff weg. Dit was het moment om eerlijk te zijn, dat wist hij ook wel. "Het spijt me Lea. Ik.. ik weet niet echt wat me bezielde. Het.. het gebeurde gewoon... Ik vind haar helemaal niet leuk want.. want ik.. ik.." Zoals gewoonlijk als het hierover ging werd het een chaos in zijn hoofd en werd hij vreselijk verlegen en begon hij te stotteren. Maar hij moest dit zeggen, als hij het nu niet deed deed hij het immers nooit. Toch durfde hij Lea niet aan te kijken. "Want ik vind jou leuk", zei hij heel zacht, nauwelijks verstaanbaar. Hij zette zich al schrap voor als Lea boos zou worden, of zou zeggen dat zij hem helemaal niet leuk vond en dat ze nu ook geen vrienden meer wilde zijn.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 16 Nov 2015, 23:26

Ha, toch wel?! Het moment daarna stond ze weer in zijn armen. Dit keer was het echter een lieve knuffel en Lea keek naar hem op met een glimlach. Ze drukte een kus op zijn wang. "Dat duurde lang!" grijnsde ze, al werd ze daarna serieus. "Ik vind dit serieus heel lastig Seff, vooral vanwege gisteren en ook vanwege wat je met Rosa hebt gehad, en het laatste wat ik wil is dat het mis gaat tussen ons. Dus... ik eh.. ik ben.. langzaam met... dit.. en ik wil dat je het niet gaat haasten en.. teveel verwacht." Oh man, ging ze ooit normaal over seks kunnen praten? Lea betwijfelde het. Dus schakelde ze maar snel over op een ander onderwerp: "Dus morgen vraag je me mee uit, goed?" Een heel kort kusje volgde, gezien ze nog altijd in haar hoofd had hoe hij met Eva had gestaan en dat werkte niet echt mee. "Slaap lekker."
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 16 Nov 2015, 23:31

Seff knikte braaf, zijn blik duidelijk schuldbewust. Hij had niet met Eva moeten zoenen! Dat was vreselijk stom geweest! En dan was er inderdaad nog de korte relatie met Rosa geweest... Seff had nooit gedacht dat hij daar spijt van zou hebben. Het was leuk geweest, maar nu stond het vreselijk in de weg. Hij glimlachte wat bibberig naar haar. "Ik zal nooit haasten met jou Lea", zei hij zacht. Hij zou Lea nooit onder druk zetten! Toen ze zei dat hij haar morgen mee uit moest vragen, knikte hij weer braaf. En toen was er die korte kus die, hoe kort hij ook was, zijn hele wereld op z'n kop zette maar tegelijk zijn hoofd zo vreselijk rustig maakte. "Slaap lekker Lea", zei hij nog zacht maar ze was zijn tent al uit. Vermoeid, maar tegelijk redelijk verward, kroop Seff in zijn slaapzak. Hij sliep snel, maar niet erg rustig. Morgen ging hij Lea mee uit vragen... Ergens kon hij het niet helpen bang te zijn dat ze toch nee zou zeggen...

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 16 Nov 2015, 23:40

Om nog even onder het gesprek met haar vader uit te komen, zei Lea dat ze ook ging slapen en dook haar tent in, met de nieuwe trui. Seff had het idee van zijn trui stelen niet helemaal begrepen, maar ze was echt wel blij hiermee. Lea sliep echter onrustig, ook al was zij ook moe door het idee dat Seff kwijt was en de halve stad door te sjouwen. Ze zat dan ook een beetje bleek aan het ontbijt en om de zoveel seconden was ze aan het gapen.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 16 Nov 2015, 23:43

Ook Seff keek nog iets slaperiger dan normaal, en hij was al nooit zo goed in wakker worden. Dus waar ze gisteren ruzie hadden gemaakt tijdens het ontbijt, zaten ze nu stilletjes tegen elkaar geleund te eten en wakker te worden. Mano moest erom glimlachen. Hij wilde zijn dochter zeker nog wel spreken, maar dat zou komen als Lea op hem afstapte. Nu liet hij de twee in ieder geval rustig wakker worden. En toen dat een paar uur later ook wat meer gelukt was, zocht Seff Lea op. Zijn blik naar haar was zacht, en liefdevol. "Lea? Wil je met me uit? We kunnen nu echt naar het strand gaan?" Zonder haar was het toch niet zo leuk geweest, als hij het gisteren wel had gevonden.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 16 Nov 2015, 23:51

Met zijn geur in haar neus was Lea in elk geval genoeg gerustgesteld om lekker rustig aan wakker te worden. Ze glimlachte warm naar Seff toen hij haar kwam op zoeken en klapte haar schetsboek dicht. Ze knikte. "Alleen... ik weet niet hoe we er komen en weer terug komen, dus misschien moeten we wat meer meevragen.." wat erop neer kwam dat ze met z'n allen naar het strand gingen. Papa wist de weg wel in elk geval. Rosa en Nadiya hadden opdracht gekregen om de twee een beetje met rust te laten en hun eigen plan te trekken maar niet te verdwalen. Avyanna zat lekker op een kleedje in het warme zand en was blij met de parasol die ze hadden kunnen lenen.

Lea had zich omgekleed in een zomers jurkje en had haar blonde haren kunstig ingevlochten. Ze liep samen met Seff achter de anderen aan en pakte na een tijdje zijn hand. Toen de zee in zicht kwam, lachte ze. "Kom op!" Lea rende vooruit, Seff meetrekkend aan zijn hand, om de meters wat sneller af te kunnen leggen. Ze zouden de rest vanzelf wel terug vinden.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 16 Nov 2015, 23:55

Hij glimlachte warm en breed naar haar toen hij haar hand in de zijne voelde. Seff straalde nu hij eindelijk eens met haar hand in hand kon lopen, en ze met hem uit wilde! Hij liet zich dan ook lachend door het zand en naar de zee trekken, waar hij haar omhelsde en vrolijk rond zwierde. Hij kuste haar nog niet, ook al wilde hij het zo graag doen. Langzaam aan, had ze gezegd.

Mano zag het stel glimlachend aan en ging naast Avy op het kleed zitten, waarna hij haar zacht kuste. "Nee maar, heeft ze toch nog een jongen gevonden die ik wel oké vindt", zei hij zacht plagend. Avy had hem bij Lea's twee vorige vriendjes, die het niet makkelijk hadden gehad door Mano, op zijn donder gegeven dat hij minder streng voor de jongens waarmee Lea thuis kwam moest zijn.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten