Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28
Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 17 Nov 2015, 23:06

Waarop Von bromde en hem waarschuwend aankeek. Had hij niet al eerder meegemaakt dat hij en drank niet de beste combinatie waren? Maar ze was blij dat hij heelhuids thuis was en dat hij eindelijk wat met Lea leek te hebben. Ze glimlachte en knuffelde hem en kafferde hem maar niet uit voor zijn domme gedrag dat hij was verdwaald. "Lieverd, ik denk dat je Lea blij hebt gemaakt met een eigen trui, maar ze wilde jouw trui vanwege je geur erin." Ze knipoogde. "Waarschijnlijk heeft ze er een paar keer in of mee geslapen." Maar daarna keek ze verbaasd. "Ja, die moet ergens in de dekenkist liggen. Hoezo?"

Tamira lachte en gaf hem een kusje op zijn neus en keek hem plagend aan. "Je weet heel prima waarom." Dat Kaspar meer en meer het bestuur aan Destan en Aya over liet, betekende niet dat er zomaar dieren binnen kwamen.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 17 Nov 2015, 23:14

Wystan bromde verongelijkt. Hij vond het maar niets dat iedereen zijn dieren steeds weer afnam! Ze deden niemand kwaad als ze in hun magische omheiningen zaten...

Seff had helemaal niet zoveel opgehad! Maar tegelijk was hij wel een sukkel geweest. Verbaasd staarde hij naar zijn moeder. "Mijn.. mijn geur? Waarom.. waarom zou ze daarmee willen slapen?" Dat begreep hij niet zo goed. Aan de andere kant... Had hij niet precies om die reden als wolf bij Lea willen slapen? Ze rook heerlijk, en met die geur in zijn neus in slaap vallen was het beste dat hij kon bedenken. Moest hij Lea misschien een andere trui van hem geven? "Ik wil Lea meenemen naar het meertje waar papa en jij heengingen toen jullie net samen waren. Als dat mag tenminste?" Emil en Von hadden hem het meertje een paar keer laten zien. Het was een plek waar verder niemand van de roedel kwam, ze kenden de plek niet eens. Zou hij dat mogen delen met Lea?

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 17 Nov 2015, 23:24

Tamira vreesde vooral voor het moment dat Miron begon te groeien en zo gigantisch werd dat ze hem moesten terug brengen naar een gebied waar hij vrij kon leven. Ze glimlachte hem zacht en liefdevol toe. "We kunnen het bij het eten nog wel over wat beesten hebben."

"Omdat geur geruststelt, je warm laat voelen en je iets van die ander hebt. Dat heb je toch zelf ook wel gemerkt, dat Lea kalmerend werkt en je het fijn vindt bij haar, ook om haar geur?" ze glimlachte. Soms had die jongen nog veel te leren en soms vroeg ze zich af waar in de vrede de tijd was gebleven. Maar ze keek verrast op bij het idee. "Goed plan! Verwen haar maar en maak maar dat ze zich speciaal voelt. Dat vinden meisjes fijn." ze knipoogde.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 17 Nov 2015, 23:31

Seff bloosde haast betrapt, maar glimlachte ook. Ja, Lea's geur was fijn. Het hielp hem altijd te kalmeren, hoewel haar aanwezigheid ook erg veel goeds deed in dat geval.
De hele dag bereidde hij een mand met spullen voor. Het kleed, borden en bestek gezien Lea niet zo'n wildebras was als haar zusje, en uiteindelijk stopte hij ook een trui van hem in de mand. Het eten zou hij pas voorbereiden op de dag zelf. Na Lea uitgevraagd te hebben, besloten ze dat dat die zaterdag zou zijn. Seff kwam haar ophalen, met de mand op zijn rug. Nu zat hij vol met lekkers te eten en drinken en hij keek glimlachend naar haar. Een glimlach die Wystan, die Tamira op de muur bezocht, deed grinniken toen de twee het bos ingingen. De jongen was zo verliefd dat het van hem afspatte!

Het was een moment dat ooit zou komen, dat wist Wystan ook. Het was ook een moment dat hij niet leuk zou gaan vinden, maar het zou het beste zijn voor Miron. Dat was namelijk ook de leeftijd dat de draak normaal zijn eigen territorium zou gaan afzetten en op zoek zou gaan naar wijfjes van zijn eigen soort. Het was een dier, maar ondanks dat hield Wystan van het beest.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 17 Nov 2015, 23:41

Tamira grijnsde naar Wystan en leunde kort tegen hem aan. "Volgens mij hadden we moeten wisselen van beroep. Het is mijn taak om alles door te hebben, weet je nog?" Al was zij mogelijk alsnog de enige die het voor elkaar wist te krijgen om hem te besluipen en te tackelen. Verder kon ze niet echt tegen zijn stenen huid en vele jaren op. Waar ze vrede mee had, overigens.

Het was duidelijk dat Lea haar best had gedaan op haar kleren. Ze had laarsjes aan, een dikke maillot, een leuk rokje tot haar knieën en een truitje dat haar ogen en uiterlijk complimenteerde en haar er niet uit liet zien als een tweedejaars. Ze grijnsde naar hem en even later liepen ze hand in hand de poort uit. Nieuwsgierig keek ze naar de mand waar ze allerlei lekkers uit rook. "Waar gaan we heen?"

Ondertussen was Destan bezig met de jaarlijkse vergadering voor te bereiden en keek naar Kaspar en Aya, nogal aarzelend dit keer. "Ik weet dat het gevoelig ligt, maar... Ik zit er over na te denken om een week aandacht te geven aan de aanval die er is geweest, op de dagen dat dat zoveel jaar geleden is. Ik denk dat de slachtoffers en degenen die het overleefd hebben het verdienen om het te herdenken." Vragend keek hij van de een naar de ander, al was dat voornamelijk naar Aya. Hij wist hoeveel moeite ze ermee had en dat het mogelijk nog steeds nachtmerries kon opwekken bij haar.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 17 Nov 2015, 23:56

Wystan vond het grappig dat ze hem af en toe besloop en tackelde. Zelfs Kaspar kreeg dat niet voor elkaar. Zijn wolf was een stuk minder stil dan hij zelf dacht. Zacht kuste hij haar. "Ik herken het alleen maar, omdat ik zo word als ik jou zie lieverd."

Seff stond even met zijn ogen te knipperen toen hij haar zag. Lea zou er in zijn ogen nooit uitzien als een tweedejaars! "Je ziet er prachtig uit", zei hij, ietwat verlegen. Maar daarna nam hij haar hand in de zijne en leidde haar door het bos. Hij glimlachte wat geheimzinnig. "Dat zul je wel zien." Het was een verrassing. Hij had die ochtend het kleed en dergelijke al uitgelegd op de plek. Met zijn handen voor haar ogen, om het echt een verrassing te laten zijn, leidde hij haar door het struikgewas en langs de bomen die het meertje van het zicht onttrokken. Pas toen ze er waren trok hij zijn handen terug, waardoor ze de picknickplek en het meertje kon zien. Afwachtend keek hij hoe ze zou reageren op deze plek, die zo rustig was dat wilde knaagdieren en vogels niet eens verstoord leken te zijn door hun komst. Hij zette de mand bij het kleed.

Aya verstijfde inderdaad. De aanval was niet iets waar ze graag aan terugdacht! Nu niet, en nooit niet! Soms had ze nog nachtmerries, en ze wilde liever niet aan hun zonen uitleggen waarom mama heel soms gillend wakker werd en dan uren door hun vader gekalmeerd moest worden. Ze begreep waarom Destan deze les wilde geven, maar ze was er niet blij mee.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 18 Nov 2015, 00:12

"Slijmbal," lachte ze, maar kuste hem warm terug. Oh, de tijd dat ze nog 'stiekem' deden was allang voor bij. Een beslissing waar ze nooit spijt van had gehad, al waren er wat moeilijke jaren geweest.

Ze bloosde maar liet zich door Seff door het bos leiden en kletste ondertussen met hem al over de winter die al snel zou komen. Zouden ze samen gaan schaatsen? Zou zij tante Von weer kunnen helpen in de winkel? Zouden ze weer logeerpartijtjes doen en broodjes en marshmallows roosteren bij het vuur en tot diep in de nacht schaken en verhalen aanhoren en vertellen? Lea was dol op de winter en keek er echt naar uit!
Toen hij haar zachtjes leidde, waarbij ze niets zag, probeerde ze af te gaan op haar andere zintuigen. Maar ze kreeg niet echt iets door tot hij haar liet kijken. Met grote ogen keek Lea rond. Ze was dol op dieren, wat soms wel eens wat lastig was als wolf, maar dit plekje was gewoon... magisch en betoverend. Idyllisch, dat was het woord! Met een grijns vloog ze Seff om de hals en liet hem toen weer een klein beetje los om hem zacht te kussen. "Wauw, Seff. Dit is perfect."

Het was een reactie die hij had verwacht bij Aya en hij pakte zacht haar hand. "Ik zat te denken aan de laatstejaars, gezien die nog wel een beetje tactvol kunnen zijn en dan twee personen moeten interviewen die het hebben meegemaakt en daar een verslag over schrijven. Ik wil iedereen bij langs gaan en alleen zij die toestemming geven, komen op het lijstje te staan waar de studenten terecht kunnen."
Kaspar knikte langzaam. Ook hij dacht liever niet terug aan die tijd, maar begreep waarom Destan het belangrijk vond. "Goed. Probeer maar of je kandidaten kan vinden. Als dat rond is, praten we weer."
"Aya, ik zou je dat nooit aan doen. Maar misschien met iemand als Lea? Haar kennende zal ze niet diep graven en professioneel blijven."
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 18 Nov 2015, 00:19

Warm sloot hij Lea in zijn armen en kuste haar zacht terug. "Ik wilde je ergens mee naar toe nemen dat speciaal was, voor onze eerste date met z'n tweeën." Hij glimlachte warm naar haar. Vond ze het leuk? Galant leidde hij haar naar het kleed, waar hij eten en drinken begon uit te stallen voor hen. Zijn trui hield hij nog even in de mand. Dat zou voor later zijn. Hij schonk haar fris in, gezien het middag was en ze bovendien niet echt fanatieke alcohol-drinkers waren. Ondertussen werden ze gadegeslagen door eekhoorns en vogels, de nakomelingen van de eekhoorns en vogels die Von en Emil hier wel eens hadden gezien.

Aya moest er echt even over nadenken en uiteindelijk knikte ze. "Goed. Twee studenten, meer doe ik niet Des. Het spijt me, maar dat trek ik niet." Ze snapte het idee, echt waar. Maar ze had grenzen aan wat ze mentaal aankon om te herleven. De kerkers en de vampieren hadden haar lang achtervolgd in haar dromen, en deden dat nu soms nog. "Misschien... misschien kunnen we Cyra uitnodigen om te spreken in je les? Ze was laatst nog bij Von op bezoek." Aya had zelf niet zo'n band met de witharige vampier, maar ze wist wel nog dat die met Calen's hoofd terug was gekeerd. Bovendien mocht ze Sevas, ze wist niet waarom maar dat was de enige vampier waarbij haar wolf niet op tilt sloeg.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 18 Nov 2015, 00:27

"Dat is gelukt!" Lachte ze en keek opgewonden om zich heen. Wauw, wat een fantastische plek. Lea was direct helemaal op haar gemak en na een glaasje fris probeerde ze een eekhoorntje te lokken, wat haar natuurlijk niet lukte, maar het beestje bleef haar wel een poos nieuwsgierig aankijken.

Hij knikte haar dankbaar toe. Hij was zelfs een beetje terughoudend met twee studenten en eigenlijk wilde hij het liefste dat ze had gezegd dat ze het niet zou doen. Nog even kneep hij in haar hand en schreef wat ideeën op en keek verrast op toen ze het voorstel bracht. "Ik zal haar schrijven met spoedpixie. Ik denk dat het best een idee is om voor hen ook het standpunt van een Vampier mee te maken. Als ze het ziet zitten in elk geval." Vermoedelijk zou Sevas dan wel meekomen gezien het een gevoelig onderwerp was. Zelfs Vampieren hadden een hart. Al klopte die alleen op andermans bloed en ook alleen maar heel traag.
Daarna gingen ze verder met het jaar voorbereiden en Destan keek uit naar het dans van het begin van het jaar. Het zou gezellig worden vermoedde hij. De rest van de dag was hij anderen aan het vragen. Tamira en Nova stemden zonder meer in. Amiel vond het ook goed, al zei hij wel dat ze bij Melenwyn weg moesten blijven. Kaspar vond het ook geen probleem om anderen over de vloer te hebben en Von stemde er wat terughoudend mee in en drukte hem op het hart om niet teveel van Aya te vragen.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 18 Nov 2015, 00:32

Het aan Emil vragen, ging een probleem worden. De man was immers slecht te interviewen, gezien hij weinig woorden gebruikte, en de aanval was geen goed onderwerp voor hem.
Wystan ging direct akkoord, hij hielp graag met schoolprojecten. Themis zei dat ze er over na moest denken, terwijl haar hand instinctmatig naar de littekens op haar schouder ging. Ze kon de tanden na al die jaren nog voelen prikken... Cyra reageerde op de spoedpixie dat ze zou komen, maar wel met Sevas. Ze was al jaren niet meer doorgeslagen, maar mocht het gebeuren dan wilde ze dat niet zonder hem meemaken. Haar kracht was immers in de jaren ook alleen maar toegenomen, en ze wilde Eldon niet beschadigen.

Seff was blij dat ze het een goeie eerste date vond, tot nu toe dan in ieder geval. Hij grinnikte zacht om de eekhoorn, die duidelijk wel het eten wilde dat Lea aanbood, maar niet dichterbij durfde te komen omdat ze toch naar wolf rook. Hij had ook het schaakbord meegenomen, en boeken, zodat ze er een heerlijk ontspannen middagje van konden maken. Hij had werkelijk aan alles gedacht. En haalde uiteindelijk ook zijn trui tevoorschijn. "Ik begreep gisteren pas waarom je mijn trui had gehouden. En als de winter komt wil ik die zeker met jou besteden. Schaatsend, schakend, lekker niks doen op de bank. Maar voor dan kun je hem in ieder geval ook al hebben?" Hij rook weer helemaal naar Seff.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten