Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28
Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 07 Dec 2015, 15:53

"Ooh ja, en Nova kwam uiteindelijk met het reddende middel, niet?" Ze had er een keer een groot essay over geschreven als eindwerkstuk van de tweede naar de derde. Lea herinnerde het zich nu en begreep de redenatie helemaal. Bij de vragen, verslikte Lea zich half in het slokje water dat ze had genomen. Ze had in elk geval vermoed dat het glas dat er stond was om te gebruiken. In een mum van tijd kleurden haar wangen roze en staarde ze naar haar knieën. "We.. we.. nee, maar we hebben geen.. ik bedoel.. we doen dát niet," kwam er stotterend en wat verschrikt over haar lippen.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 07 Dec 2015, 15:57

Aya had dat water inderdaad neergezet omdat uitslagen soms langer konden duren. Glimlachend legde ze het dossier weg, dit hoefde allemaal niet genoteerd te worden, en ze ging naast Lea op het bed/bankding zitten. "Hé, rustig maar. Ik vermoedde al dat jullie nog niet zo ver zijn, en dat is natuurlijk ook helemaal niet aan mij of iemand anders. Maar toch wil ik het er met je over hebben Lea, gezien je misschien wel vragen hebt. Als dokter is het mijn taak om je informatie te geven, en als je roedelgenoot en tante wil ik je graag helpen als je vragen hebt." En voorkomen dat mocht het ooit zover zijn, ze per ongeluk zwanger zou raken...

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 07 Dec 2015, 16:02

Lea bleef een hele poos stil en staarde ongemakkelijk naar haar handen, of de grond of waar dan ook naar als ze maar niet naar Aya hoefde te kijken. Hierover praten vond ze mogelijk nog wel vreemder en ongemakkelijker dan over haar wolf praten. Ze beet op haar lip en wiebelde wat heen en weer maar uiteindelijk kwamen er wel vragen. Wat het normaal dat mannen zo snel opgewonden raakten? Wat voor stappen waren er wel niet allemaal (ze had vaak genoeg klasgenoten horen fluisteren over hoe ver ze waren gegaan met iemand)? Hoezo moest zij kruiden slikken, kon hij dat niet doen? Was het eigenlijk wel fijn?
Lea keek Aya nog altijd niet aan. Ze had vaak genoeg dat ze in Seff's armen lag en dat ze geen idee had wat ze met de opwinding aanmoest en haar hoofd uitschakelen werkte maar lastig bij haar.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 07 Dec 2015, 16:06

Wat haar inderdaad ongeveer gelijk maakte aan Aya, die ook moeilijk haar gedachten uit kon zetten. Dus beantwoordde Aya rustig haar vragen. "Mannen kunnen inderdaad makkelijk opgewonden raken, maar dat komt ook omdat het vrij makkelijk te zien is bij hen. Voor vrouwen is het makkelijker om het te verstoppen. Dat een man opgewonden is, wil trouwens niet zeggen dat hij er perse naar wil handelen, dus maak je daar geen zorgen over. Er zijn een aantal stappen, maar niets daarvan is iets dat je perse moet doen. Het ligt aan de persoon hoe en wat je wilt doen. Meestal begint het met strelen en zoenen, tot langzaam naar seks toewerken, zodat beide partijen zijn opgewonden en ervan kunnen genieten." Ze moest zacht lachen om de volgende vraag. "De kruiden zorgen ervoor dat je niet zwanger kan worden op het moment dat je ze slikt. Helaas bestaat er niet nog niet zo'n kruid voor mannen, dus moeten vrouwen ze nemen. En of het fijn is, dat ligt een beetje aan jou. Als de band tussen jou en je partner goed is, en hij je weet op te winden, dan is seks heel fijn. Maar dan moet je goed aangeven wat je wel en niet wil." Haar stem was rustig, haar blik vriendelijk. Ze vond het niet vreemd dat Lea het moeilijk vond om hierover te praten, om vragen te stellen, en ze nam het meisje en diens vragen heel serieus.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 07 Dec 2015, 16:12

Haar blos werd alleen maar ergens toen het over zoenen en strelen ging en helemaal toen het woordje 'seks' viel. Ze was niets gewend en leek nogal op haar moeder hierin. Het duurde even voor ze alle informatie had verwerkt en moest er eventjes over nadenken. "Als je dan niet weet wat je wil? En.. en hij meer ervaring heeft?" mompelde Lea zachtjes. Ze gluurde naar Aya. Ze wist zeker dat Seff sowieso één keer met Liz naar bed was geweest en zij hem van alles had geleerd. En hoe vaak hij met Rosa was geweest, was iets wat ze echt niet wilde weten.
"En... die kruiden? Moet ik dat nu al gaan doen?" Ooit zou de dag komen dat ze met Seff naar bed ging, daar was ze van overtuigd. Ze wilde geen ander en te merken aan zijn gedrag wilde hij dat ook niet. Maar ze wist ook dat ze daar nog niet klaar voor was.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 07 Dec 2015, 16:15

Daar moest Aya even over nadenken. "Ik denk dat je het wel weet, dat je het aandurft, als het moment daar is. En het feit dat hij meer ervaring heeft, kan juist goed zijn. Dan kan hij ervoor zorgen dat jij ook geniet. Destan had ook meer ervaring dan ik, hij heeft mij geleerd hoe ik moest ontspannen." Het was een persoonlijk verhaal, wat ze niet vaak deelde, maar Lea was het soort mens dat dat soort informatie nodig had om alles een plekje te geven in haar hoofd.
Seff had één keer seks gehad met Rosa, meer niet omdat zij daarna voor Nadiya viel en hij steeds meer voor Lea begon te voelen. Maar het was iets waar ze het niet over zouden hebben. "Je hoeft die kruiden natuurlijk nu niet al te slikken, als je dat niet wilt. Maar het is verstandig om ze te nemen als je het idee krijgt dat je wat meer dingen wil gaan proberen. Als je dan ineens het gevoel hebt dat je het wil proberen, dat je er klaar voor bent, ben je in ieder geval beschermt."

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 07 Dec 2015, 16:18

Lea knikte en wachtte tot de rest van het gesprek en de test was afgerond. Ze bedankte Aya stilletjes en liep toen de zaal uit om naar haar lessen te gaan. Maar haar gedachten waren er totaal niet bij die dag. Het was zelfs zo erg dat ze totaal geen aantekeningen maakte en amper door kreeg waar de docent over aan het vertellen was. Wat wel weer eens bewees dat Lea absoluut wel was af te leiden.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 07 Dec 2015, 16:21

Dat gedrag was niets voor Lea, dus maakten de docent en Seff zich meteen zorgen om haar. Maar Seff kon haar na de les niet opzoeken omdat hij zelf naar Aya moest. Daar kreeg hij een preek dat hij maar beter voorzichtig met Lea kon zijn, en haar zich geen zorgen moest laten maken. Hij snapte er niets van!
Na de lessen, en het onderzoek, zocht hij Lea op in de bibliotheek. Bezorgd kijkend ging hij naast haar zitten. "Hé, gaat het wel?" Had ze slecht nieuws gehad bij het onderzoek?

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 07 Dec 2015, 16:23

Ondertussen zat zijzelf na te denken over welke stappen er waren. Waar ze klaar voor was, over experimenteren, over Seff en... Geschrokken keek ze op. Ze had hem totaal niet horen aan komen en ze kreeg nogal een blos. "Eh, ja, ja.. gewoon.. eh.." Ze haalde een hand door haar haar en glimlachte naar hem. "Met jou dan? Geen vreemde ziekte opgelopen waar Aya achter is gekomen?" Lea probeerde maar af te leiden van het onderwerp en plaagde Seff wat.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 07 Dec 2015, 16:30

Zo, die was afgeleid... Seff glimlachte naar haar. "Helemaal gezond, maar waar zit jij met je gedachten?" Ze had hem zelfs niet aan horen komen, dat gebeurde niet vaak! Hij speelde met een lok die aan haar kapsel ontsnapte.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten