Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28
Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 12 Dec 2015, 12:24

"Misschien een paar dagen in een stad?" Ze zuchtte en haalde een hand door haar lange witblonde lokken. "Ik weet het niet, maar... denk je dat ze misschien.. naar Wenen wil?" Ze had haar ouders al tig jaar niet gezien. Die hadden zelfs Rosa nog nooit gezien! "Ik wil het haar niet onthouden om mijn ouders niet te kennen en ik weet dat ze er soms over denkt hoe het nou zit." En gezien Lea nogal op haar leek, vermoedde Avyanna dat Lea het geweldig vond in Wenen en ze zou ook heel prima passen in de cultuur en klasse.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 12 Dec 2015, 12:29

En Mano had na al die jaren toch nog het idee dat dat heel anders zou zijn als hij er niet was. Dan zouden Lea, Rosa, en Avy gewoon door haar ouders worden omarmd. Maar hij knikte. Wenen was een stad vol cultuur, muziek, en klasse in de bovenste lagen van de samenleving. Of je het leuk vond of niet, het zou een wereld zijn waar iemand als Lea zich moeiteloos en met veel plezier in zou rond bewegen. "Misschien is het leuk als jullie er samen een paar dagen heen gaan lieverd? En... Lea kan er mogelijk kijken of ze er naar de universiteit kan?" Het meisje had het nooit uitgesproken, maar Mano vermoedde dat ze zeker door zou willen studeren na Eldon. En ze zou het kunnen, ze was er slim genoeg voor!

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 12 Dec 2015, 12:33

Haar gezicht betrok lichtjes. Haar meisje zo ver weg... Maar het was een goed idee en ze knikte tevreden. "Gaan we doen. Ik denk dat het Lea wel zal bevallen." Avyanna nipte rustig van haar wijntje en glimlachte naar haar vent. "En dan heeft Rosa wat tijd met jou, dat vindt ze ook niet verkeerd." Al moest het jaar natuurlijk eerst nog afgesloten worden en dat duurde nog wel een aantal maanden.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 12 Dec 2015, 12:36

Mano zou het ook niet fijn vinden om hun oudste dochter, en hun enige pup, zo ver weg te hebben. Maar tegelijk wist hij dat de universiteit iets wat dat Lea echt gelukkig kon maken. Dat was een nogal tegenstrijdig gevoel... Hij knikte glimlachend en kuste zijn lief toen weer.

Bij de jacht een paar dagen later, hield hij de gedachten aan het gesprek met Avy voor zichzelf. Er waren dingen die privé bleven, en zijn dochter hoefde dit nog allemaal niet te weten. Grinnikend keek hij toe hoe Seff Lea weer hapjes bracht, ook al deed de jongen maar half mee met de jacht omdat hij de meeste tijd rond Lea draalde. Grijnzend keek hij naar Von. Weet je zeker dat hij een wolf is, en geen mak schaap?, plaagde hij.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 12 Dec 2015, 12:50

Dat vermoedde Avyanna ook. Ze had hun oudste natuurlijk liever dichter bij huis, maar Wenen was een stad waar Lea zich thuis zou voelen. En met diens grootouders in de buurt zouden die hopelijk een oogje op haar kunnen houden. Maar dit soort gedachten en plannen en gesprekken waren pas nodig als Lea klaar was met haar jaar hier.

Terwijl Lea juist redelijk actief mee wilde doen en hierdoor werd geremd door Seff's puppy-gedrag. Ze vond het lief dat hij vlees kwam brengen, maar als wolf was ze een tikkeltje anders dan als mens. Ze kon wel voor zichzelf zorgen!
Von zuchtte en gaf haar Bèta een zachte por. Soms vraag ik me weleens af of er wel een sprankeltje alfa in hem zit ze hield het gesprek tussen hen tweeën en keek het hoofdschuddend aan.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 12 Dec 2015, 12:53

Mano hield zijn kop schuin terwijl hij naar de kinderen keek. Ik heb het in hem gezien, op school. Maar het komt er maar heel zelden uit. En de laatste maanden had dat zich al niet meer vertoond. Hij hoorde wel aan Von's toon dat ze zich zorgen maakte erom. Het was vreemd. Seff was een energiek kind geweest, en als bijna-volwassene was zijn hoofd echt niet minder gaan razen. Hoe kon dat, plus de Alfa-genen die hij van beide ouders mee had gekregen, niet tot uiting komen? En dan was er Lea, die als wolf juist behoorlijk Bèta kon zijn, maar die zich inderdaad af liet remmen door Seff's puppy-gedrag. Hij moet gewoon nog volwassen worden Von, maak je geen zorgen. Maar Seff was inmiddels bijna 18.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 12 Dec 2015, 12:59

Von schudde haar hoofd. Niks tegen Lea, Mano, dat weet je, maar soms denk ik weleens dat het goed voor het joch zou zijn als hij een poosje op zichzelf moest zijn. Hij lijkt zichzelf compleet aan de kant te zetten. Wat niet echt een karaktertrek was die Von goed vond. Ze hield de twee kids in de gaten, merkte op dat Lea zich losmaakte en mee ging doen aan de jacht en het duidelijk naar haar zin had.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 12 Dec 2015, 13:03

Mano humde kort en knikte uiteindelijk terwijl hij loom overeind kwam. Ik snap wat je bedoeld. Misschien zou het wel goed zijn voor Seff. Dan leert hij eens voor zichzelf op te komen en te kiezen. Want zelfs hij kon zien, dat de pup dat nu niet deed. En dat volwassen worden er ook niet echt in zat op deze manier. Rustig ging hij achter zijn dochter aan in het opjagen van een hert. Seff keek verbaasd op naar zijn moeder, hij was nog altijd iets kleiner dan zijn ouders, en kon de band ook nog altijd nauwelijks gebruiken. Waarom keek ze zo bedenkelijk?

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 12 Dec 2015, 13:07

Lea blafte enthousiast naar haar vader en racete met hem om het hardst en joeg samen met hem een hert op. Ze vond het ook wel tof dat hij haar de beslissende uithaal liet maken waardoor het beest op de grond belandde en ze konden smikkelen.
Ze bromde dat hij gelijk had. Haar pup had geen ruggengraat... bah, dat was niet leuk. Maar ze zette haar gedachten aan de kant en beet Seff zachtjes. Kom joh, lekker samen jagen. waarop Von hem een por gaf en voor hem uit rende om te zien of ze hem enthousiast kon maken om met haar mee te doen.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 12 Dec 2015, 13:10

Seff vind het woord 'jagen' op en blafte enthousiast. Met zijn moeder jagen bezorgde hem altijd energie. Maar hij nam er niet de leiding in zoals Lea deed, ook al was aan zijn energie te voelen dat hij dat makkelijk zou kunnen. Wel deed hij goed mee, enthousiast ook, waardoor hij uiteindelijk met een volle maag in het gras een uiltje besloot te knappen.

Maar de paar keer met de roedel erna, veranderde zijn gedrag niet echt. Ook Mano en Emil begonnen erop te letten, de laatste met toenemende zorgen. Als Seff ouder was, zou hij eigenlijk de roedel meer moeten gaan leiden. Hoe ging hij dat doen als hij was, zoals hij nu was?

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten