Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28
Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 02 Feb 2016, 14:14

Ze schoof wat meer naar hem toe en bleef loom liggen. Zijn warmte tegen haar aan voelde fijn en het was maar goed dat ze geen communicatie hadden over de band, anders was Seff misschien wat geschrokken van al haar gedachten en gevoelens.
Ze bleven nog een uurtje uitbuiken en gezellig liggen, zonder veel woorden, maar toen werd het tijd om naar huis te gaan. Als er geen eten was, of werd gemaakt, werd de hele roedel knorrig en daar had ze geen zin in.
Na het aankleden liepen ze samen terug en Cerise blikte af en toe wat verlegen naar Seff vanwege al hun.. liefkozingen? Aanrakingen? Ze wist niet goed wat ze ervan moest denken.
_______

Ze glimlachte naar hem en schreef ijverig mee met de les. Af en toe gaf ze een correct antwoord als ze een beurt kreeg. Al met al vlogen de eerste uren voorbij en was het daarna zoeken naar haar volgende klas van Taal en Geschiedenis. Het leek erop dat haar dag rustig begon met vakken waar het nog niet heel vreemd was als een vrouw opdook.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 02 Feb 2016, 14:27

Ook Seff was ietwat verlegen door deze dag, en hij glimlachte dan ook lichtelijk blozend naar haar toen ze terugliepen.
Dit keer keken de roedelleden wel vragend op toen de twee binnenkwamen. Ze roken naar elkaar, of in ieder geval naar elkaars wolven! Lorenzo en Oliver begonnen dan ook prompt te grijnzen, waardoor Seff alleen maar sneller de keuken invluchtte. Gelukkig moest hij morgen de hele dag werken, waar niemand hem kon lastig vallen.
_______

Na de lessen had ze in ieder geval bakken met huiswerk. Bij Taal en geschiedenis zouden ze eerst focussen op Duits, en het Oostenrijks-Hongaars keizerrijk, daarna zouden ze de andere omliggende rijken behandelen om vanuit daar door te gaan naar de rest van de wereld. Het was immers een traject dat 3 a 4 jaar in beslag moest nemen.
Nozomi keek halsreikend uit vanuit de koets buiten de poorten van de universiteit. Ze zou Lea na haar eerste dag komen ophalen zodat ze nog thee konden drinken in één van de vele salons in de stad voordat ze naar huis gingen.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 02 Feb 2016, 14:42

Haar glimlach was enorm verlegen en haar wangen kleurden behoorlijk. Ze keek dan voor een keer ook niet vurig naar een ieder die hen plaagde, maar vluchtte net zo goed de keuken in. Cerise sprak maar weinig, maar was zich des te meer bewust van Seff's aanwezigheid. Desalniettemin lukte het eten heel goed.
Na de afwas gingen ze echter, zoals altijd, weer naar het buitenplaatsje om aan zijn Engels te werken. Cerise, die normaal begon, was er niet helemaal bij met haar gedachten en zweeg terwijl ze nadacht over hun middag samen.
______

Het was pittig en toch kwam ze met een glimlach naar buiten. Ze had heel wat dingen opgestoken en ze kletste enthousiast tegen haar oma. Maar eenmaal in het theehuis was ze weer een en al dame en netheid, al glimlachte ze wel stralend naar degene die hen bediende -een jongeman van ongeveer haar leeftijd- omdat ze nog zo vol energie zat.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 02 Feb 2016, 16:00

Ook Seff's gedachten waren niet echt bij het Engels, maar hij probeerde het wel nog een beetje. "Cerise? What did you think of today?" En aan zijn blik was wel te merken dat het hem ook verwarde hoe fijn hij het eigenlijk had gevonden met haar. Als wolf samen zijn, en dat de mens daar ook wel enige gedachten over had.
______

Nozomi luisterde glimlachend haar verhalen aan, maar was tegelijk opgelucht om te zien dat Lea iets inbond in het theehuis. Een echte dame, nu al, kwam dan weer tevoorschijn. Maar de uitbundigheid en vrolijkheid deed de oude vrouw ook goed, er was immers toch een mogelijkheid geweest dat Lea alleen maar heimwee zou krijgen en terug naar Eldon zou willen. Dat ze het hier helemaal niet leuk vond.
Maar in de dagen die daarop volgden leek dat niet te gaan gebeuren, ook al waren er enkele oudere docenten (onder andere voor Management en Financiën, en Wiskunde) die haar aanwezigheid in hun lessen enigszins ongepast vonden en die dat niet echt onder stoelen of banken staken. Maar tegelijk waren ze ook ergens onder de indruk van Lea's kennis en geestdrift, die immers heel wat hoger lag dan die van haar meeste medestudenten. Ze zou haar eerste week (en elke week erna in het eerste jaar) afsluiten met Muziek.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 02 Feb 2016, 16:20

"I really had a great time." Ze sprak maar zacht en keek hem aan en beet wat onzeker op haar lip in een poging na te denken voordat er allerlei woorden naar buiten zouden komen. "I just... I like you.. a lot.. but I don't know how you feel and I know Lea is still in your heart." Nu keek Cerise weg. Ze vond het lastig om er wat over te zeggen want ze wilde Seff nergens toe dwingen. Rustig aan dingen bekijken vond ze prima, maar alleen als ze echt een kans had bij hem.
______

Het waren pittige dagen, zelf als je maar 1 of twee vakken op een dag had, maar Lea beende alles bij. Ze moest eindelijk eens werken voor haar lessen en haar huiswerk en moest goed nadenken over antwoorden en in de boeken neuzen. Wat een verademing was het! Ze hield zich gedeisd in de klassen waar ze niet echt welkom was, maar had een goed antwoord als ze haar wilden testen en ze zou snel genoeg hen voor zich winnen.
Al met al zou Muziek een verademing moeten zijn. Ze had daarna nog een uurtje in de bieb om te studeren maar hier keek ze wel echt naar uit. Nu al met een glimlach stapte ze het lokaal in en keek rond. Er was natuurlijk nog voldoende te leren, maar ze hield van muziek en was er goed in. Bewonderend keek ze naar de vleugel die er vreselijk duur uit zag.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 02 Feb 2016, 16:27

Ze vond hem leuk? Echt waar? Seff glimlachte verlegen. "I also like you. I do like Lea too but... I don't know how..." Seff fronste zijn wenkbrauwen, zijn Engels begon te stamelen en hij kwam niet meer uit de woorden. Waarop hij maar naar Shanea overstapte. "Ik ben heel erg lang echt heel erg verliefd geweest op Lea, ik denk dat ze altijd wel in mijn hart zal zitten. Maar ik vind jou ook echt leuk, en ik weet niet wat Lea nog voor mij voelt." Zeker nu ze omringt zou zijn door adellijke zonen, die net als zij naar de universiteit gingen. "Maar ik voel me fijn bij jou, mijn wolf ook." Seff begon licht te blozen.
______

Het mzuieklokaal was in niets te vergelijken met dat van Eldon. Het was een heel gedeelte van de universiteit, met een eigen auditorium, en een zaal waarin publiek tijdens voorstellingen plaats zou kunnen nemen. De leraar was, net als bij Taal&Geschiedenis, een jonge docent die de helft van de lessen muziekgeschiedenis zou geven, waar ze later een tentamen over zouden krijgen, maar er was ook altijd tijd voor zelfontwikkeling. De vleugel was niet het enige dure instrument. De violen waarop leerlingen konden oefenen waren van net zulke kwaliteit, net als de harpen en alle andere instrumenten.
Achter in de klas zat Elias verstopt, hij was een van de weinige mannelijke studenten, en hij was bovendien de enige jongen die Muziek als zijn belangrijkste studie had.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 02 Feb 2016, 22:35

Ietwat verrast, maar dan wel blij verrast, keek ze hem aan. Hij.. hij vond.. oké.. Ze had gedacht dat hij iets zou zeggen als 'ja dat is allemaal mooi enzo maar ik zie je als vriendin en niets meer'. Ze bleef naar zijn gestamel luisteren en wachtte geduldig tot hij meer uit zijn woorden kwam. Warm glimlachte Cerise hem toe en schoof naar hem toe. Tussen hen in legde ze voorzichtig haar hand op die van Seff en gaf hem licht een kneepje. "We kunnen nog eens uit rennen? En gewoon... kijken hoe het gaat?" ze bleef rustig aan doen, waar elk ander meisje nu natuurlijk een gat in de lucht zou springen en meteen voor zoenen zou gaan. Maar daar voelde het moment net niet goed genoeg voor. Bovendien wilde ze dat eens doen als niet elk moment plotseling iemand langs kon komen.
_________

Waar zij uit de toon viel bij de 'mannen'vakken, daar viel hier Elias op. Niet dat ze hem zag, gezien hij inderdaad verstopt zat en zij nog een beetje aan het bijkomen was van de schok over alle dure muziekinstrumenten die hier stonden. Elke keer dat ze hier was komen kijken had ze dit lokaal niet kunnen bezichtigen en wauw... het overtrad alle verwachtingen.
Lea nam ergens een plaatsje, gezien ze eerst een uurtje les hadden en daarna zouden ze een uur krijgen om wat te oefenen op een instrument naar keuze.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 02 Feb 2016, 22:42

Seff glimlachte verlegen, maar herinnerde zich toen dat Cerise had gezegd dat meisjes het fijn vonden als een jongen niet alleen maar stil en verlegen was maar ook duidelijk en voor zichzelf op kon komen. Dus knikte hij. "Dat lijkt me heel leuk, en mijn wolf ook. Hij vind hier altijd maar mens zijn niet zo fijn. Thuis transformeerde ik bijna elke dag." Dus het was bijna alsof hij zwaar moest afkicken. "Cerise? Why did you not say any... any... anytime?" Hij bedoelde eigenlijk 'anything', maar Seff kon even niet op het woord komen. Waarom had Cerise niet eerder gezegd dat ze hem leuk vond? Dan had hij nooit die avond met Asra laten gebeuren.
_________

Elias zag haar echter wel, ook gezien de school redelijk gonsde over deze nieuwe leerlinge. Een Zeresh, maar niet helemaal, maar toch ook weer zo duidelijk wel. Half-adel, en tegelijk een kopie van haar moeder Avyanna waarover hij verhalen had gehoord van zijn eigen moeder.
Het uur les duurde Elias te lang, en tegelijk niet lang genoeg. Want daarna was het oefenen, en werd hij grinnikend nagewezen door de paar andere jongens toen hij schoorvoetend (op bevel van de docent) naar zijn vaste plek bij de harp liep. De harp was geen mannelijk instrument, zoals de blaasinstrumenten of de drums.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 02 Feb 2016, 22:52

Ze knipoogde. "Doen we, joh." Maar daarna trok ze een wenkbrauw op. "Anything." Zijn gestamel en gezoek naar het juiste woord was wel ongelooflijk leuk, dus even hadden haar ogen die speciale glans, maar daarna dacht ze erover na. Iets wat misschien niet makkelijk in het Engels uit te leggen was, gezien ze het in de gewone omgangstaal al lastig genoeg vond. "Ehm... Deels omdat ik je niets op wilde leggen en je het nog lastig genoeg had met je plek vinden hier in de roedel, deels omdat ik er eigenlijk van overtuigd was dat je er nog lang niet klaar voor was vanwege Lea en misschien ook wel omdat het gewoon moeilijk is om zoiets te zeggen. Gevoelens zijn lastig soms." Haar bruine ogen namen Seff op. Begreep hij een beetje wat ze bedoelde? Bovendien waren haar gevoelens ook maar langzaam veranderd.
_____________

Lea volgde hem fronsend, een bedachtzame blik in haar ogen. Als ze ergens niet tegen kon dan waren het wel pesters, helemaal na haar geschiedenis met Liz. Het was misschien geen mannelijk instrument, hij kon het wel! En... ergens zag hij er een beetje bekend uit? Hadden ze elkaar al eens gezien? Ze wist het niet en daarna keek ze wat rond. Iedereen had duidelijk al een vaste plek, alleen zij nog niet. Haar blik gleed naar de vleugel waar nu een medestudent aan zat en wat aarzelend kwam ze overeind. Wat was precies de bedoeling?
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 02 Feb 2016, 22:58

Het was maar goed dat Seff niet helemaal wist wat die glans betekende, want anders had hij beschaamd gebromd. Hij luisterde in ieder geval aandachtig naar haar uitleg en knikte na even nagedacht te hebben. "Dat snap ik. Ik wist het ook niet zo goed. Het is heel verwarrend voor me om twee mensen in mijn hart te hebben, en dat maakt het voor mijn hoofd niet makkelijker. Maar... het was zo fijn met je als wolf, dat kan ik ook niet ontkennen." Zijn wolf had het nog nooit fout gehad op dat gebied. Zijn wolf was niet dol geweest op Liz, en had Rosa enkel als vriendin gezien. Het beest had echter ook al jaren geweten dat hij verliefd was op Lea, en nu ook dat hij Cerise heel erg leuk vond. Maar dat Cerise het ook een beetje rustig leek te willen doen, vond hij fijn.
_____________

De docent zag haar twijfelen en stapte glimlachend op haar af. "Welk instrument speelt u juffrouw? Of heeft u een voorkeur voor het leren van een instrument?" Het idee was dat een student één instrument koos en daar eigenlijk de rest van de opleiding mee verder ging, om dan met een zeer lastig stuk af te studeren in dit vakgebied. Maar sommige studenten gebruikten het eerste jaar om een beetje te zoeken naar waar ze mee verder wilden.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: MorrissPealo en 21 gasten