Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28
Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 03 Feb 2016, 14:51

Wat geschrokken keek ze hem aan. "Nee. Laat hem met rust." Er kwam zelfs een grom over haar lippen. Seff en zij zouden zelf wel een weg vinden en ze was er nog niet eens helemaal van overtuigd dat hij hier klaar voor was. Dus tips krijgen om te verleiden hoefde nu echt nog niet.
Terwijl ze een sopje maakte trok ze een wenkbrauw op en schudde haar hoofd. "Ik weet niet wat je denkt dat er allemaal gebeurd, maar je zit ernaast."
_____

"Serieus? Daar wil ik altijd nog eens een keertje heen. Het lijkt me een heel mooie stad." Haar ogen glommen ervan, maar toen kwam de docent aanlopen en haar berispen op dat dit geen kletsuurtje was en ze trok een 'ooeps' gezicht naar Elias en knipoogde vrolijk. Ze nam plaats achter een andere harp, waardoor bleek dat ze een beetje roestig was maar zeker wel begaafd was.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 03 Feb 2016, 14:59

Lorenzo keek een beetje verbaasd bij de geschrokken blik en de grom. Oké? Waar ging dat over? Maar toen grinnikte hij. "Wat niet is kan nog komen lieve Seven." Ook tussen Seff en haar.
Maar op dat moment kwam Seff binnen en die keek verbaasd van Lorenzo naar Cerise. Stoorde hij? Waarom stonden die twee met elkaar in de keuken? In zijn hand had hij het ontwerp van zijn tatoeage, hij kwam eigenlijk vragen of Cerise mee wilde. Het was niet dat Seff niet alleen durfde, maar hij wist dat zij er ook een wilde en het leek hem misschien wel wat om ze tegelijk te laten zetten. Hij had gevraagd of de tattoo-shop een vrouw had die Cerise's tattoo kon zetten, hij vermoedde dat ze het niet fijn zou vinden als een man het deed.
_____

Wantrouwig keek Elias naar Lea. Waarom deed ze zo aardig tegen hem? Was het een truc om hem uit de tent te lokken? Toen ze achter de harp zet en begon te spelen, kon hij het echter niet helpen. Hij stond op en zette het instrument iets anders tegen haar schouder zodat ze makkelijker zou kunnen spelen en bij de verste snaren zou kunnen. Hij deed dat alles zwijgend, maar het was opnieuw te merken dat hij een liefde voor de harp en de muziek had.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 03 Feb 2016, 15:11

Ja, misschien wel. Maar ze hield haar hart vast. Als ze terug gingen en Lea was er ook dan dacht ze niet dat er iets van hen zou overblijven.. als er al iets begon. Ze hadden hun gevoelens uitgesproken en handen vastgehouden, maar meer niet.
Ze glimlachte echter warm naar Seff en drukte Lorenzo de emmer met sop in zijn handen. "Hier maak jij jezelf maar nuttig." Waarna ze haar handen afveegde en met glimmende ogen naar Seff toeliep. "Hey.. jij bent vroeg!"
________

Lea wierp hem een dankbare blik toe en speelde rustig haar riedeltje af. Af en toe gluurde ze naar Elias en na de les bleef ze even hangen waardoor ze samen als laatste overbleven en het lokaal netter maakten. "Wat denk je, ben ik een beetje oké? Met de harp bedoel ik.." ze kreeg een lichte kleur door haar eerste vraag die wat onhandig was.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 03 Feb 2016, 15:16

Seff dacht er nog niet zo ver over na, vooral omdat hij wist dat als hij dat zou doen er nu al nauwelijks kans zou zijn omdat hij in de war en in paniek zou raken. Maar toen hij haar warme glimlach zag namen al zijn gedachten over Lorenzo en Cerise hier samen meteen de benen en glimlachte hij zacht naar haar terug. "Ik had vrij vandaag. Ik wilde naar de tattoo-shop gaan en vroeg me af of je mee wilde?" Voor haar eigen tatoeage dan, het symbool van haar ketting. Vooral omdat hij haar erover had zien twijfelen, en als ze samen zouden gaan durfde ze het misschien net wat meer en zou ze er niet onderuit duiken.
________

Elias werd ook een beetje verlegen door haar vragen, en de interesse die ze in hem toonde wat volledig nieuw voor hem was. "Je.. je bent getalenteerd, dat is duidelijk te zien. Maar volgens mij heb je nog niet vaak met de harp geoefend?" Niet langdurig tenminste, en niet met harpen van deze kwaliteit. Het verschilde immers wel of je op een harp speelde van gewoon hout of die helemaal op maat en speciaal waren gemaakt (exemplaren die duizenden goudstukken kosten).

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 03 Feb 2016, 15:29

Vrij? Hoezo had hij vrij? Maar ze glimlachte direct en haar hand ging even naar de hanger die onder haar shirtje verborgen was. Ze wist nog niet precies waar ze hem wilde hebben, maar onder haar sleutelbeen was ook wel een goede... Hoe dan ook was het een leuk plan. "Let's go," reageerde Cerise enthousiast en pakte direct zijn hand om samen de trappen af te denderen. "Lekker, een vrije dag?" vragend keek ze hem aan, al brandde de vraag van 'waarom heb je niks gezegd dan konden we wat doen' zeker wel. Die slikte ze echter in.
______

Ze glimlachte verlegen bij zijn compliment en knikte daarna. "Ik was liever aan het zingen of op de piano aan het spelen. Maar de harp heeft wel iets, alleen zijn deze hier echt.. zoveel beter dan die van.. eh thuis." Bijna had ze Eldon gezegd, maar ze wist het nog binnen te houden. "Misschien kunnen we een keertje samen oefenen?"
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 03 Feb 2016, 15:39

Seff voelde die vraag heus wel branden en hij glimlachte dan ook verontschuldigend naar haar. "Ik wilde vandaag even bij de tattoo-shop kijken, en als hij goed was dan wilde ik je komen ophalen. Maar als hij niets was, dan zou ik op zoek gegaan zijn naar een andere. Dus wist ik niet of dat zo gezellig zou zijn met z'n tweeën. Maar ik weet nu dat ze een vrouwelijke artiest hebben, die hem bij jou kan zetten. Dan hoeft er geen man aan je te zitten." Seff had hier duidelijk heel wat gedachten in gestopt. Net als in zijn tatoeage, en dat hij hem juist vandaag wilde laten zetten.
______

Zingen en piano? Het was een combinatie die natuurlijk vaker voorkwam maar Elias wist uit ervaring dat die meisjes meestal van één van de twee weinig bakten maar dachten de combinatie perfect in de vingers te hebben. Dus was hij even sceptisch over Lea's kunde op dat gebied, hij had haar immers nooit horen zingen of spelen (en al helemaal niet tegelijk). Bij haar vraag keek hij verbaasd. "Eh... ja hoor maar... maar waarom wil je met mij oefenen?" Hij was alles behalve populair, en ook niet een typische aantrekkelijke jongen. Zijn sluike zwarte haar was eigenlijk iets te lang en hij bond het in een staartje in zijn nek om zijn gezicht vrij te houden. Hij was bleek, lang, en dun van gestalte waardoor hij vrij wel in het niets viel met de fitte jongens die duidelijk aandacht aan hun uiterlijk besteedden hier. En Lea was... Lea! Een nieuwigheid, die knap, slim, en getalenteerd was, en bovenal een Zeresh. De andere leerlingen hingen om haar heen.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 03 Feb 2016, 15:47

Wat verbaasd keek ze hem aan maar toen werd haar glimlach alleen maar breder en ze drukte zich even tegen hem aan. Wat lief! "Goed plan! En daarna eens kijken of er nog wat lekkers te krijgen is op de markt?" of gingen ze hun geld bewaren en vrijdag weer wat doen?
Snel genoeg waren ze bij de shop en Cerise maakte kennis met de vrouw en liet haar de hanger zien. De vrouw ging direct een de slag om er een tekening van te maken en ze hadden het samen over plekken waar hij wel mooi zou passen. Een beetje nerveus was ze wel, en terwijl ze moest wachten drentelde ze heen en weer en haar blik schoot vaak naar Seff, die ook nog in de hal stond.
_________

Stomverbaasd keek ze hem aan. "Omdat je goed bent, natuurlijk." Maar daarna kwam er weer een verlegen lachje. "En ook wel omdat je me niet behandeld als het nieuwtje van de eeuw. Man, ik begin een beetje te twijfelen aan mijn vakkenpakket." Dat laatste werd er achteraan gemompeld. Maar waar iedereen wel doorhad dat omgaan met Elias niet echt sociaal wenselijk was, trok Lea zich daar niets van aan. Ze ging om met wie ze wilde en die pesters moesten echt oppassen...
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 03 Feb 2016, 16:04

Seff begon er prompt een beetje door te blozen.
Hij was vanochtend al langs geweest en besprak nu het patroon, waar het zou komen, en wat de kleur zou zijn. Zijn andere tatoeage was in het rood, Seff wilde deze in een blauwachtige tint, die ook als groen gezien kon worden. Hij wilde hem op zijn linkerzij hebben, iets meer naar zijn rug dan naar zijn buik. Hij glimlachte naar Cerise toen hij haar zag kijken en zocht ondertussen zijn geld bij elkaar voor de tatoeage. Hij had zijn ouders gisteren in de brief erover verteld, en het symbool geschetst. Dan wisten ze dat hij hem liet zetten, en waarom. Er zat een gedachtegang achter, dat was duidelijk. "En? Ga je het doen?" Ze moest het immers alleen doen als ze echt wilde, niet vanwege hem.
_________

Dat klonk juist Elias wel bekend in de oren. Dat je gewoon met iemand om wilde gaan om diegene, en niet omdat het een interessant nieuwtje was of omdat het pesten zo leuk was. "Ik hoorde dat je een bijzonder vakkenpakket hebt gekozen ja. Ik vind het wel interessant", gaf hij zacht toe. Nog nooit eerder had hij een vrouw ontmoet die zo uitgesproken was als Lea.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 03 Feb 2016, 20:30

Ze beet nerveus op haar lip maar knikte. Het zwart/bronsachtige ontwerp vond ze mooi en ze zou hem net onder haar sleutelbeen laten zetten. Het was een beetje een intieme plek, maar nog niet op haar borst en goed te bedekken wel. "Ja.. al is het wel een beetje.. eng ofzo. Jij er al uit?" Ze keek eens naar het ontwerp maar ze vond het wel mooi, al de vorige keer toen hij het erover had.

Von had de brief gelezen en uit de woorden ook wel op gemaakt dat Seff mogelijk meer voor Cerise voelde dan hij doorhad. Ze wist natuurlijk niet dat ze nu min of meer een stelletje waren. Ook over de tattoo had ze een goed gevoel. Het was fijn dat hij erover na had gedacht en het zichzelf cadeau deed in plaats van in een opwelling wat deed. Ze keek glimlachend naar haar man. "Volgens mij is onze zoon volwassen."
_____

Lea keek verrast opzij. "Oh? Dus je veroordeelt me niet?" dat was nieuw. Nu wel nieuwsgierig keek ze hem aan. "Wat voor vakken volg jij nog meer?" ze liepen langzaam door de gangen en ze wist niet of hij ook een studieuur had, maar ze stuurde aan naar de grote leeszaal wat voor een deel ook bibliotheek was.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 03 Feb 2016, 23:05

Seff knikte en liet haar het ontwerp zien. Op dat moment wenkte de man, alles was schoongemaakt en Seff kon gaan liggen. Wat de jongen ook deed, op zijn zij met zijn arm over zijn borst. Het volgende uur hield hij zijn kaken strak op elkaar terwijl de tatoeage werd gezet. Het deed pijn, maar Seff had het idee dat het het waard zou zijn.
Emil glimlachte warm naar Von en kuste haar zacht. Hij vermoedde dat ze gelijk had. Seff's brieven waren nu veel rustiger, veel doordachter dan in het begin en dat was mogelijk een goed teken. "Vandaag 18", bromde hij zacht. Vandaag was hun zoon 18 geworden. Zou hij het met de roedel vieren? Of wisten die dat niet eens.
_____

Nu werd Elias weer rood. "Muziek is mijn hoofdvak, en verder doe ik Management&Financiën. Maar dat is meer omdat mijn vader het wil." Maar twee vakken, dat betekende dat hij zich volledig op Muziek focuste. Niemand wist het, maar tegelijk was hij in de leer bij een vioolmaker in de stad om te leren hoe hij de instrumenten op hoge kwaliteit zelf kon maken. Maar handwerk was iets dat hij nog heel erg moest leren en hij was beter in de instrumenten stemmen.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten