Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28
Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 04 Feb 2016, 09:10

Cerise was behoorlijk gespannen maar uiteindelijk raakte ze aan de praat met de vrouw en stelde die haar gerust. Oké, het deed pijn, maar het resultaat mocht er wel wezen, al was ze langer bezig geweest dan Cerise had vermoed dat het zou duren. Ze keek er even bewonderend naar, maar daarna ging er wat zalf op en werd er een gaasje op geplakt. Al met al goede service en goede zorgen. Een beetje wankel moest ze zich even aan Seff vast houden. "Poeh.. ik heb suikers nodig, denk ik," lachte ze.
______

Wat verbaasd nam Lea die woorden tot zich. Twee vakken maar? Ze had niet eens geweten dat dat kon! Het bleef even stil terwijl ze daar over nadacht. "Dus van je passie je werk maken, uiteindelijk?" vragend blikte ze opzij terwijl ze samen de studiezaal in liepen en ergens achteraf aan een vrije tafel gingen zitten. Lea had nog geen idee wat ze uiteindelijk wilde gaan doen, maar ja.. ze had er ook nog maar één week op zitten!
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 04 Feb 2016, 17:13

Seff hield haar stevig vast, hoewel zijn zij ook behoorlijk pijn deed en de huid gevoelig was ondanks de zalf en het gaasje. Hij grinnikte zacht door haar grapje. "Kom, dan gaan we ergens wat drinken." En eten, want ze zag inderdaad behoorlijk bleek. Seff had even willen gluren toen haar tatoeage gezet werd, en hij net klaar was geweest, maar de mannelijke tatoeëerder had hem het zich geblokkeerd. Seff had gemokt, hij had niet willen gluren vanwege Cerise's lichaam maar hij had willen zien hoe de tatoeage eruit zag. Maar die zat inderdaad op een behoorlijk intieme plek, tenzij Cerise een bikini zou dragen. En hoewel het daar overdag echt zeker het weer al voor aan het worden was, had hij haar er nog niet in gezien.
______

Elias knikte. "Ik wil uiteindelijk auditie doen voor het koor bij de Berlijnse opera." Een prestigieuze plek, en Elias hoopte er uiteindelijk na de opleiding hier goed genoeg voor te zijn om vanuit daar in andere koren te kunnen spelen. Maar voor nu werd hij er vreselijk om gepest. Ook nu werden Lea en hij nagekeken, en werd er hier en daar zelfs gesmoest. Mattias zat ook in de zaal en keek de twee verbaasd na. Hij kende Elias enkel vanwege diens familie, maar wist ook dat de jongen alles behalve populair was. Elias was een tweedejaars, Mattias en Martijn waren eerstejaars maar kenden via hun familie de reputatie van de jongen (die werd gezien als 'vreemd') wel een beetje.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 04 Feb 2016, 17:55

Ze leunde lichtjes tegen hem aan en liet zich door Seff leiden. Uiteindelijk ploften ze ergens neer in de schaduw en Cerise was blij dat ze zat. Eten en drinken ging er inderdaad wel goed in, maar ze keek lachend naar Seff. "Wauw, dit doe ik denk ik niet snel nog eens." Het was de pijn waard, en ze was niet echt kleinzerig maar het was haar wel wat tegengevallen. Desalniettemin zag de tattoo er geweldig uit. Was Seff inderdaad pas zou zien als ze intiemer werden of een keer naar het strand gingen. Ze glimlachte warm naar hem en had niet echt oog voor de omgeving.
______

"Wauw!"
opera was nogal wat. Daar werd je niet zomaar toegelaten en Lea begreep waarom hij er dan zo gefocust op was. "Maar dat 'stomme hobby' zei je dus alleen om van me af te komen?" Ze glimlachte plagend naar hem al werd ze daarna serieus. "Je moet je niets van hen aantrekken, hoor." Ze had een hekel aan pesters en zou ze wel eens een mep kunnen verkopen als ze het hoorde. Gelukkig zat ze net naar haar boeken te kijken en te zoeken naar het boek van Management om wat huiswerk te doen, want haar ogen flitsten eventjes oranje.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 04 Feb 2016, 18:08

Seff ging bij de bar drankjes voor hen halen en haalde ook meteen twee goedbelegde broodjes vlees bij het stalletje naast het barretje. Zo snel mogelijk kwam hij weer bij haar zitten, ook wel ziende dat andere mannen blikken op haar wierpen. Cerise was knap, en leuk, maar aan haar bleke gezicht te zien leek ze nu ook even een kwetsbaar slachtoffer. Hij glimlachte warm naar haar terug terwijl hij haar het drinken en eten gaf. "Hier, even rustig bijkomen. De pijn zal zo wegtrekken." Dat wist hij dan weer uit ervaring, hoewel de huid nog even gevoelig zou blijven voor bijvoorbeeld warm water en zeewater.
______

Elias bloosde betrapt en knikte. "Er... er zijn niet veel jongens zo met muziek bezig." En er heerste dus een vaag gerucht en vermoeden dat Elias homoseksueel zou zijn, iets dat absoluut niet werd geaccepteerd in deze maatschappij. Hij werd ermee gepest, ook al was hij helemaal niet homo.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 04 Feb 2016, 18:24

Ze glimlachte warm en dankbaar naar hem, maar dronk rustig. Langzame slokken zou beter zijn dan het achterover gooien en dus wisselde Cerise kleine hapjes met kleine slokjes af. Haar aandacht bleef op Seff gericht en als ze wolf was geweest zouden haar oren naar hem wijzen en zou haar staart tevreden heen en weer zwiepen. "Jij tevreden met de jouwe? En wat wil je eten vanavond, dan gaan we dat regelen." Er was iets anders aan vandaag, maar ze kon er niet precies de vinger op leggen en Cerise was iets teveel bezig met bij blijven dan dat ze hem wilde uithoren.
_____

"En de meiden niet met wiskunde en financiën." Ze glimlachte naar hem. "Mijn ouders zeggen altijd dat je je dromen moet volgen. Iedereen hier kan de pot op, joh. Als jij je plekje hebt bemachtigd piepen ze wel anders." Waarna ze haar boek opensloeg en met een zucht haar aantekeningen erbij zocht. Ze vond het leuk om nieuwe dingen te leren, maar het was wel echt heel pittig.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 04 Feb 2016, 18:41

Seff knikte. "Hij is precies zoals ik wilde. Ik hoop dat mijn moeder het niet erg vindt." De eerste tatoeage was immers niet zo goed gevallen bij zijn ouders. Maar nu was hij 18 en over deze had hij echt nagedacht en hem bewust vandaag laten zetten. Hij was echter verbaasd over de volgende vraag, Cerise liet nooit een ander kiezen met het eten! "Ehm... We kunnen die gril proberen weer Adán vorige week mee binnenkwam?" Het ding was iets dat hij vermoedelijk had gewonnen met gokken, maar het was onhandig en enorm. Hoewel gegrild vlees niet gek klonk.
_____

Goed punt. Elias' blik werd echter verbaasd toen ze over haar ouders vertelde. "Maar... Je moeder is hier opgegroeid toch? Hoe... hoe kan ze dan zo denken?" Die gedachtegang was immers niet echt normaal, zeker niet voor een dame van stand. Daar werd immers eigenlijk van verwacht dat ze zich enkel op een goed huwelijk zouden voorbereiden en er daarna voor hun man zouden zijn. En nu zei Lea dat haar moeder wilde dat je je dromen volgde, ongeacht wat er van je verwacht werd? Ongeacht hoe vreemd die droom was? Natuurlijk waren er in koren meer mannen, maar die speelden zelden harp. Dat was een instrument voor vrouwen. Ook Elias pakte zijn huiswerk voor Management erbij, het waren een paar pittige opdrachten die ze hadden gekregen. Nozomi zou de koets om Lea op te halen pas over een uur sturen, zodat het meisje tijd had om in de bibliotheek te studeren. Het was ongepast voor een jonge dame om alleen of te voet door de stad te reizen.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 04 Feb 2016, 18:57

"Je hebt aan haar uitgelegd over het hoe en wat toch? Ik denk dat het wel meevalt joh. En anders had ze daar al wel wat over geschreven toch?" Cerise haalde haar schouders op en nam een grote hap van haar broodje vlees. Ze wist niet wanneer Seff wat had geschreven over de tatoeage, maar nou ja. Hij was volwassen genoeg om alleen achtergelaten te worden, dan kon dit ook.
Ze knikte bij zijn voorstel. Ze konden het proberen. En dan brood en salade erbij! "Goed plan," glimlachte ze. Dus na een poosje chillen en eten en drinken, trokken ze naar de markt om de laatste dingen te halen. Ondertussen was Cerise weer goed op de been en lachten en kletsten ze over van alles en uiteindelijk stelde ze de vraag op de terugweg. "Wat is er anders vandaag?" Haar blik was rustig maar nieuwsgierig. "Er is iets.. maar ik heb geen idee wat."
______

Lea legde haar pen weer neer. "Omdat ze merkte hoe het was om niet te kunnen doen wat je wilde. Ze is een keer weggelopen van huis om wat van de wereld te zien," grijnsde ze. "Ik weet het niet.. mijn moeder heeft hoge eisen... Ze is wel echt een dame, maar ze wil dat ik gelukkig ben. Dus mag ik zelf kiezen met wie ik trouw, wat ik wil studeren en of ik ga werken. Tegelijk is een onvoldoende ongehoord, zijn er zeker wel gedragsregels en is er heus wel iets wat ze voor me wenst wat ik ga doen. Maar hun wil wordt me niet echt opgelegd." Die, ietwat, dubbele standaard vond Lea fijn. Ze hoorde thuis in dit leven, maar zou het niet trekken als haar ouders haar zouden dwingen te trouwen met deze of gene.
Haar blik verzachtte en was serieus, onderzoekend zelfs. "Weten jouw ouders wat je graag wilt doen?" ze vroeg het zachtjes, gezien dit gesprek voor hen tweeën was en tegelijk omdat ze het antwoord wel kon raden. Zijn vader had hem echter ook Management en Financiën laten doen.. Lea vermoedde dat de toekomst van Elias al uitgestippeld was.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 04 Feb 2016, 19:26

Dat was waar, en als Von het er echt niet mee eens was was de brief met haar afkeuring vast al wel aangekomen. En dat was er niet dus Cerise had vast gelijk. "Anders? Er is niets anders?" Alleen dat hij Cerise niet van te voren had verteld dat hij vrij was vandaag, maar dat was vanwege zijn plan geweest. Natuurlijk was vandaag 'speciaal', maar alleen voor Seff. Ondertussen kreeg hij steeds meer tassen aan zijn armen want genoeg salade en vlees voor alle wolven, dat vroeg nogal wat. Het was maar goed dat de kas goed gespekt werd doordat zoveel roedelleden een vast baantje hadden nu. "Kunnen we op de terugweg even langs de werkplaats lopen? Ik moet wat schuurpapier hebben voor de wolfjes." En misschien mocht hij was lenen in plaats van het te moeten kopen.
______

Dat klonk inderdaad dubbel voor Elias, maar tegelijk zo vreselijk prettig dat hij er stil van werd. Als zijn ouders maar zo waren... "Mijn vader is een rijke handelaar, en hij heeft mijn moeders titels gekregen toen ze trouwden. Zij is het enige kind van mijn opa en oma, en houdt daarmee de titel van hertogin van Anholt." Dat was een vreselijke hoge titel met een enorm eigen grondgebied, maar bovenal was hij Duits en daardoor keken de Oostenrijkers op de universiteit een beetje op hem neer. "Mijn moeder zou het een hele eer vinden als ik in de Berlijnse opera mag spelen, maar mijn vader wil dat ik de familieverplichtingen overneem." Dus de handel in ging.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 04 Feb 2016, 21:33

Ze fronste om zijn uitleg. Jawel, er was wel iets anders aan hem. Bedachtzaam nam ze hem nog een keer op en liet het toen varen. Of ze beeldde zich dingen in, of hij wilde het niet zeggen. Dus nam ze een paar tassen van hem over zodat het wat eerlijker was verdeeld en gingen ze inderdaad langs de werkplaats. De man keek verbaasd naar Seff en zei iets over dat hij hem vandaag toch vrij had gegeven? Maar een stukje schuurpapier lenen kon zeker wel en hij knipoogde naar Seff toen hij Cerise zag wachten.
_____

Wauw! Lea was behoorlijk onder de indruk. "Dat is nogal een titel," liet ze zich zacht ontvallen. Maar ze begreep het dilemma wel. Je kon blijkbaar niet allebei je ouders blij maken? "En je hebt niet per ongeluk nog ergens een broertje rondlopen die maar wat graag de zaak overneemt?" probeerde ze, met een klein glimlachje. Elias bevond zich in een lastig parket, besefte ze toen ze er nog eens over nadacht.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 04 Feb 2016, 21:40

Seff glimlachte dankbaar voor het stukje schuurpapier en bloosde licht door de knipoog. Terwijl hij weer met Cerise over straat liep keek hij haar plotseling met glimmende ogen aan. "Is er vandaag nog tijd om een stukje te rennen?" Als ze het vlees wilden marineren, moest het immers toch nog even staan. En zijn wolf wilde wel meer van Cerise ontdekken. Bovendien... hij had gehoopt op zijn 18de verjaardag met zijn ouders een tocht te kunnen maken. Dat zou nu niet gaan, en zijn verjaardag hield hij dan wel stil, maar dan nog. Zijn wolf wilde de poten strekken, en even genieten van de vrije dag. Daar was niet zo krankzinnig veel meer van over, maar het zou zonde zijn om de rest ook maar te laten 'vergaan'.
_____

"Drie, en twee zusjes. Ik ben de oudste." En dus degene die de titel zou erven, maar ze had een punt. Hij hoefde niet perse de zaken over te nemen, dat konden zijn broertjes als ze iets ouder waren. Als zijn vader maar zou accepteren dat zijn oudste zoon, de toekomstig hertog, een opera-harpist zou worden. Het was nog maar de vraag of dat ging gebeuren. Mogelijk wel als Elias' jongere broers meer talent voor handel zouden blijken te hebben. Hoewel de basiskennis van handelvoeren dan nog niet onnuttig zou zijn, Elias zou immers altijd zijn eigen huishouden en die zaken moeten gaan regelen.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten