Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28
Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 05 Feb 2016, 14:17

Waarom vandaag? de wolf begreep het ook niet, maar was er niet zo druk mee bezig. Haar gedachten gingen eerder naar hoe lekker het avondeten zou zijn straks en dat het rennen fijn was en dat ze lekker lag. Ze schoof nog wat meer naar hem toe, ook al zouden ze zo moeten gaan wilden ze nog dat het eten een beetje op tijd klaar was. Ze had ook zin om hem te knuffelen als mens, wat waarschijnlijk het intiemste zou zijn wat ze op twee benen hadden gedaan.
____

Lea lachte. "We gaan eerst een half uur hard aan het werk en dan kunnen we daarna kijken of de vleugel vrij is. Studeren moet je belonen, dat werkt het beste," zei ze schouderophalend, maar nam daarna zijn opdracht eens door en had al snel begrepen dat hij niet snapte wat hij moest doen. Dus schoof ze het boek opzij en begon met uitleggen van de stof, telkens een beetje anders, tot ze het op een manier deed waarbij ze het lichtje aan zag gaan bij hem. Daarna liet ze hem de opdracht nog een keertje doen.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 05 Feb 2016, 14:27

Iets met vandaag, datum. Iets... menselijks. Dus iets dat hij als wolf niet zo vreselijk goed begreep. Hij streek zacht met zijn snuit door haar vacht terwijl hij erover nadacht. Maar er kwamen alleen vage herinneringen boven van deze dag maar dan in andere jaren. Iets met een dag eens per jaar. Hij liet de gedachten maar varen en liet het rusten. De mens had het bovendien stil gehouden voor de anderen, ook al snapte de wolf daar ook niets van. Maar het zou wel een reden hebben.
____

Elias knikte en luisterde naar haar uitleg, terwijl hij af en toe notities maakte. Dit hielp wel, ook al was het vak duidelijk niet iets dat hem goed lag. De tweede keer ging de opdracht stukken beter! "Hoe weet je dit allemaal Lea? Ik bedoel... had je hierin les op je vorige school?" Dat ze slim was, wist iedereen inmiddels wel. Maar hoe kon zo'n jonge vrouw, al zo'n kennis hebben op het gebied van management?

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 05 Feb 2016, 14:52

Haar wolf vond het niet interessant genoeg om erover door te gaan en ze hadden het nog gezellig samen.
Eenmaal getransformeerd en in broek en bh, bekeek Cerise even de tatoeage onder het gaasje. Ja, ze was er tevreden mee! Ze plakte het ding weer goed vast en kleedde zich verder aan en zocht toen Seff weer op. Ze glimlachte warm naar hem en hield zich nu niet in, maar knuffelde hem.
____

Ze schudde haar hoofd. "Ik weet het niet.. ik let op? En ik luister af en toe zakengesprekken van mijn opa af, maar dat moet je maar niet verder vertellen." Lea wist het eigenlijk niet en staarde nog eens naar de tekst. "Ik denk.. dat ik probeer te denken aan een situatie waarin zoiets zou kunnen voorkomen. Dan heb je een kader waarin je werkt en dat maakt het echter dan dat het iets op papier is. Dan kun je kijken naar welke situatie het beste bij je past en vanuit daar werk je je opdracht uit."
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 05 Feb 2016, 15:07

Seff sloot haar meteen in zijn armen, trok haar dicht tegen zich aan. Haar lichaam tegen het zijne, haar geur in zijn neus, het voelde zo vreselijk fijn en prettig. Hij bromde zacht, wolfachtig, bij de knuffel. Cerise was inderdaad niet erg 'lichamelijk' tot nu toe, maar dat vond hij niet zo erg. Het gaf hen de kans om het rustig op te bouwen, dit nieuwe wat er tussen hen was te verkennen en erachter te komen hoe ze hierin stonden. Toch vond Seff deze knuffel al zeer prettig, en kon hij zich alleen maar voorstellen hoe fijn het zou zijn om haar een hele avond tegen zich aan te houden.
____

Aah, zo leerde je wel van de beste ja. "Weet je opa dat?" Elias kon zich niet voorstellen dat een man van Lusio's status zakendoen geschikt vond voor een vrouw, en zeker niet voor een jongedame. Maar haar volgende uitleg, hoe logisch hij ook klonk, ging Elias boven zijn pet. Een plan opstellen begreep hij nog wel, maar een kader waarin je het bijna als een soort toneelstuk aanpakte dat kon hij zich niet inbeelden.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 05 Feb 2016, 15:57

Hmmrrr, dit was fijn! Het beste plekje van de wereld, voor nu in elk geval. Ze sloot tevreden haar ogen en drukte zich tegen hem aan terwijl ze haar hoofd op zijn borst legde. Rustig ademde ze zijn geur in en genoot van zijn omhelzing. Langzaam bewoog ze wat en drukte zacht een kus op zijn wang en keek hem verlegen aan. "Wat denk je ervan, zullen we eens wat lekker vlees klaar maken?"
____

"Nee." Lea rolde met haar ogen. "Hij zegt het niet hardop, maar hij vindt de helft van de vakken die ik volg schandalig voor een vrouw." Waarna ze grinnikte. "Al is hij geloof ik meer bang dat ik daardoor geen geschikte partner zal vinden dan dat hij het echt helemaal niks vindt." Opa had er maar mee te leven.
"Zullen we de opdracht voor volgende week doen en dan nog even naar het muzieklokaal?" Ze keek vragend naar Elias, al zwaaide ze even vrolijk nog Mattias en Martijn die langs liepen.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 05 Feb 2016, 17:27

Seff knikte, dat was een goed plan. "Anders gaat Adán weer lopen muiten." Die was echt net een grote baby. Bovendien was het tijd voor de maandelijkse roedelvergadering, waarin plannen voor de toekomst werden besproken. Seff was er tot nu toe meestal niet bij geweest, maar dit keer wilde hij dat wel zijn. Hij wilde weten hoe lang hij nog kon leren en werken, bovendien wilde hij weten waar ze hierna naar toe zouden gaan. De zomer begon Marokko in te rollen, en daarna zouden de herfst en winter volgen.
____

Daar was Lusio inderdaad banger voor. Hij vond het prima dat Lea wilde leren en nieuwe dingen wilde onderzoeken, dat had haar dochter immers ook altijd gewild. Maar het risico dat Lea potentiële huwelijkspartners af zou schrikken, dat vond de man wel een verontrustende gedachte.
Elias knikte dankbaar en sloeg het boek al open. Mattias en Martijn keken even bedachtzaam maar kwamen toen bij hen zitten. Elias nam hen wat schichtig op. "Zijn jullie met het huiswerk bezig?", begon Mattias vriendelijk. "Wij zaten er een beetje klem mee. Heb jij enig idee hoe je ermee moet beginnen Lea?" Martijn maakte een kort schamper geluid, alsof hij het bespottelijk vond dat iemand een meisje vroeg hoe ze deze opdracht moest maken, maar hij kreeg onder de tafel een harde trap van zijn vriend te pakken.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 05 Feb 2016, 20:01

Kijk aan, de kus viel goed. Cerise vond het nog altijd wat zoeken naar wat de juiste houding was. Rustig aan was goed en ze had nou ook weer niet zoveel ervaring met vriendjes dat ze wist hoe ze dit moest doen. Maar ze liepen hand in hand terug en hadden het wat over werk, tatoeages, Ierland...
"Ik hoop dat we wat vroeger vertrekken dan dat we echt wachten tot het weer minder wordt," mompelde Cerise. Ze had het redelijk gehad met dit hete land, ook al waren de siësta's heerlijk. Ze zouden het vanavond wel zien. Allereerst was het tijd om te koken en terwijl zij salades ging maken, mocht Seff de grill aansteken en het rooster invetten zodat ze de vleeshompen straks iets makkelijker konden omdraaien.
______

Ze glimlachte naar hen en pakte haar eigen aantekeningen erbij. "Ik heb de tekst drie keer gelezen, maar volgens mij zit de clou in wat de professor zei over.." en daarna las ze de verwijzing voor en ging daarna naar de opdracht. "Want als hij moet herorganiseren gaat of zijn wijnbouwer eruit of de man die alle contacten heeft. Beiden kan hij niet verliezen, dus dat is geen optie." Waarna ze om beurten de jongens aankeek. Ze had het goed gelezen toch?
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 05 Feb 2016, 20:16

De kus deed hem warm worden van binnen en hij glimlachte warm en zacht naar haar. Hij verstrengelde zacht hun vingers terwijl ze terug liepen. "Ik hoop het ook, maar aan de andere kant niet. Ik vind werken en leren leuk." Vooral omdat hij vorige week de opdracht had gekregen wat speelgoed te snijden voor een rijke klant, die kennelijk één van Seff's wolfjes had zien staan toen de jongen daarmee bezig geweest was tijdens een pauze. Seff vond het in ieder geval een vreselijk leuke opdracht.
Seff stak bijna zijn wenkbrauwen in de fik toen hij de grillplaat, al helemaal in de olie, aanstak. Het was maar goed dat er nog geen grote kookplaten en gasfornuizen waren, want dat ging mogelijk niet zo goed bij hem.
______

Mattias' blik was verward, die van Elias was glazig. Hoe had ze die hint ontdekt? Want zij hadden hem duidelijk gemist! Martijn zat in zijn schrift te tekenen, niet helemaal bij de les. "Eh... ik denk dat je gelijk hebt", begon Mattias. "Maar... hoe weet je dat?" Hij was duidelijk geschokt door het feit dat een meisje hier mogelijk een veel beter gevoel voor had dan hij. Want zij behandelden Lea tot nu toe inderdaad als een delicaat, breekbaar poppetje.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 05 Feb 2016, 22:00

"Je vindt heus wel weer een plekje," zei ze, vol vertrouwen in zijn kunnen en kneep licht in zijn hand. Maar ze begreep Seff ook wel. Hij had het echt naar zijn zin en leerde veel, maar werd ook steeds beter.
Het koken deden ze samen en gezien Cerise vooral naar Seff keek, had ze niet door dat Lorenzo wel doorhad dat er wat speelde tussen hen en een oogje op hen hield voor het geval ze teveel naar elkaar keken en het eten vergaten.
_____

"De opdracht was dat je een bedrijfsvoorstel moest schrijven op zijn financiële situatie." Verbaasd keek ze naar Mattias. "Maar als je iemand gaat ontslaan kun je zijn bedrijf wel vergeten en het idee is om het te redden, toch?" Waarna ze Martijn een tik op de arm gaf. "Verder let ik op tijdens de les." Wat wel degelijk een verwijt was.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 05 Feb 2016, 22:09

Het gebeurde twee keer dat ze het eten bijna aan lieten branden! Lorenzo schoot hen grijnzend te hulp. "Hé tortelduifjes, eten eerst, elkaar later." Hij zijn het grijnzend, maar natuurlijk begon Seff meteen te blozen als een gek. Stamelend hield hij zich ineens intensief bezig met het wassen en snijden van de groenten, terwijl hij vreselijk verlegen werd.
De rest van de roedel begon nu ook heel vaag wat te dagen, want het was niet zo'n gebruikelijk gemor en Lorenzo's grijns was iets te groot. Oliver kende die grijns als geen ander, hoe vaak had Lorenzo die immers niet al op hem losgelaten als hij weer even een vriendinnetje had gehad?
_____

Martijn keek kort beledigd, Mattias en Elias verdiepten zich nog meer in hun papieren. Maar Lea's inzicht hierin ontbrak hen duidelijk, iets dat Mattias een beetje stak. Grijnzend keek hij naar haar op. "Zeg, we dachten allemaal dat je zo'n poppetje was. Hoe weet je dit allemaal?" Elias keek geïrriteerd naar de jongen. Hij claimde al Lea's aandacht!

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten