Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28
Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 06 Feb 2016, 22:20

Voordat hij zich terug kon trekken, sloeg ze haar armen om hem heen en draaide een klein beetje bij. Zacht, aardig voorzichtig ook, raakte ze zijn mond aan en kuste hem. Het was een wat korte kus, die haar zelfs een beetje verraste door hoe warm die aanvoelde. Cerise keek hem even met een glimlachje aan, maar daarna gleed haar hand in zijn haar en duwde ze zijn hoofd nog eens naar haar toe voor een langere kus.
_____

Lea zuchtte en schudde haar hoofd en nam nog een paar happen voordat ze de rest ook aan de eenden gaf en ze kwam overeind en gebaarde dat ze wel een rondje om de vijver konden lopen. "Nee, jij bent aardig, net als Martijn en Frida en proberen me gewoon erbij te laten horen. Ik snap ook wel dat het leuk is als er een nieuw iemand in de groep komt." Ze aarzelde eventjes en keek Mattias nu niet meer aan maar hield haar blik gericht op het pad. "Het is gewoon..." ging ze dit zeggen? "Ik ben.. ik ben op mijn vorige school heel lang gepest omdat ik anders was. Ik hield van studeren, was altijd de slimste van de klas, viel er wat buiten omdat ik de manieren van mijn moeder heb.." Lea trok haar schouders wat op in een soort van zelfbescherming. "Ik vind gewoon dat iedereen een kans moet krijgen. En die probeer ik altijd eerlijk te geven en vandaar dat ik met hem optrek. We hebben een gedeelde muziekinteresse en hij is aardig, het kan me niet schelen waar iemand vandaan komt." Nu blikte Lea voorzichtig opzij. "Ik weet niet hoe jij erover denkt, maar het grootste gedeelte van de tijd kan ik Friedrich bijvoorbeeld echt niet uitstaan."
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 06 Feb 2016, 22:30

De korte kus deed zijn hart opspringen, en als zij niet voor de volgende kus was gegaan, was Seff het wel. Hij wist nu dat hij niet zo afwachtend, zo gedwee moest zijn naar meisjes toe, niet zoals hij in zijn relatie met Lea was. Zijn armen gleden om Cerise's middel terwijl hij haar warm kuste, opnieuw en opnieuw, tot hij zijn lippen iets van elkaar liet gaan en alleen maar kon hopen dat ze de zoen zou beantwoorden. Het was een flinke stap naar waar ze tot nu toe waren geweest, maar Seff was dol op haar en miste deze vorm van lichamelijke affectie ook.
_____

Mattias luisterde rustig, en aandachtig, zonder haar in de reden te vallen. Dat ze gepest was omdat ze anders was, vond hij een beetje vreemd om te horen. Lea was zo zachtaardig en lief, waarom zou je haar willen pesten?! Uit wat voor wereld kwam ze precies? Gezien de manieren die voor Mattias zo normaal waren, daar kennelijk vreemd waren. Voor hij echter iets kon zeggen maakte ze die opmerking over Friedrich en begon Mattias hard te lachen, ook al was het niets vergeleken met Mano's of zelfs Seff's ongeremde lachen. "Ja, ik had al door dat je hem maar niets vindt. Hij vindt jou eigenlijk wel heel interessant, maar meer vanwege wie je bent vrees ik. Friedrich is nogal op stand, maar we kennen hem al zo lang dat wij daar overheen kunnen kijken. Voor iemand die ons net kent kan het een beetje heftig zijn, dat begrijp ik." Hij grinnikte nog even zacht na. Hij moest Friedrich maar niet vertellen dat Lea hem niet uit kon staan. "Maar ik begrijp je punt. Ik zal mijn best doen hem iets aardiger te benaderen op de universiteit. Maar ik denk niet dat ik hem ooit uit zal nodigen, ik hoop dat je dat ook begrijpt?" Mattias was immers opgevoed zoals hij was, hij kon dat niet zomaar veranderen.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 06 Feb 2016, 22:49

"Hmm," deed ze zacht. Haar grip op hem verstevigde alleen maar en ze drukte zich helemaal tegen hem aan zonder na te denken. Haar wolf kon alleen maar lachen dat ze zich eindelijk eens liet gaan. Vurig zoende ze Seff tot ze buiten adem was en toen keek ze hem met een blos op haar wangen en fonkelende ogen hijgend aan. Haar armen bleven even om hem heen en het enige wat in afstand toenam, waren hun gezichten van elkaar. Wow. Dat was heerlijk!
_____

Lea moest al oppassen met niet teveel te vertellen over Eldon, maar ze moest toch maar eens met een versie op komen zetten die redelijk acceptabel was. "De vorige school was voor gemixte studenten en het is echt een kostschool. De meeste studenten zetten zich behoorlijk af tegen hun ouders, dus dan krijg je dat soort situaties." Het was voor een deel waar? Ze vond het niet fijn om te liegen tegen een vriend, maar ze kon hem moeilijk vertellen over Shanea en wolven en magie...
"Als we gewoon een paar keer bij elkaar zitten te studeren is het prima. Of niet studeren.." gezien ze wel doorhad dat Mattias dat niet echt deed tijdens de studieuren.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 06 Feb 2016, 22:53

Ook Seff was lichtelijk buiten adem tegen die tijd, terwijl een andere reactie aan zijn kant ook niet uitbleef. Hij moest er zoals gewoonlijk door blozen maar keek maar even beschaamd weg. Hij kon het niet helpen dat hij zich aangetrokken voelde tot Cerise en dat zijn lichaam dus op die manier reageerde op haar! Zacht drukte hij nog een kus op haar lippen. "Heb je zin om vanavond na het eten met me te wandelen?" Gewoon weer even zij tweeën, en niet de druktemakers van de roedel erbij. Hoewel die mogelijk weer uit gingen.
_____

Mattias knikte. Het klonk hem als een logische versie, gezien hij niet beter wist, maar ook iets dat hij zich kon voorstellen. Friedrich had ook enkele jaren op een kostschool gezeten, zij het dat die enkel voor jongens was, en daar was het er kennelijk ook behoorlijk ruig aan toegegaan. Hij grijnsde betrapt bij het 'niet studeren'. "Dat lijkt me fijn. Ik moet misschien toch wat meer mijn best doen", bekende hij eerlijk, maar tegelijk waren er zoveel dingen die leuker waren dan studeren.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 06 Feb 2016, 23:26

Ze streelde zacht over zijn wang en glimlachte alleen maar. Er was niets om voor te gaan blozen. Ze wist heus wel hoe lichamen werkten en vond het alleen maar fijn dat hij op haar reageerde. Ze knikte warm op zijn uitnodiging en kuste hem nog eventjes en liet Seff met tegenzin los.
Na het eten waren er inderdaad plannen om te gaan stappen. Wat zou betekenen dat Lorenzo weer eens niet thuis zou slapen en mogelijk zou de rest ook proberen om te scoren. Cerise gaf aan dat Seff moest blijven zitten toen iedereen weg was. Zij ging wel afwassen, hij had al de hele dag gewerkt en geen siësta gedaan. Ze werkte gehaast zodat ze sneller zouden kunnen gaan wandelen.
"Ben je klaar?" Ze had een schoon shirtje aan gedaan en een borstel door haar haar gehaald en zich wat opgefrist.
____

Lea lachte zachtjes hierom en wierp hem een zachte blik toe. "Oké, wat denk je hiervan: jij haalt voldoendes voor de komende drie opdrachten en voor elke voldoende speel ik een pianostuk voor je?" waarbij ze eigenlijk dacht dat het om management en financiën ging, gezien hij daar moeite mee had, maar eigenlijk ging het wel bij elk vak op.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 06 Feb 2016, 23:41

Seff was in de tijd van de afwas onder de douche geschoten om nog iets af te koelen (en iets wakkerder te worden), en een schoon shirt zonder zaagsel aan te trekken. Hij knikte vrolijk, zijn haar sprong erdoor alle kanten op.
Waar de middaghitte verzengend was, waren de avonden nog steeds behoorlijk fris. Maar juist door die hete middag was de temperatuur nu heel aangenaam. Boven hun hoofden waren honderden, misschien wel duizenden sterren te zien en Seff kon zich alleen maar afvragen hoe de hemel eruit zou zien als ze naar Kiri zouden reizen. Zouden ze in die stukken niemandsland zelfs de Melkweg kunnen zien? Hij had zijn arm om Cerise heengeslagen terwijl ze rustig door een park liepen. "Als je zou mogen kiezen, wat zou je dan willen worden later?" Het was een vraag die elk kind, zelfs wolven, wel kregen van hun ouders, maar Seff was benieuwd naar het antwoord. Wat waren Cerise's toekomstdromen?
____

Mattias begon weer te lachen. "Afgesproken." Seff zou nog jaloers kunnen worden door zo'n afspraak, ze had hem immers met een zelfde soort truc zijn voldoendes laten halen hoewel het dan om schaak ging. "En wat als ik onvoldoendes haal?" Stond daar ook een tegenprestatie voor? Van hem of van haar?

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 06 Feb 2016, 23:49

Ze wandelden op hun gemak en werden met rust gelaten omdat ze duidelijk een verliefd stelletje waren. Cerise liep rustig naast hem, ietsjes tegen hem aan geleund maar keek daarna verbaasd. "Ik eh.. ik weet het niet." Ze fronste en zweeg een poos. "Ik heb.. ik weet niet.. in de vorige roedel had ik niet echt nagedacht over mijn wensen, behalve dat ik er weg wilde en dan zou ik daarna wel weer zien. Maar.. hier.. ik had.. niet echt hoop op iets zeg maar." Ze vond het moeilijk, en niet leuk, om toe te geven maar zo was het wel. Ze zou gewoon onderaan blijven bungelen en wel zien wat er zou gebeuren. "Jij wil verder met houtbewerking, denk ik?" Cerise hoopte dat hij erop in zou haken zodat de aandacht zou verspringen. Ze wist gewoon echt niet wat ze wilde voor zichzelf.
_____

Behalve dan dat het bij Seff wel degelijk met bijbedoeling was geweest, om nog meer bij hem in de buurt te zijn. Dit niet. Dit was gewoon omdat ze wist dat hij voldoendes nodig had. Lea dacht even na en haalde naar schouders op. "Ik weet het niet. Maar ik verwacht dat het later in het jaar veel drukker wordt, dus je kunt maar beter zorgen dat je nu voldoendes haalt. Zo slim ben je heus wel." adel of geen adel, de universiteit had natuurlijk zijn standaards.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 06 Feb 2016, 23:55

Seff keek haar fronsend aan. Het onderwerp leek haar in de war te brengen. "Hé, je weet dat je bij mijn roedel alles kan doen wat je wilt, toch? Niemand zal je bevelen of je onderaan laten bungelen." Wat Cerise ook zou willen, ze zou het kunnen proberen of zelfs een beroep echt gaan uitvoeren. Maar daarna liet hij zich maar afleiden, het was duidelijk dat ze er niet verder over wilde praten. "Ik denk het, hoewel ik speelgoed maken ook wel erg leuk vindt." Hoewel het meestal voor verwende rijke snotneuzen was, waren hun gezichten zo leuk om te zien als ze een stuk speelgoed kwamen afhalen.
_____

Er was inderdaad maar zoveel dat zijn titel en het geld van zijn ouders kon regelen... Maar Mattias was niet zo makkelijk af te leiden nu. "Hmm... Wat dacht je ervan dat je bij onvoldoendes bij mij thuis komt om me bijles te geven?" Onder supervisie van een gouvernante of zijn moeder uiteraard. Alsof iemand hem met een meisje van huwbare leeftijd alleen zou laten... Maar meer tijd met Lea besteden vond Mattias helemaal niet vervelend. Zeker niet als het tijd alleen was.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 07 Feb 2016, 00:02

Ze knikte lichtjes. Ze wist het wel, deels.. voor een ander deel was het afwachten. "Ik weet het gewoon niet, Seff. Ik heb.. nooit kans gehad om wat voor mezelf te willen," zei Cerise zachtjes. Ze glimlachte licht maar onzeker. "Misschien ga ik wel in een winkel werken. Het schijnt dat ik goed ben met klanten." in elk geval in onderhandelen. Verder was ze vooral zachtaardig voor een wolf, maar toch ook wel heel sterk en vol wilskracht.
____

Lea trok een wenkbrauw op. Dat klonk verdacht veel alsof hij haar meer bij zich wilde hebben.. en daar had ze geen zin in. Ze wilde eventjes nog geen aandacht in die zin. "Hmm ik weet niet of dat je cijfers helpt. Bijles op de uni," besloot ze dan ook.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 07 Feb 2016, 00:06

Seff knikte begrijpend, dat klonk logisch. "Misschien kun je mijn moeder helpen, ze runt een kledingzaak." Hoewel Von enkel Lea liet helpen met het ontwerpen en maken van kleding, was hulp bij verkoop en opruimen nooit weg. Von's winkel begon inmiddels toch een behoorlijk klantenbestand te vergaren. Maar dat zouden dingen voor later zijn, eerst moesten ze maar eens naar Ierland en dan weer thuis zien te komen. Bij een stalletje hielden ze halt en Seff kocht voor hen beiden een zakje pinda's die in suiker waren gedoopt.
____

Mattias hoorde aan haar toon wel dat er niet meer dan dat zou komen. Dus knikte hij en was de afspraak gemaakt, wat het ook zou worden, zijn cijfers konden er enkel beter van worden.

Die dinsdag zat Elias weer achterin de klas. Opnieuw was zijn oog blauw, nu nog redelijk vers zelfs. Ook zijn borst en armen, wat je niet zag door zijn overhemd, zaten onder de blauwe plekken. Alleen thuis leek hij veilig te zijn voor de pestkoppen, en zelfs daar niet echt maar de andere jongens waarmee hij samen woonden waren net als hij veelal studenten uit andere landen dus deden die enkel mee als een paar jongens uit Wenen hem te grazen namen. En dat gebeurde meestal niet in het huis.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten