Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28
Re: Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Berichtdoor Ravief » 07 Mar 2016, 15:09

"Oké," mompelde ze en begon niet over dat het mogelijk een drama zou zijn om hem te vinden. Voor nu wilde ze gewoon alleen maar bij Seff zijn. En het liefst joeg ze Lorenzo even weg en zouden zij de avond samen in bed doorbrengen. Haar wolf werd heel tevreden bij die gedachte en Cerise ging een beetje verzitten zodat ze nog meer tegen hem aan leunde.
______

Nu werd Lea toch wel een beetje onzeker en voelde ze zich klein en onbetekenend. Ze mocht immers niet vaak in de werkkamer komen en als dat al mocht dan was het om hem iets te brengen en niet voor onderonsjes. "Ik eh..." mompelde ze, maar daarna zuchtte ze en haalde diep adem. Ze keek haar opa recht aan. "Ik ken iemand die uit Rusland komt en vroeg me af of er misschien bepaalde gewoonten zijn. Ik weet dat we de afnemers nodig hebben momenteel en toen bleek dat het redelijk normaal was om een testpakket te sturen. Ik heb ze drie kleine proefflessen gestuurd, samen met streekproducten die er goed bij smaken. Ik denk dat mijn contact een zetje in de goede richting heeft gegeven." Over zijn andere vraag bleef ze even staan. "Ik dacht dat ik me er niet mee mocht bemoeien, maar het ging nergens heen en het duurde lang en ik wilde gewoon helpen." Ze wilde niet dat hij boos op haar zou worden en ze had gedacht dat dit beter was dan aan hem voorstellen. Dan zou hij haar, zoals gebruikelijk, toch alleen maar afkappen. Lea wachtte nog steeds op straf en hoopte maar dat opa niet al te boos was...

"Zeker," bromde Sevas met een grijns en hij zette haar klem tegen het bureau. Hij pakte haar glas wijn af en dronk een paar slokken, maar daarna zette hij het weg om eventjes heel wat anders te gaan doen...
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Berichtdoor varden » 07 Mar 2016, 16:12

Seff streek zacht over Cerise's rug en drukte een kus op haar kruin. Het was nog warm van de nazomerdag maar het begon snel frisser te worden. "Zullen we naar binnen gaan?" Thee zou haar wel helpen te kalmeren. Tenminste, dat hoopte Seff want hij had wel door dat dit gebeuren Cerise iets meer van slag had gemaakt dan ze zelf misschien wel toe wilde geven. Het bracht hem immers ook een beetje van slag, en hij wist niet hoe hij daar uiting aan moest geven. En of hij dat uberhaupt wel moest doen.
______

Lusio luisterde aandachtig en glimlachte toen. Rustig schoof hij wat papieren samen. "Je weet dat ik de handel eigenlijk geen vrouwenzaken vind, maar je hebt goed opgelet in je lessen meisje. Het was heel slim van je om een contact te gebruiken die bekend is met de markt en het gebied waar je afzet wil vinden." Even fronste hij bedachtzaam zijn wenkbrauwen en viel even stil. Toen stond hij op en liep hij naar een kast waar hij een map uittrok. "Ik wil dat dit tussen ons blijft, maar het is een handelsbetrekking die al een hele tijd stilligt. Kijk eens of jij een plan kan bedenken om er weer wat nieuws uit te krijgen." Het was een contract waar zeer weinig op te verliezen was, dus Lusio durfde het wel aan om het aan Lea te geven. Ze was slim, snel, en kennelijk ook vindingrijk. Wie weet wat er zou gebeuren.

Dit was nieuw. Hij had haar nog niet eerder klemgezet in zijn werkkamer, hoewel hun seks heus wel eens buiten hun slaapkamer plaatsvond. Cyra grijnsde naar hem en kuste hem opnieuw, waarna haar lippen afdwaalden naar zijn kaaklijn en hals. Een korte beet van haar hoektanden volgde. Ze had in de jaren geleerd dat er eigenlijk geen betere truc was om hem in enkele seconden behoorlijk heftig op te winden.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Berichtdoor Ravief » 07 Mar 2016, 16:28

Ze knikte en ze was wat stil de rest van de avond, maar bovenal was ze heel erg knuffelig. Ze bleef bij Seff in de buurt en bleef eigenlijk heel de tijd met hem in contact. Het liefst wilde ze een stuk met hem rennen, maar dat kon niet. Dus die nacht zocht ze contact op een andere manier. Ze konden redelijk fel zijn in bed, maar nu was het zacht en fijn. Helemaal tegen hem aangekruld en met een tevreden glimlach om haar lippen viel Cerise uiteindelijk in slaap.

Toch was ze hun afspraak niet vergeten en na haar werk -bij twee gezinnen schoonmaken- ging ze weer op zoek naar Andris.
______

Ze glimlachte en voelde zich warm voelen. Haar opa gaf haar een compliment met zaken doen?! Lea had ineens het gevoel alsof ze de hele wereld aankon. Ze was helemaal van haar stuk toen hij haar een map gaf. Bedremmeld stamelde ze een bedankje en schoot toen zijn kamer uit om ermee aan de slag te gaan.

Sevas was al snel wild en drukte haar dwingend op het bureau. Zij ging voorlopig nergens heen..
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Berichtdoor varden » 07 Mar 2016, 17:05

Gezien hij het werk niet af had gekregen de vorige dag, zat Andris opnieuw pannen te schrobben. Omdat de eigenaar van het restaurant hem in de opslagruimte liet slapen, had hij zich kunnen wassen waardoor hij er iets minder sjofel uitzag. Zijn haar zat in een los staartje en zijn baard was langer dan Cerise gewend was maar niet heel erg lang. Hij was wel mager, dat kon je zelfs door zijn kleren heen zien. In stilte zat hij te werken, zittend op de stoep zodat hij het water dat in de pan zat gewoon in de goot kon gooien als hij klaar was.
______

Gelukkig voor Sevas vond Cyra het niet vervelend als hij af en toe zo dominant en overheersend werd. Maar nadat hij aan zijn trekken was gekomen op het bureau, sleepte ze hem mee naar hun bed. Hij kwam niet zomaar van haar af vanavond, en ze wilde meer van hem! De volgende dag zagen de bediendes hen dan ook niet tot aan het begin van de middag, toen Cyra aan de schrijftafel in de bibliotheek aan een brief zat te werken voor Lea, waarin ze een contract voorstelde voor het afnemen van de wijnen die ze hen eerder had gestuurd.

Toen de brief een paar dagen later per post aankwam, Cyra had zeer bewust niet voor een pixie gekozen, kwam hij automatisch bij Lusio terecht. Toen de man hem echter las staarde hij verbijsterd naar het papier, dat duidelijk gericht was aan Lea, en naar het zegel dat erop stond. Thahira-Olissinger was misschien niet zo vreselijk bekend, gezien Cyra en Sevas naar mensen toe een redelijke anonimiteit bewaarden gezien hun werk, maar hun wapen liet wel blijken dat het hier om oude adel ging. Opnieuw liet hij zijn kleindochter bij zich roepen.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Berichtdoor Ravief » 07 Mar 2016, 18:25

Onder het werken blikte Lorenzo af en toe naar Seff. Uiteindelijk gingen ze in hun pauze ergens in de zon zitten om van de laatste warmte te genieten en daar hun lunch op te eten. "Hé, wat is er met Cerise?" Zijn blik stond zorgelijk. Hij wist heus wel dat de jonge vrouw niet altijd bij de roedel zou blijven, maar hij was zeker wel om haar gaan geven, zoals je om een zusje kunt geven. "Alles goed tussen jullie?"

Cerise kon zoeken wat ze wilde. Dublin was groot en haar wolf had zoveel geuren in haar neus dat het een bijna onmogelijke klus was om diens neus te volgen. Ze probeerde het eerst weer op de markt, maar nadat ze haar eigen inkopen had gedaan was het haar wel duidelijk dat hij hier niet meer was. Ze besloot om telkens een grotere cirkel om de markt heen te gaan doen en dan zou ze hem op een dag wel vinden, toch? Bovendien was ze morgen weer vrij, dus was er dan een hele dag om op zoek te gaan naar Andris
____________

Sevas had er geen problemen mee om lief en teder te zijn in bed, maar hij wist prima hoe hij haar op kon winden en verder kon drijven. Ze waren dan ook tot diep in de nacht bezig met hun spelletjes en ze waren inderdaad pas laat op. Sevas liep een beetje duf rond en het was maar goed dat er geen vergadering stond gepland. Zijn haar was een grote warrige boel en dat, in combinatie met een T-shirt en donkere broek en een zachte houding, zorgde ervoor dat redelijk wat dienstmeisjes naar hem staarden en wat fantasietjes hadden.

Lea was juist de verlopen zaak aan het bestuderen en alles aan het lezen toen ze van een dienstmeid te horen kreeg dat haar opa haar wilde zien. Ze wist niet echt of dat een goed iets was, dus was Lea aardig op haar hoede toen ze om het hoekje van de deur naar de werkkamer gluurde. "U wilde me zien?"
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Berichtdoor varden » 07 Mar 2016, 18:36

Seff knikte, maar zijn gezicht was wat bezorgd. "Ze... ze is een oude vriend tegengekomen. En ze weet niet zo goed wat ze ermee moet." Gezien Lorenzo mogelijk bij het etentje zou zijn, kon hij dat maar beter weten. Bovendien was Andris niet zomaar een vriend geweest, maar een serieuze liefde. Het maakte Seff een beetje nerveus.

Andris zat echter niet ver bij de markt vandaan, en hij keek verbaasd op toen hij Cerise's geur oppikte. Ze liep praktisch straal langs hem, maar dat deden meer mensen gezien er wel vaker mensen op de stoeprand zaten te werken. Het waren meestal verschoppelingen en dagloners, iets waar weinig aandacht aan werd besteed. Moest hij haar naroepen? Ze had behoorlijk duidelijk gemaakt goed kwaad op hem te zijn... Andris zat twijfelend met één hand in de pan, niet wetend wat het juiste was om te doen.
____________

Ze mochten het toch echt bij fantasieën houden. De enige vrouw met wie Cyra het bed zou delen, zouden Von of Lunet zijn, en een ander trio was voor haar niet echt denkbaar meer. Ze was nooit meer bij Sevas weggevlucht, maar hem zo zacht zien deed haar wel enig plezier. Dus kwam ze, gekleed in een jurk voor de verandering, naar hem toe toen hij in de salon zat. Zacht kuste ze zijn nek. "Lieverd, je bent warm." Hoeveel bloed had hij wel niet gedronken vandaag? Ze wist dat hij, net als zij, nogal daas kon zijn van een wilde nacht samen maar dit was wel meer dan dat leek het. Even zag ze een dienstmeisje zwijmelend naar Sevas kijken, maar ze was niet echt het jaloerse type. Bovendien zouden de meisjes, voor wie ze zeer goed zorgden, het niet in hun hoofd halen de vrouwe des huizes tegen zich in het harnas te jagen.

Lusio hief de brief op. "Zegt de naam Cyra Agate Tharira-Olissinger je iets Eleanore?" Cyra had getekend met haar volledige naam, iets dat inderdaad enkel op officiële documenten gebeurde. Het contract was misschien kleiner dan wat ze in Rusland hadden afgesloten, het was wel lucratief gezien het huis enkel in de duurdere en betere wijnen geïnteresseerd leek te zijn.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Berichtdoor Ravief » 07 Mar 2016, 18:54

Lorenzo fronste wat bij die uitleg. Hij wist hoe ze Cerise hadden gevonden dus hij vroeg zich af hoe goed het was dat ze iemand uit haar verleden was tegen gekomen. Maar gezien zijn wolf wat reageerde op de onrustigheid die van Seff af kwam, had Lorenzo zo zijn vermoeden over wat voor vriend dat zou kunnen zijn. Hij kwam snel daarna achter het bestaan van het etentje en zijn blik werd zorgelijker. Als Cerise wilde dat zij daar bij aanwezig waren, dan was ze emotioneel echt niet stabiel.

Uiteindelijk vond ze hem pas de dag erna en ze bleef een poosje staan twijfelen van een afstandje. Cerise haalde diep adem en stapte toch maar op hem af.
______

De Rus was zich van niets bewust, maar glimlachte zacht toen hij Cyra in een jurk zag. "Je hebt een jurk aan," mompelde hij bewonderend terwijl hij haar op zijn schoot trok. Zijn handen gleden even over haar heen voordat Sevas haar kuste maar daarna glimlachte hij weer. "Hmm.. ik heb een fijne maaltijd gehad." Goed het was iets teveel en helemaal in combinatie met zijn dufheid van de seks, maar het was lekker! En er was niemand gesneuveld...

"Cyra?" Ze keek verbaasd bij de reeks achternamen maar knikte toen. "Dat is de vrouw van Sevastyan Thahira. Dat is de Russische contactpersoon waar ik het over had? Ik heb ze een fles wijn gestuurd als dank voor het helpen. Is er iets?" Ze begreep de uitdrukking van haar opa niet echt. "Is er iets mis? Ze doet niet vervelend toch? Ik heb gekeken naar de jaartallen en het was niet zomaar een wijnfles."
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Berichtdoor varden » 07 Mar 2016, 20:40

Andris keek op toen ze voor hem stond. Even wist hij niet wat te doen, maar toen kwam hij maar overeind. Hij glimlachte niet, zijn blik was nog het beste als schuldbewust te omschrijven. "Heey", zei hij ietwat onwennig terwijl hij zijn handen in zijn zakken stopte. "Ik ehm... Ik verdiende die dreun... En nog veel meer..." Hoewel, als hij Cerise nog een beetje kende voelde ze zich absoluut niet schuldig voor die klap, dus hij hoefde dat eigenlijk niet te zeggen. Maar hij wist zichzelf niet erg goed een houding te geven.
______
"Hmm... Ik dacht, laat ik eens iets anders proberen." En ze wist dat hij het leuk vond om haar in een jurk te zien, dus af en toe trok ze er wel eens eentje aan. De dienstmeisjes glipten de kamer uit, zacht giechelend om de twee die duidelijk na alle jaren nog steeds smoorverliefd op elkaar waren. Iedereen in de streek wist wat het echtpaar Thahira-Olissinger waren, het was moeilijk te maskeren gezien ze zo langzaam ouder werden. Maar gezien ze ook niemand kwaad deden had niemand er hier in Schotland iets tegen. Ze waren goed voor hun personeel, vrijgevig voor de pachters, schonken royaal aan lokale goede doelen, en er vielen nooit slachtoffers door hun bloedlust. Het was dan ook niet moeilijk voor ze om een maaltijd te vinden als ze gingen jagen. Cyra kuste haar man glimlachend. "Hmm... Je bent rozig проскурняк."

Lusia knikte. Dat verklaarde de brief, en het contact. Maar hoe kende Lea zulke hoogstaande mensen? "Er is niets aan de hand. Ze wil een contract sluiten dat we leverancier worden van hun huis voor de wijnen die je ze hebt opgestuurd." Wat een simpel, maar toch mooi contract zou worden voor huize Zeresh! "Jouw initiatief brengt dus twee mooie samenwerkingen binnen. Maar hoe ken je zulke hoogstaande mensen Eleanore?" Het feit dat ze Cyra bij haar voornaam noemde, suggereerde immers naar Lusio dat ze de vrouw kende. En het leek hem niet dat Mano zulke contacten had.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Berichtdoor Ravief » 07 Mar 2016, 22:37

Alsof Cerise wel wist hoe ze zich moest gedragen. Het liefst van alles ging ze nu direct weer weg, maar hij stond al en begon ongemakkelijk over hun vorige ontmoeting. Even vlamden haar ogen fel op. "Ik wil weten waarom," beet ze hem toe. "Dus denk daar de rest van de dag maar over na. Ik ben hier als je werk er opzit en dan gaan we eten." Waarna Cerise zich even omdraaide maar ze bedacht zich en keek hem weer aan. Nu was haar blik getergd. "Zorg dat je dan hier nog bent." De laatste keer dat ze iets hadden afgesproken -de avond dat ze weg zouden gaan- was hij niet komen opdagen.
_______

Lea begon te lachen en pakte de brief af en las het ding twee keer, haast ongelovig dat dit echt gebeurde. Dit was een behoorlijke kans en zou mogelijk voor meer klanten zorgen. "Ik ken hen eigenlijk niet zo goed. Ik heb ze een paar keer ontmoet toen ik jonger was, bij Siobhan Vilkas.. Seff's moeder." Ze hadden het wel eens over Seff gehad, helemaal in het begin toen Lea overstuur was toen het 'uit' was en ze hem zo gigantisch miste. Ze miste hem nog steeds enorm, maar ze had het idee dat ze elkaar toch wel zouden ontmoeten met kerst. Ze keek er met spanning naar uit.
Lea voelde zich weer onzeker worden, zoals altijd als het om Eldon ging. Ze wist niet hoeveel ze kon vertellen en welke namen tot wat zou leiden. "Cyra en tante Von zijn hele goede vriendinnen op school geworden en ik wist nog dat ze getrouwd was met een Rus dus ik waagde een gokje?" Bovendien was Sevas de enige vampier bij wie haar wolf niet op tilt sloeg, en had ze het idee dat haar eigen naam ook nog wel een belletje zou doen rinkelen bij hen.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Berichtdoor varden » 08 Mar 2016, 10:41

Andris knikte enkel en staarde beschaamd naar zijn voeten. Hij had er moeten zijn die avond, hij had haar nooit in de steek moeten laten...

Die avond, na zijn werk, zat hij stilletjes op de stoep te wachten. De krachtige, onbezorgde uitstraling die hij als 'kind' had gehad, leek volledig weggevaagd. Zijn wolf had al weken de buitenlucht niet opgesnoven. Hij zat op zijn woorden te kauwen, te bedenken hoe hij het Cerise kon uitleggen wat hij had gedaan. Hoe zou hij ooit duidelijk kunnen maken hoeveel het hem speet dat hij niet met haar was weggerend? Kon hij dat eigenlijk wel?

Seff liep met Cerise mee om Andris op te halen, Lorenzo was al naar het barretje dat ze hadden uitgekozen. Het hoopje wolf dat hij zag zitten op de stoep deed hem even verbaasd fronsen. Was dat Andris? Echt waar? Cerise had hem heel anders beschreven, of Seff had in ieder geval een heel ander plaatje erbij gehad.
_______

De naam Vilkas zei Lusio niets, terwijl het toch een behoorlijk hoogstaande school moest zijn als er iemand als deze Cyra heen ging. Was deze Siobhan een zus van Mano? Nee, dat kon niet want het was de moeder van Seff en dat was Lea's vriendje geweest toen ze hier aan was gekomen. Dan moest het een goede vriendin zijn van het gezin, zo goed dat Lea haar aanduidde als 'tante'. Lusio liet het maar links liggen en knikte enkel. "Nou, dat contact heeft zeer goed uitgepakt. Ik zal een contract opstellen voor ze, zodat we de eerste lading zo snel mogelijk op kunnen sturen." Lusio hield niet van wachten, en liet anderen dan ook niet graag wachten. "Ze stuurde bovendien dit mee." Hij overhandigde Lea een klein pakketje, waarin een ketting gemaakt van amethisten in zat. Cyra en Sevas zaten, zoals toch verwacht werd van hun stand, ook in zaken en bezaten een behoorlijk groot grondgebied waar veel halfedelstenen in de bergen zaten. Cyra herinnerde zich Lea, met haar lichte huid en blonde haar, en vermoedde dat de ketting goed zou staan. En wie weet waren de Zeresh' geïnteresseerd in het afnemen van een kleine selectie om weg te geven als giften naar anderen. Niet alleen Sevas had verstand van zaken.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten