Belevenissen van Destan en Aya

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28
Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor Ravief » 17 Jan 2017, 23:44

Het was niet Nani die open deed, maar haar vent. "Ah, Themis! Ik vroeg me al af hoe lang het zou duren. Kom erin, kom erin. Nani is hier." Hij leidde haar naar binnen naar de woonkamer. Daar was inderdaad Nani, die op de bank lag. Ze was een beetje bleekjes, hoewel ze leek te zweten en haar handen rustten op een enorme buik.
Maar haar ogen begonnen ze glinsteren toen ze haar vriendin zag en ze hielp zichzelf een klein beetje overeind! "Mezzo micina!" Halfpoesje, letterlijk. Heel plagend, maar ze kon het nooit helpen. "Je bent er!"
____________

Nova zat op de warme stenen en liet haar handen op de grond rusten. Ze moest oppassen met haar krachten, of de hele tuin zou uit zijn voegen barsten. Wat voor man was Sam geweest? Er waren geen woorden goed genoeg om hem uit te drukken. Maar het eerste waar ze aan moest denken, zei ze toch maar hardop. "Groot. Met rood haar. Sam was.. lang. Iemand bij wie je altijd weg kon schuilen en die de beste knuffels van de wereld had." Haar groene ogen liepen vol en ze kneep ze dicht. Met haar hand beschermend op haar buik, voelde ze de tranen alsnog ontsnappen.
___________

Ze hadden nooit eerder zulke gesprekken gehad. Edmond vond het een beetje vreemd, maar tegelijk was hij heel blij dat ze zo'n goede band hadden, dat Aelia hier vrij over durfde te praten met hem. Tenslotte konden tienermeisjes vreselijk onzeker zijn en namen ze vaak genoeg niet hun ouders in vertrouwen. Daar kwam nog bij dat Themis en hij niet echt ouders van de maand waren geweest de afgelopen tijd.
"Natuurlijk denk ik dat. Al weet ik niet of iemand jou kan evenaren, chéri." Edmond woelde door haar lokken. Hij moest hartelijk lachen om haar 'grotere horens'. "Lieverd.. Als iemand de tijd voor je neemt om jou te leren kennen, zal diegene merken dat horens er niet toe doen. Omdat je een geweldig persoon bent. Jij hebt een wolf, dat heeft geen enkel meisje hier! Geloof me nou maar, je kunt elke jongen om je vingers winden."
Dat gezegd hebbende, vonden ze een mooi plekje buiten het dorp om hun kleren op te bergen en te veranderen. Het eerste wat de wolf deed, was zijn pup flink knuffelen. Een paar zachte beten en een lik volgde. 'Hé, lieverd. Het spijt me dat het zolang heeft geduurd. Waarom neem jij de leiding niet, hm?'
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor varden » 17 Jan 2017, 23:55

Themis zag meteen waarom haar vriendin haar niet op was komen halen in de haven. Nani was duidelijk hoogzwanger, en voelde zich schijnbaar ook niet zo lekker op het moment. Toch trok Themis een gezicht bij die bijnaam. "Per l'amore di tutto ciò che è sacro, Naans. Hoe vaak moet ik nou nog zeggen dat ik een wolf heb, geen kat?" Maar ze zei het met een grote grijns en knuffelde haar vriendin voorzichtig, waarna haar handen over Nani's buik streken. "Hoe lang moet je nog?" Ze leek elk moment te kunnen knappen.
____________

Shani sloeg haar arm om Nova heen en hield haar stevig vast terwijl het meisje begon te huilen. "Hij klinkt als een geweldige vent," zei ze zacht. Geen wonder dat Nova, die zo klein en breekbaar van gestalte was en bovendien net als alle Nimfen erg vredelievend en zachtaardig was, dol op de man was geweest. Juist dat beschermende zou ze nu, terwijl ze zwanger was moeten missen... Shani kon zich dat gevoel niet voorstellen. "Wat vond je het leukst om met hem te doen?"
___________

Aelia had deze onzekerheid ook nog niet eerder als zodanig aangevoeld. Maar ze glimlachte dankbaar naar haar vader, ook al mompelde ze wel nog iets als "dat moet jij wel zeggen, je bent mijn vader". Maar het was fijn om met hem te praten, dat had ze gemist. "Komt het ook weer goed met mam en jij?" vroeg ze nog zacht voordat ze transformeerden. Ze had heus wel door dat haar ouders' relatie ook een beetje een dauw had gehad door deze epidemie. Ze wist niet precies wat haar moeder had gedaan toen die was vertrokken, en ergens dacht Aelia dat ze dat ook niet wilde weten. Dat ze haar moeder dan anders zou gaan zien dan ze nu deed, en dat wilde ze niet.

Het beest was uitbundig toen ze haar vader zag en knuffelde vrolijk en warm terug. 'Het is oké pap,' bromde ze terug en liet zich door hem besnuffelen terwijl ze hem wat kritisch bekeek. Er moesten nodig wat herten en zwijnen gevangen en verorberd worden, besloot ze. Dus zette ze een rustige jacht in. Ze was misschien niet zo'n rauwdouwer als Seff later zou blijken, maar ze kon goed jagen. Juist haar ietwat kleinere gestalte door haar gemixte bloed kwamen van pas in het dichtbegroeide bos rond de vulkaan.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor Ravief » 18 Jan 2017, 00:12

"Het blijft leuk. En het klinkt leuk en lief!" Ze trok een gezicht maar knuffelde haar beste vriendin toen terug. "Officieel nog drie dagen." Haar ogen schitterden. "Ben je erbij?" Maar daarna joeg ze haar man weg, zodat ze tijd had met haar vriendin. "Hoe is het, Themis? Het is geen schoolvakantie, wat brengt je hier?"
________

Nova leunde tegen haar aan en huilde stilletjes. Ja, hij was geweldig. Als vriend, als collega, als man, als geliefde, als vader... Ze voelde zich zo alleen, al was ze dat natuurlijk niet. Maar niemand kon ooit Sam's plek innemen. Het leven was vreemd zonder hem.
"Ik weet niet wat ik moet, ik weet gewoon niet wat ik moet," snikte ze, terwijl ze zich aan Shani vastgreep. Ze wist niet hoe ze door moest gaan.
__________

Bij die vraag had Edmond haar even stilgezet en haar serieus aan gekeken. "Aelia, je moeder en ik houden heel veel van elkaar. Wij blijven altijd samen, echt waar. Zelfs als we het niet altijd met elkaar eens zijn." Hij had moeten bedenken dat hun dochter mee meekreeg dan ze dachten.

Ze hadden het leuk als wolven. Veel spelen en rustig jagen en de omgeving verkennen. Edmond liet Aelia leiden en uiteindelijk lagen ze beiden tevreden op de grond aan een stuk hert te knagen. Edmonds oren bewogen wat heen en weer, bedacht op geluiden en probeerden te wennen aan de omgeving.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor varden » 18 Jan 2017, 00:24

Themis knikte glimlachend. "We blijven hier nog wel even." Dus ze zou de bevalling wel meemaken. Even keek ze Nani plagend aan. "Voor hoeveel gaan jullie eigenlijk?" Dit was de vierde al! Maar de vraag erna had Themis aan voelen komen en haar gezicht werd even donkerder. "Er eh... De situatie op Eldon is een paar maanden heel zwaar geweest. Een epidemie heeft behoorlijk wat levens gekost en we.. we moesten gewoon even weg. Kijken of er nog iets geneest van de wonden die iedereen heeft opgelopen." Tegen Nani loog Themis nooit, maar ze wilde er nog niet echt over praten. Ze wilde het verblijf hier ontspannen en luchtig houden. En als de grijze haren bij Themis genoeg opvielen zou Nani heus wel begrijpen dat de Duivelin zelf bijna haar man, of haar kind was kwijtgeraakt. "We hadden allemaal even een lange vakantie nodig. Maar hoe gaat de zwangerschap? En hoe gaat met je vent, en die andere drie doerakken van je?"
________

Even bleef Shani stil, lang nadenkend over wat ze wilde zeggen (en over of ze wel wat moest zeggen). "Ik kende Sam natuurlijk niet Nova," begon ze zachtjes. "Maar ik kan me voorstellen dat je hem mist, dat je je verloren voelt nu hij ineens weg is. Maar je hebt je leven eerder zonder hem geleidt, en dat kun je weer. Je bent sterk genoeg, en als je even niet sterk kunt zijn heb je een gezin dat zielsveel van je houdt om je te helpen. En als Lonan en ik daar ook deel van mogen uitmaken, dan doen we dat met liefde meisje." Even keek ze Nova met een warme, liefdevolle blik aan, die sprekend op die van Themis leek. "We kunnen Sam niet vervangen. Niet voor jou, en niet voor je meisjes. Maar we kunnen wel goeie knuffels geven, en een warm en liefdevol huis bieden." Ze zou Nova niet vertellen wat die moest doen om 'eroverheen te komen', of om haar leven weer op te pakken. Dat moest Nova zelf uitvinden, want niemand wist de weg voor elkaar te vinden. Maar Shani kon heel misschien wel een beetje zorgen en eenzaamheid wegnemen door haar weer een warm nest te bieden.
__________

Aelia's wolf, gerustgesteld door haar vaders woorden, vond het hier vooral vreemd ruiken. En de grond voelde raar warm onder haar poten. Het beest snapte niet zo goed waarom haar mens, en haar moeder zo dol waren op deze omgeving. Wie ging er nou op de helling van een actieve vulkaan wonen?! 'Rare wezens, die Duivels,' was een gedachte die ze dan ook deelde met haar vader.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor Ravief » 18 Jan 2017, 00:35

"Dit is de laatste. De goede vraag is waarom jij en dat lekkere ding van je nooit voor een broertje of zusje hebben gezorgd voor Aelia." Ze keek Themis half streng aan. "Serieus, meid, dat je het volhoudt begrijp ik echt niet." Edmond was niet helemaal haar type, maar hij was leuk genoeg om er zulke grapjes over te maken.
Ze fronste lichtjes, maar wist ook dat ze niet moest gaan pushen. Het kwam er vanzelf wel uit en ze begreep heel goed dat je even weg wilde van de omgeving die je bijna je gezin had gekost. Dus drong ze niet aan en had ze het over haar man's werk, over de twee jongens en haar dochtertje en hoe goed het ging en hoe vreemd het eigenlijk was om een gezin te hebben. Het was altijd Naans en Theems tegen de wereld geweest en ze zouden geen man toestaan om hen klein te krijgen.
______

Sam had gewild dat ze doorging. Als dat moest, zelfs met iemand anders. Leef het leven, had hij haar geschreven, en blijf niet eeuwig rouwen. Nova wist niet helemaal hoe ze zich moest houden aan zijn woorden, voor nu was het te vers om te denken aan iets anders dan gewoon de volgende dag.
Ze bleef een poos in de omhelzing van Shani zitten en glimlachte dankbaar naar haar. "Dank je wel." Voor haar omhelzing, tijd en liefde. Nova richtte zich op de aarde en liet een bloem groeien, plukte die en gaf hem aan Shani. Het was niet veel, maar voor deze vulkanische grond was het aardig bijzonder.
______

Daar kon de wolf wel om grinniken. 'Dat denken ze vast ook van ons.' Ze hadden het goed samen en het was dan ook al aardig laat toen ze weer op twee benen naar huis wandelden. Hij had een arm om haar heengeslagen en vertelde haar over 'vroeger' toen hij bij de andere roedel leefde. Veel over zijn echte thuis -Frankrijk- en de zwerfjaren vertelde hij niet. Dat hoefde Aelia niet te horen. Maar er waren genoeg verhalen over de reizen die hij en Mano hadden gemaakt.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor varden » 18 Jan 2017, 00:44

Daar moest Themis ook hartelijk om lachen. Tot Edmond had ze nauwelijks vriendjes gehad, en ze was binnen een dag als een blok voor de weerwolf gevallen. "We hebben het leuk genoeg samen hoor, maar daar hoeven niet per se kinderen van te komen." Ze hadden het er eigenlijk nooit over gehad. Het was gewoon een beetje 'vergeten', en ze hadden Aelia en Nova. Dat was genoeg om haar zielsgelukkig te maken.

Themis bleef een paar uur bij Nani hangen, tot die toch echt naar bed moest voor haar eigen gezondheid en de Duivelin voelde dat haar eigen man en kind ook weer op de terugweg waren. Toen die binnenkwamen kreeg Aelia een dikke knuffel en werd ze naar bed gestuurd. Maar daarna ging Themis' onverdeelde aandacht naar haar man. Zacht kuste ze hem. "Hoe was het rennen lieverd?" Ging het goed met hun meisje?
______

"Geen probleem lieverd," zei Shani met een warme glimlach. "Hier ben je veilig, alles wat je zegt is vertrouwd." Ze zou het met niemand bespreken, als Nova dit ergens kwijt wilde bij iemand was het aan haar om het te vertellen.
Shani nam de bloem met een glimlach in ontvangst. "Dus het is waar dat Nimfen en natuur echt een band hebben." Net als haar dochter en man las Shani veel, hoewel haar kennis wat praktischer aangelegd was dan die van Lonan. Die kon zichzelf nog zichzelf nog wel eens verliezen in dikke boeken en lange teksten zonder dat er echt iets direct nuttigs uitkwam. Dat vond Shani prima, maar het was niet voor haar weggelegd. Voor nu stak ze de bloem achter één van haar horens in haar haar en keek toen gemaakt streng naar Nova. "Nou, het is tijd dat jij ook eens onder de wol kruipt. Een beetje slaap zal jullie allemaal goed doen." Maar ondanks de strenge blik glimlachte ze er wel nog bij.
______

Aelia luisterde aandachtig, nam alles als een spons in zich op. Ze zou haar oma en moeder ook meer moeten vragen over het dorp, maar voordat ze daar de kans toe kreeg rook ze haar bed en toen haar hoofd het kussen raakte was ze meteen onder zeil.

De volgende middag vroeg ze schoorvoetend aan haar ouders of het goed was als ze vanavond met een paar jongeren uit het dorp naar een kampvuur ging. Themis keek haar een beetje plagend aan. "Ik dacht dat jij gisteren verdwaald was." Aelia begon prompt een beetje te blozen. "Nou eh... ja, en toen raakte ik aan de praat met Gaviro en.. en die vroeg of ik mee ging vanavond." Ze keek haar ouders smekend aan, gezien ze natuurlijk niet wist hoe laat het zou gaan worden. "Aah toe, mag ik. Alsjeblieft? Ik beloof heel voorzichtig te zijn." Themis moest er wel om grinniken. Alsof ze Aelia's plezier in de weg zou gaan staan. Even keek ze naar Edmond, wat vond hij ervan?

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor Ravief » 18 Jan 2017, 00:53

Edmond maakte nog even een beweging naar Lonan dat ze niet op hen hoefden te wachten en nam haar direct weer mee naar buiten. Het leek alsof ze voor een wandeling gingen, maar dat was niet helemaal waar. "Het was goed. Aelia laat me aardig toe en als wolf heb ik haar de leiding gegeven. Ik denk dat de vrijheid en de verandering van omgeving wel goed voor haar is. Ze moet weer kind zijn, lieverd. Ik denk dat dat hier kan."
Maar voor nu waren er andere dingen die aandacht nodig hadden. Hij glimlachte naar haar en leidde haar naar de plek die hij had uitgezocht. Het was er beschut en daardoor warm en behaaglijk. Alsof de natuur zelf een soort hutje had gebouwd. Hij had dikke dekens op de grond gelegd en een paar aan de takken gehangen zodat het bijna een kamertje was. "Welnu mevrouw Armell, het is tijd dat u en ik eens beter kennis maakten," grapte hij. Maar vervolgens duwde Edmond haar beslissend tegen de grond, ging op haar zitten en kuste haar passievol. Zijn handen gleden over haar lichaam en zijn ogen gloeiden geel en begerig. "Vanavond ga je nergens meer heen, schatje."
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor varden » 18 Jan 2017, 01:01

Themis glimlachte warm naar hem. "Dat moet ze zeker lieverd. Ik hoop dat ze hier wat vrienden maakt, misschien wel een eerste vriendje vindt," grapte ze plagend. Maar wie wist? Het zou goed zijn voor hun dochter om anderen te leren kennen, en om van haar vrijheid te genieten.

Ze moest zacht grinniken toen ze de beschutte plek bereikten. Ooh, hij was dus echt wat van plan? Gewillig liet ze zich tegen de grond duwen, ze wist beter dan tegen te stribbelen of hem te vertellen een beetje voorzichtig te zijn. Dat hij nog niet helemaal de oude was. Ze zou niet meer betuttelen, het zou vanzelf wel weer goed komen met hem.
"Ooh nee? En wat heb je dan om me hier te houden?" zei ze met een uitdagende grijns terug, terwijl ook haar ogen geel kleurden en er iets van een grom in haar stem klonk. Maar zijn handen op haar lichaam voelden zo goed na deze lange tijd van zorgen en zenuwen.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor Ravief » 18 Jan 2017, 01:07

"Een belofte," fluisterde hij in haar oor. Zijn stem klonk laag en brommerig, opgewonden. Zachte kusjes langs haar hals volgden, kleine beten daarna. Zijn handen gleden naar haar borsten en streelden haar, zelfs zo kon hij haar harde tepels al voelen. Edmond gromde zachtjes, liet zijn adem plagend over haar huid strelen en kusje elk stukje vrije huid waar hij bij kon.
Daarna hielp hij haar zonder problemen uit haar jurkje, grijnsde bij de aanblik van haar in ondergoed voor hem en trok zelf zijn shirt uit. Zijn handen bleven haar strelen, haar liefkozen en plagen. Hij liet de gelegenheid niet zomaar voorbij gaan en kuste de bovenkant van haar borst en beet toen in haar zij. Edmond wist prima waar haar knoppen zaten en dat ze op sommige plekken de beet maar amper verdroeg, omdat ze dan ontzettend opgewonden werd.
Themis' bh volgde even later en zijn aandacht ging naar haar heerlijke volle borsten. Hij kuste ze, likte ze, liet plagend zijn stoppeltjes van een paar dagen langs de gevoelige huid glijden..
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Belevenissen van Destan en Aya

Berichtdoor varden » 18 Jan 2017, 01:13

"Hmrrr..." klonk er als antwoord op die fluistering. Hoe meer hij haar streelde, hoe meer haar weerstand verdween maar de gele ogen bleven nog even. Zacht begon ze hem terug te strelen, schopte haar schoenen en uit en liet haar voeten over zijn benen gaan.
Voor de avond, gezien ze door zijn woorden eerder tijdens het eten wel een vermoeden had gehad, had ze voor de verandering weer eens een sexy setje ondergoed aangetrokken en Themis glimlachte speels toen ze zag dat het uitzicht Edmond duidelijk beviel. Maar voor ze er iets over kon zeggen waren daar zijn tanden en de eerste beet van de avond. Zacht, genietend kreunde ze terwijl ze zeker wist dat die beet een blauwe plek achter ging laten. Haar handen zaten in zijn haar terwijl ze zich langzaam maar zeker steeds meer opgewonden voelde worden. Ze sloeg haar benen nu beiden om zijn heupen en kraste met haar nagels over zijn rug. Ze vond het niet alleen sexy staan als hij zijn baard een paar dagen niet schoor, de prikkeling van zijn stoppels op haar huid werkte ook stimulerend op het moment. "Ooh... Ed..," hijgde ze, verlangend naar hem.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten