Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28
Re: Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Berichtdoor Ravief » 13 Feb 2017, 23:00

Het was een welkome afwisseling want Cerise had zich de benen uit het lijf gelopen vandaag. Maar het was ook voor het eerst dat ze een opmerking had durven maken bij een van haar vaste adresjes waar ze kwam voor berichten, lappen stof en wat al niet meer. Ze zag dat een meisje een fout had gemaakt bij een rok afspelden en had dit voorzichtig tegen de mevrouw gezegd en was daarna vertrokken met haar boodschap. Ze hoopte maar dat dit geen enorme fout was, maar dat zou ze later wel merken.
Ze grijnsde naar Seff en begon zich uit te kleden op weg naar de douche. Eenmaal schoon en fris ruikend, gekleed in een jurk in plaats van broek en shirt, kwam ze hem een kusje brengen. "Hé, fijnerd. Het ruikt heerlijk hier."
___________

Ze luisterde naar hem en gaf hem een meelevende blik. "Heb je hier ook maar een klein beetje inspraak in?" Haar blik gleed over zijn gezicht. Goed, ze hadden elkaar bijna een maand niet gezien, maar ze kende hem ondertussen goed. Iets zei haar dat hij hier helemaal niet gelukkig mee was en nog wel even had willen wachten. "Wie staan er allemaal op de lijst van je ouders?" goed dit paste goed in het gesprek, maar Lea wilde toch wel een beetje vissen naar wat Mattias wist over de gesprekken van zijn ouders met haar grootouders.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Berichtdoor varden » 13 Feb 2017, 23:08

Zacht kuste Seff haar terug en grijnsde naar haar. "Hmm... Jij ruikt ook lekker." Zijn ogen glommen kort plagend. "Er staat wijn in de kast als je wilt." Waarna hij zich weer tot het eten wijdde. Zo vaak konden ze geen wijn of echt goed vlees veroorloven, maar Seff had voor vanavond even uitgepakt. Ze mochten ook wel eens genieten! Dus toen alles op tafel stond en de borden goed vol waren keek hij haar glimlachend aan, terwijl hij het glas hief voor een toast. "Op ons nieuwe leven." Dat nu eindelijk eens leek te gaan rollen.
___________

Mattias zuchtte. "Ze zullen me heus niet dwingen, maar echt vrije keuze is het ook niet. Het meisje waarmee ik zal trouwen moet aan heel wat eisen voldoen." Ze hadden het hier vaak over gehad, als Maria, Lea's grootouders, en zijn ouders niet in de buurt waren. Hij wist dat ze niet begreep dat hij er zomaar mee akkoord ging dat zijn ouders dit deden, net zoals hij niet zo goed begreep dat Avyanna met Mano getrouwd was ook al waren Lusio en Nozomi daar destijds niet blij mee geweest.
"Ze hebben tot nu toe met vier families gepraat, waaronder die van Inés." Waarop hij de vier noemde. Lea kende ze ook wel, van de universiteit, of van een paar van de bals. Haar naam zat er niet tussen, Mattias was zich niet bewust van het gesprek over een mogelijke verloving tussen hen. "Het is niet zozeer dat ik wil trouwen natuurlijk." Dat kon echt nog wel een paar jaar wachten als het aan Mattias lag. "Het is meer... Mijn vader wil dat ik me aan ga melden bij de gildes, als zakenpartner, en die nemen geen ongehuwde mannen in hun systeem op om te voorkomen dat hun goede naam bezoedeld wordt door een jongen die zich onheus gedraagt naar de dames tijdens officiële gelegenheden." Alsof je je niet fout kon gedragen als je getrouwd was, maar oké. Nu zou een aanmelding nog enige tijd duren voor hij echt lid was, maar het werd daar wel langzaamaan tijd voor. "En jij dan? Ik weet dat je ouders er niet zo mee zitten, maar hoe zit dat met je grootouders?" Daar woonde ze immers, die waren verantwoordelijk voor Lea's 'eer' als ze hier was.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Berichtdoor Ravief » 13 Feb 2017, 23:19

Het was heerlijk om eens een avond de tijd voor elkaar te hebben met goed eten. Cerise genoot dan ook ontzettend, al hoopte ze van harte dat ze morgen nog steeds een baantje had.
"Het lijkt erop dat alles lekker loopt," glimlachte ze tevreden. Het was ergens wel gek, maar tegelijk was het heel fijn. Een leven met z'n tweeën. Ze kon alleen maar hopen dat het zo goed zou blijven gaan.
_____

Ze lachte lichtjes. "Je komt vast wel iemand tegen met wie je goed kunt opschieten." zacht kneep Lea in zijn arm en luisterde rustig naar zijn redevoering. Ja, voor haar bleef het vreemd, maar ze begreep er steeds meer van.
Nu keek Lea fronsend. "De gildes? Moet je je alsnog ergens inschrijven als je alles van hem kunt leren? Of word je expres ook bij anderen geplaatst?" Ze dacht dat bedrijven gewoon simpelweg van vader op zoon gingen en als er keuze was uit zonen dan was het of de oudste, of degene met de meeste aanleg ervoor. Al moest ze even lachen. "Jij en je onheus gedragen? Kom nou, Mattias, dat slaat nergens op." Hij was zo stijf als een plank geweest toen ze elkaar net leerden kennen en dat hij nu eindelijk ontspande was ook alleen maar omdat ze er elke keer zo op aan had gedrongen.
Een zucht volgde toen Mattias de vraag terugkaatste. "Mijn grootouders hadden liever gezien dat ik al getrouwd was, eigenlijk. Maar..." ze frunnikte aan haar armbandje, kreeg lichtjes een kleur en keek nu weg van hem. "Het.. het schijnt dat er families zijn die ernaar hebben geïnformeerd bij hen." Lea kon het amper geloven. Ze was helemaal niet van hier! Ze studeerde allemaal mannenvakken en was lang niet zo interessant en daar kwam nog bij dat ze haar opa hielp met de zaken. Er was zoveel ophef over dat ze niet begreep dat ze alsnog geïnteresseerd waren in haar.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Berichtdoor varden » 13 Feb 2017, 23:28

Dat hoopte Seff ook, want hij kon zich niet echt voorstellen hier helemaal alleen te zitten. Zonder Cerise, zonder zijn roedel, zonder Lea, zonder wie dan ook. Hij glimlachte breed naar haar. Tijdens het eten ging de wijn makkelijk op, en Seff merkte dat het naar zijn hoofd steeg. Hij had al een tijdje niet gedronken, en voelde zich nu heerlijk rozig en ontspannen. Dus trok hij Cerise dan ook mee naar de bank en bij hem op schoot terwijl hij zijn neus in haar haar drukte om haar geur op te snuiven. Ze waren hier nu een paar weken, en zijn wolf vond het maar niets alleen met volle maan naar buiten te mogen, en zelfs dan nog met veel moeite om ongezien de stad uit te komen. "Hoe ging werk vandaag?" Hij wist dat ze niet altijd even blij was met haar werk, maar het tegelijkertijd niet wilde verprutsen omdat ze dan een salaris minder hadden.
_____

Mattias knikte. "Voor een tijdje. Om de zaken van anderen te leren en zo verschillende aanpakken en branches te leren kennen. Daarnaast moet ik, als ik met handelslieden uit de stad hier zaken wil doen, als zodanig bij hen bekend zijn. Pa heeft een heel plan ervoor." Het was een nogal ingewikkeld plan, daar kwam het vooral op neer. Lusio ontliep al dat gedoe door voornamelijk leveranciers uit andere steden en landen te hebben, en die goederen juist af te zetten op de Weense markt. Mattias vroeg zich soms niet af of het makkelijker was als zij dat ook zouden gaan doen, maar toen hij dat thuis had gezegd had hij een klap voor zijn kop gehad.
Verbaasd keek hij even naar haar maar grinnikte toen. "Dat snap ik eigenlijk wel," zei hij voorzichtig plagend. "Martijn liep ook al op te scheppen dat zijn ouders het al bijna rond zouden hebben met je grootouders, maar ik kan me dat niet voorstellen." Nu was hij het die voorzichtig peilde. Lea zou zich toch niet verloven met Martijn?

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Berichtdoor Ravief » 13 Feb 2017, 23:41

Ze liet haar handen door zijn haar glijden en drukte zich nog wat meer tegen Seff aan. Ze vertelde over de winkels waar ze kwam en over de diensten die ze draaide en dat ze vier keer heen en weer was gestuurd tussen de parfumerie en de bruidszaak. Het was een verschrikking geweest, want dat was een aardig eind rennen. Vervolgens ging ze door en vertelde Seff over de opmerking die ze had gemaakt tegen de mevrouw. Ze was echt heel beleefd geweest -wat soms wel lastig was voor Cerise- en was nu een beetje nerveus over of dat gevolgen zou hebben. Maar toen kuste ze hem. "Dat zie ik morgen wel, ik weet wel leukere dingen voor vanavond." Met een grijns bewoog ze haar heupen en gleed wat over zijn kruis. "Wat dacht je daarvan?"
_______

"Oef.. ingewikkeld hoor." Lea rolde haar ogen en lachte naar hem. Ondanks dat zij heel veel dezelfde vakken hadden, zou zij nooit bij een gilde terecht komen en nooit kennis op doen bij verschillende zaken. Soms vond Lea dat weleens oneerlijk en kon ze zich er erg over opwinden, maar vandaag was dat niet het geval. Het bleek dat het leven voor op stand geboren mannen ook heel veel regels had.
Ze kreeg direct weer een vurige blik in haar ogen. "Dat komt omdat mijn ouders daarover gaan en niet mijn grootouders. Mijn ouders geven me de keuze en toen ik het hoorde heb ik direct gezegd dat ik nooit van mijn leven met hem zou trouwen," en Lea mompelde er wat scheldwoorden achteraan die duidelijk weergaven hoe ze over Martijn dacht. Ze kreeg zichzelf moeizaam weer in de hand en zuchtte. "Sorry. Het was vreselijk nieuws. Ik moet er niet aan denken."
Waar ze het misschien nog wel eens over moesten hebben, was haar wolf. Ze hadden het er niet meer over kunnen hebben en ze wist dat zondag het volle maan zou zijn. "Even wat anders.. voor maandag hoef je niet bezorgd te zijn als ik er bleek uit zie." Ze keek hem even onderzoekend aan. Hij had haar vaker gevraagd of het wel goed ging en had zij gezegd dat het over slapen ging. Het kwam allemaal samen met volle maan en dan kreeg ze gewoon niet veel rust. Tegelijk kon ze niet veel zeggen doordat er nog wel leden van de club aan tafel zaten en dichtbij genoeg om delen van hun gesprek op te vangen.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Berichtdoor varden » 13 Feb 2017, 23:57

Hij had serieus geluisterd, af en toe zacht raad gegeven, maar toen ze die beweging maakte was zijn aandacht in een seconde ergens anders en begon er meteen een bobbel in zijn broek te groeien. Zijn ogen werden groot terwijl zijn handen naar haar heupen gingen en zo zachtjes haar zijden begonnen te strelen. "W.. wat had je in gedachten?" Soms was hij nog steeds zo makkelijk te bespelen.
_______

Mattias moest zacht grinniken om haar reactie. "Oké, dat is duidelijk. Maar zou er dan niemand hier of op de universiteit zijn die je wel als echtgenoot zou willen?" Nu was hij toch een beetje nieuwsgierig geworden. Lea was duidelijk in wat ze wilde, maar als ze hier wilde blijven wonen en werken moest ze misschien accepteren dat het niet allemaal zou gaan zoals zij wilde.
Even keek hij vragend bij haar opmerking, en het duurde even voordat hij de twee dingen samen wist te brengen. Dus knikte hij. "Begrepen, kan ik iets voor je regelen? Een goed kop koffie bijvoorbeeld? Pa heeft net een nieuw handelscontract en Maria kan het erg goed brouwen." Mattias zou eens moeten weten dat zijn eigen chaperonne ook een weerwolf was...

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Berichtdoor Ravief » 14 Feb 2017, 00:02

Het was schattig. Ze boog naar voren en liet haar lippen net niet zijn oor raken. "Zullen we de bank eens inwijden?" Met hun drukke schema waren ze heus wel eens in bed beland om andere redenen dan slapen, maar vanavond waren ze beiden rozig van de wijn en wilde Cerise er de tijd voor nemen. Veelbetekenend keek ze Seff aan terwijl ze de beweging herhaalde en zacht zuchtte bij het voelen van de verandering in zijn broek.
________

"Ik weet het niet," mompelde Lea fronsend. Ze keek peinzend voor zich uit en dacht daar eens over na. "Ik ken.. ik bedoel.. ik heb me daar nog nooit zo mee bezig gehouden." Ze had willen zeggen dat ze daar niemand goed genoeg voor kende. Maar dat zou het onderwerp zonder meer brengen op Mattias en daar wilde Lea geen uitspraken over doen. Omdat ze hem niet wilde kwetsen, maar simpelweg ook omdat ze zich niet kon verstellen dat ze het leven met wie dan ook zou delen.
"Koffie klinkt fijn." Lea glimlachte zacht. Het was lief dat hij dat aanbood.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Berichtdoor varden » 14 Feb 2017, 00:12

Nu klonk een zachte kreun over zijn lippen, terwijl zijn grip op haar zijden iets verstrakte. Het volgende moment lag ze onder hem op de bank en zoende hij haar vurig terwijl zijn handen onder haar shirt gleden. "Je bent zo heerlijk," hijgde hij tegen haar lippen aan, waarna die lippen afweken naar haar hals. Hij kon het niet laten haar zacht te bijten.
________

Mattias knikte, zich niet bewust van haar gedachtes. "Dat begrijp ik wel," zei hij zacht. "Als je er nog nooit mee geconfronteerd bent." Het was iets dat Frida en hij immers al over zich heen kregen sinds ze jong waren. Ook voor zijn zusje werd al enige tijd rondgekeken naar een geschikte echtgenoot.
Hij grinnikte en knipoogde naar haar, een gebaar dat hem op een paar afkeurende blikken van de rest van de tafel kwam te staan. "Dan regel ik dat voor je."

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Berichtdoor Ravief » 14 Feb 2017, 00:20

Cerise werd direct helemaal week en tegelijk nog heter dan ze al was toen hij haar beet. Ze kromde haar nek, kreunde niet bepaald zacht en greep in zijn haar. Maar toen moesten er nodig kledingstukken uit en drukte ze hem weer op de bank. Voorzichtig zakte ze over hem heen en bleef hijgend even zitten, haar hoofd tegen zijn schouder aan. Oef, het was zo heerlijk en zo gevoelig! Langzaam bewoog ze over hem heen en hield zich aan zijn zijden vast voor steun.
________

Ze lachte maar op den duur moesten ze afscheid nemen. Inés werd tenslotte door hem begeleid en dat hij haar al zo lang alleen had gelaten was behoorlijk ongehoord. Lea zwaaide nog even naar Frida, maar ging toen naar huis.

De rest van de week zagen ze elkaar niet en op zondag was Lea al de hele dag ongedurig. Ze moest mee naar de kerk, naar gewoontes van haar grootouders, maar het meisje kon voor de verandering moeilijk stilzitten. Haar wolf kriebelde ongenadig en zodra het kon, ging Lea er vandoor.
Ze sloop het huis uit voordat het helemaal donker was en was al veranderd voor ze goed en wel de bebossing had bereikt. Haar wolf was wat sip dat de roedel er niet was, maar ging lekker jagen en was aardig dartel. Ze bleef uit de buurt van Maria omdat ze daar voor vanavond geen zin in had, maar liet wel een lekker hapje voor haar achter op een plek waar de oudere wolvin vaak kwam.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Berichtdoor varden » 14 Feb 2017, 00:31

Dat was een effect dat hij niet had verwacht, maar hij had haar dan ook nooit eerder gebeten. Hij gromde van genot toen ze over hem heen zakte, zijn handen streelden haar zijden omhoog, naar haar borsten terwijl hij haar zacht en teder zoende. Ze was heerlijk, zo ontzettend heerlijk. Maar toen liet hij haar lippen los, en beet hij dit keer iets harder in haar schouder, waar hij net bij kon.
________

De oudere wolvin nam dat hapje dankbaar aan. Haar oude botten stonden een jacht eigenlijk niet meer toe.
Er was echter nog iemand op pad die avond. Mattias had zich dik aangekleed en verscholen tussen de bomen. Lea was moeilijk te missen met haar witte vacht, maar toch naderde de jongen heel rustig en voorzichtig en pas nadat ze had gegeten. "Lea?" klonk er zacht, terwijl hij op een afstandje van haar bleef staan. Dit was haar toch? Of waren er nog andere witte weerwolven in Wenen?

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten