We find our own way

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28
Re: We find our own way

Berichtdoor Ravief » 11 Nov 2017, 00:50

Zij kon dan plagen, Nish was serieus. Hij keek haar recht aan en schudde zijn hoofd. "Nee. Laten we uitgaan van die theoretische relatie.. Dan zou ik zeker niet kijken naar mannen, want dat trekt me gewoon niet. En je zou me ook niet hoeven delen met een andere vrouw, omdat ik nergens anders oog voor zou hebben." Hij glimlachte warm naar haar. Oké, dit was een beetje gevaarlijk terrein, maar hij ging niet liegen en ze had er zelf om gevraagd. "Noem me vreemd of ouderwets, maar in een relatie gaat het bij mij om twee personen. Ik zou jou zeker niet met een ander willen delen en ik zou het vreemd vinden als jij het oké vond als ik in onze theoretische relatie met een ander naar bed zou gaan." Nish haalde lichtjes zijn schouders op. "Mijn idee van een relatie is dat je je aan elkaar geeft. Niet alleen lichamelijk, maar ook qua zorgen, blijheid, toekomstdromen en wat al niet meer. Hoe kun je samen iets opbouwen als er een ander is die tussen die intimiteit komt te staan?"

Maar zo was het wel weer eventjes serieus genoeg geweest. Zijn ogen kregen een wat plagerige glans. "Dat betekent niet dat ik nog nooit heb gefantaseerd over hoe heet een trio kan zijn, maar dan toch echt eerder met een extra vrouw erbij en niet in een relatie." Waarna hij even een paar slokken bier nodig had, want dit onderwerp liet hem niet direct onbewogen. Vervolgens keek hij haar een beetje verlegen aan. "Als je dan toch nieuwsgierig bent.. Ik heb weleens flink gezoend met een man, maar dat deed me niet echt iets."
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: We find our own way

Berichtdoor varden » 11 Nov 2017, 12:41

Het was gevaarlijk terrein, dat had Moyra ook geweten toen ze dit onderwerp aansneed, maar tegelijk was het terrein waar ze zich eerder kort op hadden begeven maar nooit verder op doorgegaan waren. Dit was één van de dingen die ze niet van hem wist, zoals er zoveel waren, en tegelijk had ze het idee dat het essentiële informatie was als ze hem beter wilde leren kennen, als ze wilde kijken of er nog iets over was van wat ze hadden gehad samen. Dus zijn woorden, zijn verhulde complimenten, schrokken haar niet af, ze glimlachte enkel terug wetende dat het plagende snel genoeg terug zou komen.

En dat kwam terug! Moyra stikte nog net niet in een slok bier toen hij begon over een trio, dat hij daar wel eens over had gefantaseerd, en ze hoorde bijna niet meer wat hij zei over dat hij wel eens had gezoend met een man maar dat dat niets voor hem was. Een heftige blos kroop omhoog naar haar kaken, eentje waar ze om bekend stond als het onderwerp over seks ging. Hij... fantaseerde wel eens over een trio, met twee vrouwen? Moyra kon het niet helpen om zich stilletjes af te vragen of hij daar ook wel eens over had gefantaseerd met haar in zijn gedachten, een gedachte die haar niet echt hielp bij het wegkrijgen van die blos. "Ooh," zei ze zo nonchalant mogelijk, een poging die uiteraard jammerlijk faalde. "Ik ehm... Ik had je nou echt het type gevonden voor twee mannen." Een wanhopige poging zichzelf te redden door hem te plagen.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: We find our own way

Berichtdoor Ravief » 11 Nov 2017, 12:53

Hij schoot behoorlijk in de lach door hoe ze zich probeerde te redden. Fantastisch dit. Als ze er ooit naar zou vragen, zou hij verbaasd opkijken. Natuurlijk had hij over haar gefantaseerd! Ze was fantastisch en trok hem aan in ongeveer elk opzicht, waarom zou hij niet zo over haar denken?
"Ga me niet vertellen dat dat iets is wat je opwindt," reageerde hij rustig op haar woorden. Twee mannen die elkaar aflebberden vond Nish nou niet per se je-van-het te noemen, maar hij vond het onderwerp grappig en het was iets te leuk om dit nu al te laten gaan. Plagerig en tegelijk nieuwsgierig nam hij haar op, benieuwd of ze hier nog erger van zou gaan blozen.. "En voor jou dan? Heb je fantasieën? Wel eens iets geprobeerd met een vrouw?" Het was een beetje gemeen om hierover door te gaan, zeker omdat Nish wist dat Moyra niet op haar gemak was bij dit onderwerp. Maar er was verder niemand in de buurt en dit zou heus wel tussen hen blijven.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: We find our own way

Berichtdoor varden » 11 Nov 2017, 13:18

Nee, dat was nou niet iets wat ze hoeven zien, dus ze keek hem kort gepikeerd aan. Maar zette zich tegelijk schrap voor zijn tegenvragen, want dat die zouden komen was een kwestie van tijd.
Dus stikte ze niet veel later opnieuw bijna in een slok bier, terwijl haar hoofd nog roder werd. "Eh.. nee.. Nee, ik zou niet weten met wie ik iets zou moeten proberen. En wat ik dan zou moeten proberen." Zij, met een vrouw? Moyra ging bewust niet in op de vraag over of ze fantasieën had, niet wetende hoe ze daar antwoord op moest geven. Ongemakkelijk, met een kop als een boei knaagde ze op wat knabbels. Zij, met een vrouw? Wat zou ze in vredesnaam moeten doen dan? Zoenen zag ze nog wel voor zich, maar de rest... Nee. Het was duidelijk dat zij in een hele andere wereld was opgegroeid.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: We find our own way

Berichtdoor Ravief » 11 Nov 2017, 13:27

"Relax, Moyra, ik plaag je wat." Zijn stem klonk warm en zacht en hij glimlachte haar toe. "Al is het iets te leuk om je aan het blozen te krijgen en ik eigenlijk niet kan geloven dat je niet fantaseert." Daar was hij dan wel weer oprecht nieuwsgierig naar en hij zocht even naar haar blik.
Ergens was dit veel te grappig. Ze hadden het vanmiddag zo ongemakkelijk gehad en nu hadden ze het over seksuele voorkeuren en fantasieën! Dat had hij nooit aan zien komen en Nish schudde zacht grinnikend zijn hoofd. Zelfs voor dit alles had hij haar niet eens kunnen plagen met haar in zijn armen houden zonder dat ze een rood hoofd kreeg, en ze durfde hem alleen te zoenen als ze zichzelf een beetje moed in had gedronken. Hij was benieuwd of dat laatste ook nog te veranderen was. Hij zou het fijn vinden om haar gewoon te kunnen kussen. Die gedachte was er amper, of Nish besefte dondersgoed dat dat nog lang niet aan de orde zou zijn. Hij nam maar snel de laatste paar slokken bier om zich daar vanaf te leiden.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: We find our own way

Berichtdoor varden » 11 Nov 2017, 13:30

Zacht bromde Moyra was, wetende hoe leuk hij het vond om haar hiermee enigszins op de kast te jagen. En ze wist ook hoe makkelijk het was. Ze was nooit comfortabel geweest met dit onderwerp, ondanks dat ze Anná als huisgenoot had gehad (en die was er vrij open over). Kort kwamen de woorden van haar vriendin naar boven, dat als iemand zo naar haar zou kijken als Nish deed ze het wel zou weten. Haar blik schoot even naar de jongeman naast haar, maar tegelijk was ze nog iets te gegeneerd door het onderwerp om er echt op in te gaan. "Wie zegt dat ik dat niet doe?" Stomme opmerking om jezelf te verdedigen met dit onderwerp, maar ze had niets beters. "ZIe je dat vaak in Vexgarde, vrouwen die met vrouwen zoenen?" Moyra kon zich dat niet voorstellen, zelfs in de clubs in Grimmere was dat niet ontzettend gewoon, hoewel ze man op man wel eens had zien gebeuren en ze wist dat Anná ook wel eens een vrouw mee naar huis had genomen. Eigenlijk wist ze helemaal niets van het uitgaansleven in Vexgarde, op die ene keer dat ze met zijn vrienden mee was geweest na.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: We find our own way

Berichtdoor Ravief » 11 Nov 2017, 13:39

Ah, zie je wel! Uiteraard deed ze dat wel, maar Nish liet het verder zitten. Natuurlijk prikkelde hem dat alleen maar meer, maar hij zou er niet zomaar naar vragen. Dat was te privé en hij wilde de sfeer die er nu tussen hen was niet verpesten.
"Ik weet niet, wat is vaak? Het hoort erbij hier. Ik weet niet beter dan dat mannen op mannen vallen, vrouwen op vrouwen, of op allebei." Hij haalde lichtjes zijn schouders op en vertelde nog eens over de periode die er was waarin de 'jeugd' los kon gaan zoveel te wilden om alles te ontdekken wat ze maar wilden ontdekken. Sommigen vertrokken daarvoor naar Grimmere en bleven daar, maar de meesten kwamen na een jaar weer terug en gingen dan wat meer kijken naar een partner of iemand voor een relatie hoe lang of hoe kort dat ook mocht duren. "We hebben een club en daar kan je iedereen met iedereen zien zoenen ongeveer, maar verder is het niet heel anders. Behalve dan dat de sfeer goed is en er goed wordt gelet op toestemming." Behalve dat werd de club ook gebruikt voor jongerenactiviteiten en voorlichtingsavonden, die varieerden van studiekeuzes tot opgroeien en van ouderschapstraining tot seksuele voorkeuren en ontwikkelingen. De Fiach waren dan wel vrij, ze vonden het belangrijk dat je wist wat je deed met je vrijheid. Kennis zorgde voor begrip en als ze iets belangrijk vonden, dan was het wel iedereen in zijn waarde laten en keuzes die gemaakt werden respecteren.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: We find our own way

Berichtdoor varden » 11 Nov 2017, 23:35

Ze kletsen nog wat over dansen en besloten dat ze daar eens heen zouden gaan samen. Moyra nam nog een hand knabbels, maar haar maag begon zich te laten horen. Die kon niet leven op alleen dit. Met een grijns keek ze naar Nish. "Zeg... Kun jij nog een beetje koken?" Ze herinnerde zich maar al te goed hoe lekker zijn kookkunsten waren geweest, voor hij zijn arm had gebroken, voor al het drama, en voordat hij kennelijk voor lange tijd in de lappenmand had gelegen. Moyra wist immers niet of ze hier iets konden bestellen, ze had nog niet veel restauranten of take-outs gezien. Maar ze had zonet opnieuw beseft hoe weinig van Vexgarde ze eigenlijk kende. En er was nog iets anders wat ze zich besefte. "Nish, is het mogelijk dat ik je ouders nog een keer ontmoet?" Zonder dit keer naar Iria te gaan schreeuwen, zoals ze gedaan had bij de enige ontmoeting die ze met de vrouw had gehad. Nish' vader had ze zelfs nog nooit gezien terwijl ze wel steeds op bezoek was geweest in hun huis. Nu wist Moyra niet goed of Nish dat wilde. De relatie met zijn ouders was moeizaam, dat had ze wel door.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: We find our own way

Berichtdoor Ravief » 11 Nov 2017, 23:43

Hij begon te lachen bij haar opmerking. Ze hadden langer zitten kletsen dan hij had verwacht. "Ik heb wel wat bedacht voor vanavond. Kom je toekijken terwijl ik werk?" Hij trok even een wenkbrauw op en nam haar op, maar gaf geen druk. Het was allemaal al een beetje onwennig genoeg en ze hadden nu geen last meer van de vijftien meter. Hoewel dat nog steeds vreemd was om te bedenken, helemaal nu ze beiden buiten zaten en wat hadden gepraat, voelde het haast als vanouds.
Ze liepen samen naar binnen, ook om de spullen een beetje op te ruimen en Nish had net wat groente gepakt en een snijplank toen haar volgende vraag kwam. Eentje die hem behoorlijk overviel en hij wist niet zo goed wat hij ervan moest denken. De relatie tussen hem en zijn ouders was ingewikkeld en wat vreemd. Meestal ging het goed en gingen ze hun eigen weg, maar op sommige dagen liep het helemaal niet en kon hij ze wel verwensen. "Ik denk het wel. Als je dat zou willen." Hij nam haar bedachtzaam op. "Hoe kom je daar zo bij?"
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: We find our own way

Berichtdoor varden » 11 Nov 2017, 23:47

Moyra ging op het aanrecht zitten, op een plek waar ze Nish niet in de weg zou zitten maar waar ze hem wel vandaan aan kon kijken. Bij zijn tegenvraag haalde ze haar schouders op. "Nou ja, er is zoveel dat ik niet van je weet. En je hebt me wel over je familie verteld maar ik heb ze nooit echt ontmoet. Dus ik dacht dat we daar ook wel konden beginnen." Ze kende de mensen alleen uit verhalen, en had ze nooit ontmoet. Het zou nu al lastig genoeg zijn om een objectief beeld van ze te vormen als ze ze eens zou ontmoeten. Daarnaast was het natuurlijk wel een dingetje. Iria had hen immers aan elkaar gebonden met een vloek, met de duidelijke bedoeling een schoondochter te krijgen. En nu hadden ze juist besloten eerst als vrienden door het leven te gaan.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten