We find our own way

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28
Re: We find our own way

Berichtdoor Ravief » 13 Feb 2018, 17:15

Zijn ogen twinkelden ondeugend bij het horen dat ze zich had afgevraagd hoe het zou zijn met hem. Al kwam daardoor ook direct de vraag of ze nu nog steeds weleens dacht over hun samenzijn, of dat het bij die keer was gebleven. "Ik hoop maar dat ik je niet heb teleurgesteld," plaagde Nish zachtjes. Het was heel wat dat ze hem aan bleef kijken -voor het grootste gedeelte dan en hij vond het wel een goede ontwikkeling. Tegelijk vond hij het veel te mooi dat ze hier verlegen over was, zelfs als ze samen naakt in bad zaten en ze duidelijk kon voelen dat hij opgewonden was. Het zou niet erg zijn als ze zelfverzekerder werd over zichzelf, maar ergens vond hij het wel iets hebben dat ze begon te blozen zodra het hierover ging. "En daarna? Toen we samen waren geweest.. heb je er daarna nog weleens aan gedacht, of wat je anders zou willen, of nog eens zou willen?"
Dat ze niet met zichzelf speelde, verraste hem eigenlijk niet. Hoewel hij wel hoopte dat Moyra wist wat ze lekker vond bij zichzelf en waar ze goed op ging en waar absoluut niet op en wat haar gevoelige plekjes waren.
"Om het maar even zo uit te drukken: ik sla regelmatig de hand aan mezelf met jou in gedachten." Ze waren alweer een poosje samen, dus misschien verraste haar dit. Nish haalde lichtjes zijn schouders op. "De drang is soms teveel om het te laten en de halve dag stijf rond lopen is niet echt fijn. Bovendien haalt het makkelijk de druk eraf. Ik wilde.. Ik wil je nergens toe dwingen en wil het niet haasten, maar ik verlang zeker wel naar samen zijn op die manier, Moyra."
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: We find our own way

Berichtdoor varden » 13 Feb 2018, 17:21

Zou haar hoofd ooit nog de normale kleur zijn? Want Moyra werd zo rood bij zijn vervolgvraag dat haar schubben haast weg leken te vallen. Ja, ze had er zeker wel aan teruggedacht, en aan de avond in de trolley, en ze verlangde zeker wel naar hem. Maar ze kreeg het allemaal nog net niet uit haar mond, ook al zei dat rode hoofd en dat ze nu wel snel wegkeek wel genoeg. Ze voelde zich de laatste maanden een stuk zekerder van zichzelf, maar dit was niet haar favoriete gespreksonderwerp.
Met een schok schoot haar hoofd terug, waarbij ze hem met grote ogen aankeek, toen hij zei dat hij zich aftrok met haar in gedachten. En ergens prikkelde dat idee enorm. Ze wist hem zelfs op te winden als ze niet in de buurt was? "Mag... mag ik dat een keer zien?" wist ze, haast piepend, uit te brengen. Moyra had nog nooit een man zichzelf af zien trekken, en hoewel ze wist hoe dat werkte kon ze zich er tegelijk niets bij voorstellen.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: We find our own way

Berichtdoor Ravief » 13 Feb 2018, 17:34

Hij kreeg nog net geen hartaanval bij die vraag. Shit! Ze wilde kijken terwijl hij zich aftrok.. Nish kon zich even niet bedwingen en trok haar naar zich toe voor een behoorlijke hete zoen. Ietwat hijgend keek hij haar aan. "Wanneer je maar wilt." Zijn stem was dik van genot. Fucking hell... wat een heet idee. Al was ze zich daar misschien niet eens van bewust. Nish liet een wat gefrustreerde kreun horen en schudde zijn hoofd. "Dit onderwerp hadden we beter even kunnen laten liggen.. Je hebt geen idee hoeveel zin ik nu in je heb.." Al was haar naar een hoogtepunt brengen in bad ook wel een heerlijk idee. Vaag mompelend over dat zijn stijve nu echt niet meer ging afzwakken, nam hij haar weer in zijn armen en nam de ontspannen houding van net aan, al kostte het hem heel wat moeite om zijn handen te laten liggen.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: We find our own way

Berichtdoor varden » 13 Feb 2018, 17:39

Zijn plotselinge wildheid overviel Moyra opnieuw een beetje, maar tegelijk wakkerde het haar ook aan. Ze beantwoordde de zoen vurig en beet zachtjes op zijn lip toen hij haar mond weer liet gaan. Een beetje buiten adem keek ze hem half overrompeld, en half positief verrast aan terwijl een lichte glimlach zich om haar lippen vormde.
Ze grinnikte zacht terwijl ze zich weer met haar rug tegen zijn borst nestelde, maar schurkte ook kort met haar billen tegen zijn stijve. Zelfs in bad voelde zelf ook heus wel dat ze vochtig begon te worden. Zou ze Nish gek genoeg kunnen maken dat hij wat minder voorzichtig en afwachtend met haar zou zijn? En zou ze dat willen, dat hij dat deed? Moyra wist het niet zo zeker, en dus wist ze nog niet helemaal zeker of ze dit moest doorzetten of niet. Maar het toch nog wat onbekende verlangen begon zich wel meer en meer samen te ballen in haar onderbuik. "Ooh ja liefje, wat zou je dan met me willen doen?" Het lukte haar alleen maar om die zin zonder hakkelen uit te spreken omdat ze Nish bewust niet aankeek, terwijl ze - zogenaamd onwetend en onschuldig - met wat badschuim speelde. Na haar woorden blies ze wat bubbels de lucht in.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: We find our own way

Berichtdoor Ravief » 13 Feb 2018, 17:58

Oooh, ze speelde met vuur nu, wist ze dat wel? Voor zover hij wist, waren vrouwen een stuk beter in zichzelf -en hun verlangens- te bedwingen. Maar bij mannen was dat een stuk lastiger als het ging om seksuele lusten. Om zichzelf toch een beetje tot rust te manen, kneep hij even hard in zijn eigen benen voordat hij haar weer aanraakte. Zijn lippen gleden over haar blote hals en schouder. "Hmmr, er zijn veel teveel opties, liefje.." Maar daarna drukte hij nog wat kusjes op haar huid en bracht zijn lippen weer naar haar oor. Zacht zetten zijn vingers zich in beweging en streelden haar buik en uiterst zacht haar borsten, zonder haar heel veel aandacht te geven.
"Maar gezien het water nog heerlijk warm is, zouden we hier blijven. Ik wil je strelen tot je gek wordt en je alleen maar meer wilt. Tot je niet meer kunt nadenken en je alleen nog maar kunt hijgen en kreunen." Zijn vingers gleden naar haar tepels en speelden er zacht en rustig mee. "Je strelen en plagen tot je tepels niet meer weten wat ontspannen is en het hete water je alleen maar meer opwindt en je de aanraking van mijn vingers maar net kunt verdragen." Zijn ademhaling sloeg tegen haar huid aan. "Tegen die tijd moet ik mijn benen om de jouwe slaan om je een beetje op je plek te kunnen houden," waarop hij natuurlijk benen om de hare sloeg, waardoor ze nogal 'open' was voor hem. "En pas dan zal ik langzaam je verkennen, je strelen en plagen en ondanks het water merken dat je nat bent." Plagend ging een hand van haar borst naar beneden, maar stopte nog voor hij haar schaamhaar bereikte. Wond dit haar op? Wilde ze dit? Wilde ze meer?
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: We find our own way

Berichtdoor varden » 13 Feb 2018, 18:38

Tegen de tijd dat hij stopte met het beschrijven was Moyra's ademhaling al een stuk hijgender en zat er een lichte blos op haar wangen die niets met gene te maken had. "Hmmm..." klonk er zacht, anticiperend, verlangend over haar lippen. Maar als hij het zo wilde spelen kon hij het krijgen ook! Moyra was inderdaad snel ongemakkelijk bij dit onderwerp, maar als Nish haar op de juiste manier wist op te winden was die verlegenheid ook snel genoeg verdwenen. Zacht schurkte ze met haar billen tegen zijn stijve aan, genoot van het gevoel van zijn geslacht zo tegen haar billen. Een genot dat genoeg herinneringen naar boven bracht van de laatste keer dat ze zijn lul had gevoeld. "Ga door," zei ze zacht. "Laat me verlangen naar die heerlijke stijve van je in me." Waar ze dat soort woorden vandaan haalde wist ze zelf ook niet heel erg, maar aan haar stijve tepels te voelen wist hij haar wel te bespelen. Moyra had haar ogen gesloten, genoot van de beelden van Nish die zich op haar netvlies afspeelden, en haar borsten kwamen vaker en vaker iets meer uit het water door haar ietwat gejaagde ademhaling.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: We find our own way

Berichtdoor Ravief » 13 Feb 2018, 19:53

Hij liet een lichtroze plek achter op haar huid, nog net geen zuigzoen en zuchtte genietend bij haar bewegingen. Zijn heupen bewogen kort, maar daarna richtte hij zich weer op hun 'spelletje'. Zijn handen streelden haar dijen nu, steeds meer naar binnen toe en steeds hoger, maar niet waar ze het wilde hebben. Tenminste, hij hoopte dat ze ondertussen wel wat aandacht wilde van zijn vingers nu. Een hand gleed naar boven en trok zachtjes, speels, aan een stijve tepel en probeerde hem nog stijver te krijgen voor hij van borst wisselde. Haar borsten kregen geen rust meer.
"Ik zou je open spreiden en zachtjes aan je lipjes trekken om kleine geluiden van je te ontlokken." Zijn vingers woelden door haar schaamhaar en gleden over haar venusheuvel naar beneden. Zoals gezegd plaagde hij haar door lichtjes aan haar buitenste schaamlippen te trekken om te zien hoe opgewonden -en dus hoe gevoelig- ze al was. Ondertussen pakte hij tussen duim en wijsvinger de tepel van haar rechterborst en wreef deze lichtjes rond en trok er vervolgens aan. "Pas als je me zou vragen om meer, zou ik je dat geven." Nish hijgde ondertussen ook. Het was heerlijk dat ze hier voor openstond..
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: We find our own way

Berichtdoor varden » 13 Feb 2018, 20:04

Zacht geluidjes klonken toen hij in haar tepels kneep, en haar heupen schokten licht toen hij haar lipjes plaagden. Haar handen grepen wat steviger in zijn bovenbenen terwijl een volgende schok door haar heen trok. De vorige keer dat ze seks hadden gehad had hij het niet zo rustig gedaan, of zo beschreven, en Moyra had zich niet kunnen voorstellen hoe goed ze daarop ging. Maar dat het voor haar werkte dat bleek wel want haar binnenste lipjes gingen prompt een beetje openstaan voor hem. "Nish," kreunde ze zacht. Ze wilde meer van hem, meer van zijn woorden, meer van die heerlijke hete adem langs haar huid terwijl ze zijn stijve tegen haar billen voelde. Als ze die precies goed wist te bewegen voelde ze die stijve pik heerlijk langs haar billen strijken, en in combinatie met zijn vingers in haar kutje was dat een heerlijk gevoel. Het warme water hield haar ontspannen, en tegelijkertijd hyperbewust van alles wat hij deed.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: We find our own way

Berichtdoor Ravief » 13 Feb 2018, 20:22

Hij bleef haar plagen en strelen. Te voelen aan de dikte van haar buitenste lipjes en hoe heerlijk ze kreunde en zuchtte, vond ze het heerlijk. Toch ging hij nog niet verder dan wat hij al deed. Hij hield haar benen open en plaagde haar met twee handen. Daarna omvatte hij beide borsten weer en masseerde haar een beetje. Maar daarna, net toen ze een beetje ontspande, begon hij weer haar tepels te 'martelen'. Nish probeerde uit hoe hard en stijf hij ze kon krijgen en hoeveel pijn ze kon verdragen terwijl het nog plezierig was en hoeveel pauze te nodig had tussen het knijpen door. Eigenlijk was het knijpen zelf niet pijnlijk, maar zodra hij ze losliet, schoot het bloed natuurlijk terug en dat was wat voor de tintelingen zorgde. "Wil je dat, Moyra? Wil je meer?" Hij hijgde haar naam. "Wil je mijn vingers in je?"
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: We find our own way

Berichtdoor varden » 13 Feb 2018, 20:25

Waar ze eerder had aangegeven dat het likken over haar schubben te heftig was, een schok die ze toen had vergeleken met knijpen in haar harde en gevoelige tepels, wist dit nu een zinderend genot voor te brengen. Hijgend knikte ze op zijn woorden. "Ja," hijgde ze, een beetje daas. "Ik wil je vingers in me voelen." Maar dat was niet waar haar gedachten stopten op dit moment. "Ik wil je vingers in me tot ik die heerlijke lul van je kan hebben." Zonder voorwerk ging het niet lukken, zoveel wist ze ook wel van haar eigen lichaam. En op dit moment wilde ze Nish gewoon. Wat haar overkwam wist Moyra niet precies, en ze begreep het ook niet helemaal. Maar ze verlangde al zo lang onbewust naar hem, en dat verlangen wist nu een weg naar buiten te vinden.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast