Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28
Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 07 Feb 2016, 22:23

Ze bleef een poosje stijf gespannen tegen hem aanleunen, voordat haar schouders zakten en haar ademhaling wat rustiger werd. Haar wolf bleef echter onder het oppervlak zwerven, al voelde zijn hand door haar haren heel erg fijn. "Ze moet zich met haar eigen zaken bemoeien," bromde ze uiteindelijk, maar tegen die tijd had ze haar armen al om Seff heen geslagen en stond ze ontspannen in zijn omarming; haar hoofd tegen zijn gespierde borst.
____

Aandringen hielp duidelijk niet en ze liet hem weer los en schoof een stuk papier naar hem toe en haar potlood. "Ik snap dat dit lastig is. Wil je de namen opschrijven anders? Met name degenen die er.. vaker bij zijn?" Lea zou mogelijk te laat komen voor haar andere les, maar dat maakte haar voor een keer niet uit. Dit was belangrijker. De gemiste aantekeningen zou ze toch wel over kunnen nemen van iemand.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 07 Feb 2016, 22:28

Toen ze eindelijk ontspannen was, ging Seff op de rand van zijn bed zitten en trok haar zacht op zijn schoot. Hij streelde haar rug en speelde met haar haar, maar maakte verder geen enkele beweging om haar tot meer te verleiden. Hij wilde gewoon dat ze ontspande en het hele voorval vergat. "Wat is je favoriete kleur?", vroeg hij uiteindelijk om de spanning en stilte verder te doorbreken. Hij wist dat helemaal niet van Cerise.
____

Elias keek twijfelend naar zijn handen maar schudde uiteindelijk zijn hoofd. Hij was te bang, dat straalde in alles van hem af. "Het.. het houdt vast vanzelf wel op." Hiervoor was het immers ook enkel bij pesterijen gebleven, nooit was het eerder tot geweld gekomen. Als Lea wat langer hier was, dan zou het vanzelf wel weer ophouden. Maar als hij iemand erbij lapte, dan kon het nog wel eens enkel erger worden.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 07 Feb 2016, 22:38

Hij hoefde haar ook niet tot meer te verleiden. Het was iets wat ze allebei wilden, maar waarvan ze ook beiden wisten dat het nog moest wachten. Cerise had daar geen problemen mee, hun relatie zou gewoon wel lopen zoals het zou lopen en ze was nu vooral blij dat ze de genegenheid bij elkaar wel opzochten. Knuffelen, kussen en zoenen was heerlijk. De rest kwam vanzelf later eens.
"Rood. Of heel lichtblauw." Ze had dan ook toevallig net een shirtje aan in een heel lichtblauwe kleur die haar ietwat gebruinde huid goed deed uitkomen. "Ik ben meer een middagmens dan dat ik goed kan opstaan. Ik houd van eten wat uit de omgeving komt en ben vooral gek op goed stoofvlees. Make-up vind ik vreemd ruiken en parfums zijn niet aan mij besteed." ze had door waar hij aan zat te denken. "Ik vind een dagje strand heerlijk, maar kan heel slecht tegen varen. Stormachtig weer is eigenlijk ook best heel lekker trouwens," mompelde ze erachteraan. Haar ogen waren gesloten en ze was compleet ontspannen zo op zijn schoot en haar neus vol met zijn geur.
____

Lea schudde haar hoofd. "Zulke personen houden niet op, Elias, geloof me ik weet er alles van. Denk erover, oké?" Waarna ze hem nog even een kneepje gaf maar daarna naar haar les haastte en ze nog net optijd kon aanschuiven bij Taal en Geschiedenis wat haar favoriete vak was. Ze zat altijd naast Mattias, gezien hij met zijn zin in schrijven dit vak ook als liefste had.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 07 Feb 2016, 23:01

Seff sloeg alles wat ze zei op. Hij had tijdens de overtocht van Spanje naar Marokko al gezien dat Cerise inderdaad vreselijk zeeziek kon worden, en hij vermoedde dat ze ook niet echt uitkeek naar de reis terug en vanuit daar de reis naar Ierland. Die overtocht was immers een stuk langer. Terwijl ze praatte ging hij op bed liggen, en trok haar met haar rug tegen zijn borst om gewoon lekker ontspannen te liggen maar verder niets. Zijn hoofd lag tegen het hare, zijn neus in haar haren en zo genietend van haar geur. "Hmrrr... stoofvlees", bromde hij wolfachtig. Seff vond Cerise's stoofpotjes heerlijk. "En je hoeft ook geen parfum, je ruikt lekker genoeg gewoon zo." Zijn wolf bromde tevreden.
____

Elias knikte maar, ook al beloofde hij niks. Hij keek haar nog kort na en ging zelf in de bibliotheek zitten, dicht bij het bureau van de bibliothecaris zodat ze hem hier wel met rust moesten laten. Mattias keek Lea verbaasd aan, ze was echt nog maar net op tijd! "Hé, heb je zin om mee te gaan naar de schrijvers-vereniging volgende week?", siste hij haar vragend toe terwijl de docent met de les begon. Hij liet haar een flyer zien die net was uitgedeeld.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 08 Feb 2016, 09:21

Cerise bewoog uiteindelijk van hem af. Naast hem op haar zij drukte ze zich tegen hem aan en sloeg een been over de zijne en liet haar hoofd op zijn schouder rusten. Haar hand gleed over zijn middel naar zijn zij en ze zuchtte tevreden. Bij zijn complimentje glimlachte ze verlegen. "En jij? Heb je een favoriete kleur?"
_______

Haar ogen lichtten op en ze knikte, terwijl ze de flyer overnam om even door te lezen, de locatie neer te pennen en daarna het ding weer terug te geven. Het mocht dan wel haar favoriete vak zijn, haar gedachten waren er niet echt bij vandaag en ze zat maar wat te tekenen in plaats van goed op te letten en notities te maken.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 08 Feb 2016, 10:51

Daar moest Seff even over nadenken. Eigenlijk niet, maar als hij moest kiezen dan waren het juist de bruintinten die hij mooi vond. Dat kwam mogelijk ook door al zijn werk met hout op het moment. "En verder ben ik heel slecht in opstaan en wakker worden", dat was zelfs hier bij de roedel niet veranderd. "Hou ik van vlees en ben ik eigenlijk meer een bergen-liefhebber, hoewel ik de zee lekker vindt ruiken. Mijn wolf houdt niet van bliksem en heeft over water ook een verdeelde mening." Dat waren mogelijk Emil's genen, de wolf van zijn vader had een hekel aan zwemmen.
_______

Mattias moest haar zelfs twee keer aanstoten omdat de docent haar iets vroeg. Hij keek fronsend naar haar. Het was na zo'n korte tijd heus wel duidelijk dat het niets was voor Lea om zo afgeleidt te zijn.
Na de les stonden Martijn en hij haar dan ook op te wachten bij de deur. "Lea, gaat het wel?", vroeg Mattias bezorgd. Martijn had echter andere plannen. "Hé Lea, heb je zin om met ons de stad in te gaan?" Hun colleges voor vandaag waren gedaan en haar koets was er nog lang niet.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 08 Feb 2016, 11:56

Ze glimlachte lichtjes. "Liechtenstein is dicht bij Oostenrijk toch? Zijn er veel bergen in de omgeving? Wil je me meer vertellen? Zou je daar willen blijven wonen?" maar haar vraag was niet dwingend. Over thuis praten kon immers ook een beetje vervelend zijn en ze begreep het best als hij het nu over wat anders wilde hebben.
_____

Lea zuchtte en pakte haar boeken in en schudde haar hoofd. "Weten jullie wat van het gedoe rond Elias?" Mattias geloofde ze wel maar haar blik ging naar Martijn en iets aan zijn uitdrukking beviel haar totaal niet. Haar blik werd donker. "Heb jij daar wat mee te maken?" afkeuring klonk duidelijk in de woorden door en Lea fronste wat. Dit beviel haar niet.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 08 Feb 2016, 12:01

Maar het was goed, vandaag had hij geen last van heimwee. Dat was iets dat vooral 's avonds heftig kon terugkomen bij hem. "Het gebied van Eldon is behoorlijk vlak, maar er zijn bergen niet zo ver bij ons vandaan. Voor het vak Magische Wezens gaan de derde jaars altijd de Alpen in om daar wezens te bekijken en onderzoeken." Het was een fantastische trip geweest! Lea en hij hadden twee weken lang samen besteed, veel ook als wolf. "Het is in verhouding altijd wat kouder, omdat het hoog ligt, maar dat is in de zomer juist prettig. In de winter liggen er altijd dikke pakken sneeuw en is het meer bij de school bevroren. Onze docent Magische Wezens maakt zich daar elk jaar zorgen om want hij moet het meer grotendeels ijsvrij houden zodat de zeeslang boven water kan komen." Het dier was bestand tegen de heftige kou, maar had had zuurstof nodig dus moest het boven water kunnen komen om adem te halen.
_____

Mattias' blik werd een beetje ongelukkig, Martijn's werd onverschillig. Hij keek beledigd bij haar vraag. "Wat bedoel je? Waarom zou ik me met hem inlaten?" Het 'hem' klonk bijna met afschuw, en hij loog keihard. Mattias' blik werd bezwaard en hij deed alsof hij de flyer nog eens intensief doornam.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 08 Feb 2016, 12:16

"Magische Wezens?" Ze draaide wat en kwam op haar buik op hem terecht, daardoor ze dus gewoon helemaal op hem lag. Ze ondersteunde zich wat met haar armen, maar al met al was het een houding waardoor ze ongeveer alles van elkaar voelden.
"Dat klinkt als een tof vak! En een zeeslang? Op een school?" Cerise keek hem ongelovig aan en kreeg toen een plagerige uitdrukking. "Volgens mij eet die alle vervelende leerlingen op."
______

Haar ogen spoten vuur. "Als ik er achter kom dat je liegt..." Ze bedaarde een beetje toen ze weer naar Mattias keek. "Ik hoopte eigenlijk dat we samen de opdracht konden doen die we hebben gekregen? Misschien kunnen we er alvast een begin aan maken hier?" Het hele gedoe over het in elkaar slaan van Elias zat haar behoorlijk hoog.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 08 Feb 2016, 12:36

Seff vond het een fijne houding. Hij had ook een paar keer zo met Lea gelegen, voor hij hiernaar toe werd gestuurd. Zacht streken zijn handen over Cerise's rug en zijden. Hij moest lachen om haar interesse in de zeeslang. "Wystan weet het meestal wel te voorkomen. Volgens mij is er nog nooit een incident geweest met de zeeslang. Met de steendraak daarentegen..." Wystan had wel eens onvoorzichtige leerlingen moeten redden sinds de draak de omgeving buiten de muren veilig hield, iets dat zo was ingesteld na de aanval van Jagers op Eldon. Het was helaas nodig gebleken. "Het is een keuzevak, en de docent zorgt er altijd voor dat er nieuwe wezens zijn om te bestuderen. Ook al haalt hij vaak genoeg iets binnen waar het Hoofd van de School niet bepaald vrolijk van wordt. Wystan heeft het zelf makkelijk, hij is een Gargoyle met een granieten huid. Niets kan hem stuk krijgen." Zijn leerlingen waren een stuk kwetsbaarder.
______

Martijn trok, niet echt onder de indruk, een wenkbrauw op en keek haar met een ietwat spottende blik aan. Maar toen richtte ze zich alweer op Mattias, die opkeek uit de folder en glimlachte. "Is goed, ik moet toch studeren." Martijn maakte een geluid. "Man dat kan later toch ook wel?" Mattias' blik werd twijfelachtig, hij was immers een kei in alles uitstellen en dan snel afraffelen. Maar Lea en hij hadden een afspraak. "Sorry, ik moet echt studeren. Ik snap ook al niets van al die Management opdrachten." Hij grijnsde verontschuldigend naar zijn vriend en liep toen samen met Lea naar de bibliotheek, waar Elias ook zat.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten