Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28
Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 13 Nov 2015, 16:25

Von keek stomverbaasd naar de RV+ en de G en toen naar haar zoon. "Ooh Seff!" Hij werd in een half verstikkende knuffel getrokken en ze drukte een kus op zijn kruin. "Ik ben ontzettend trots!"
Lea stond en met een brede lach naar te kijken. Ja, dit had Seff ook wel echt verdiend met zijn harde werken en ze was benieuwd naar de andere toetsen.

Ze knikte bedrukt en zei dat ze het zou proberen. In de dagen die volgden probeerde ze het meisje een beetje te leren kennen, maar gaf het uiteindelijk op. Ze zou het nooit snappen, maar feit was dat Rosa verdrietig was en wel thuis kwam met veel hogere cijfers dan normaal. Dus ging ze maar Rosa opzoeken op haar kamer en keek haar rustig aan. "Lieverd, ik ben misschien wat hard geweest, maar ik ben dit niet gewend. Ik zal mijn best doen, oké? Nodig haar maar een keertje uit mee naar huis."
Waarop Rosa haar heel lang knuffelde en toen openhartig vertelde dat ze het zelf ook heel lang vreemd heeft gevonden, maar dat ze Nadiya echt heel leuk vond. Dat maakte niet dat Avy het makkelijker vond maar knikte lichtjes en knuffelde haar dochter terug waarna ze zuchtend uit diens kamer vertrok.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 13 Nov 2015, 16:31

Waardoor ze recht in Mano's armen liep, die haar meteen tegen zijn borst trok en een kus op Avy's kruin drukte. "Je bent fantastisch lieverd." Een ander had Rosa immers verboden Nadiya nog te zien, maar Avy leek het een kans te willen geven ook al snapte ze het niet goed.
Toen Nadiya kwam eten, was de Sirene behoorlijk nerveus en was ze netjes gekleed, met haar lange zwarte haar in een vlecht. Zou dit echt goed gaan? Ze klopte aan op de deur van het huisje van de familie Torrez.

Wow! En toen werd hij geknuffeld. Zijn moeders woorden en Lea's brede glimlach deden hem iets blozen. Seff was het niet echt gewend dat iedereen trots op hem was en werd er een beetje ongemakkelijk van. "Ik.. ik moet de rest wel nog terugkrijgen.." En die waren misschien niet zo goed gegaan.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 13 Nov 2015, 16:39

Lea lachte. "Ik denk dat dat ook wel voldoende is hoor." Maar uiteindelijk liet Von hem los en woelde lachend door zijn haar. "Goed, dit gaan we vieren knul. Jullie twee breken het huis niet af hè? Ik ben zo terug." Waarop ze nogal geheimzinnig vertrok en met grote tassen thuiskwam en ze niet in de keuken mochten komen. Ze was zijn favoriete kostje aan het maken, met extra lekker en extra veel vlees en had taart gehaald voor 's avonds. Niemand zou die grijns nog van haar gezicht kunnen halen!

Rosa stuiterde bijna en deed dan ook de deur open. Wat verbaasd staarde ze naar Nadiya en moest toen lachen. "Waar is het feestje?" proestte ze, maar knuffelde haar vriendin en troonde haar mee naar binnen. Lea en Seff zaten al aan tafel, ongeduldig op eten te wachten en Avyanna stond in de keuken, maar glimlachte licht toen ze de lach van Rosa hoorde. Dat was lang geleden! Even blikte ze naar haar man om moed te vatten en liep even de keuken uit om de meisjes te begroeten, maar zei direct dat het eten bijna klaar was. Een blik naar Rosa. "Handen wassen, boompjeklimmer!" Waarna ze haar plagend de keuken in joeg, waaruit ook maar weer bleek dat Avy niet altijd zo streng was.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 13 Nov 2015, 16:46

Waarop Nadiya prompt iets begon te blozen. Ze wilde gewoon een goede indruk maken op Mano en Avyanna, en daarmee het risico op weggestuurd worden verkleinen! Nadiya wist ook wel dat hoewel haar gemeenschap hier heel makkelijk mee om ging, de meeste mensen dat niet deden! Dus stelde ze zichzelf beleefd voor aan Avyanna en Mano en ging aan tafel zitten. Lea kende ze van muziek, ze waren wel eens samen gezet voor een opdracht omdat Lea piano kon spelen en Nadiya zong.

Dus toen Emil binnenkwam van werk, rook het hele huis naar heerlijk eten. Verbaasd keek hij in de keuken, hadden ze iets te vieren? Maar toen zag hij Seff en Lea en begroette hen hartelijk. Hij sprak na al die jaren nog steeds niet erg volle zinnen, maar was wel een stuk socialer geworden.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 13 Nov 2015, 16:51

Ze drukte snel een kus op Nadiya's wang maar ging toen braaf haar handen wassen en keek wat smekend naar haar moeder of ze zich een beetje in wilde houden. Avyanna deed haar best, al vroeg ze Nadiya wel naar haar afkomst en wat ze leuk vond aan muziek (veilig onderwerp toch?).
Lea keek verbaasd van de een naar de ander, maar glimlachte naar haar en begon al snel over het en of ander te kletsen. Zij stond hier waarschijnlijk net zo in als haar moeder, maar ze was blij dat Rosa weer glimlachte en ze zou het altijd voor haar zusje opnemen.

Glimlachend begroette ze haar oom gaf Seff een por dat hij zijn toetsen moest laten zien. Maar daarna ging ze Von helpen met de tafel dekken en kreeg ook van de Alfa nog een dikke knuffel. "Ik ben blij dat hij jou heeft, meisje." Waarop Lea haar verbaasd aankeek en haar schouders ophaalde. "Tuurlijk, altijd." Een leven zonder Seff, al was het maar helpen met huiswerk, kon ze zich niet voorstellen.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 13 Nov 2015, 16:56

En Seff en Emil waren al snel aan het lachen samen in de woonkamer. Lea leek immers net zo nodig om Seff een beetje te helpen, als Von dat destijds bij Emil was. Dus na een tijdje verscheen de grote wolf in de keuken, om een kus te stelen van zijn mate. Seff zag dat grijnzend aan. Hij vond het leuk dat zijn ouders mates waren.

Nadiya beantwoordde de vragen gewoon. Ze kwam uit Madagascar, waar haar hele gemeenschap bestond uit vrouwelijke Sirenes. Ze stonden in hoog aanzien bij de rest van het eiland, vanwege hun kennis over geneeskrachtige waterplanten, vanwege hun muzikale talenten en omdat er een legende was dat ze direct verbonden waren met de zee- en watergoden waar het eiland aan verbonden was. Haar moeder en oma, ze kende haar vader niet gezien hij niet uit de gemeenschap kwam, runden het dorp en daarom hadden ze van Nadiya en diens opvoeding hoge verwachtingen. Haar liefde voor muziek kwam van nature. Vandaar ook dat gesprekken over muziek het meisje goed afgingen. Ze was meer opgegroeid met de Afrikaanse muziekinvloeden maar probeerde nu ook de wat klassiekere stijlen in de vingers te krijgen.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 13 Nov 2015, 17:02

Von lachte en kuste hem warm terug. Daarna zette ze het eten op tafel en keek Seff warm aan. Ja, ze was echt heel blij en trots dat zijn harde geploeter eindelijk was opleverde.
Na een gezellige avond kwam Lea weer bij Seff op de kamer liggen. Ze grijnsde naar hem. "Volgens mij was dit alle frustratie wel waard of niet?" Ze zat nog vol van de taart en zou dan ook niet heel veel meer doen vandaag.

Waarop Avyanna aanbood dat ze gerust wilde helpen met de harp en piano en dat ze in ruil daarvoor niet bij de danslessen aanwezig hoefde te zijn, gezien het meisje dat prima kon. Al met al verliep het eten redelijk goed en ze zette Lea en Seff aan de afwas en Rosa trok, nogal opgelucht, Nadiya mee naar haar kamer. "Pff.. dat was dat," grijnsde ze, toen ze in 'veiligheid' waren.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 13 Nov 2015, 17:05

Dat aanbod nam Nadiya gretig aan, ook omdat ze de harp altijd prachtig vond klinken maar hem niet kon bespelen. Op Rosa's kamer trok ze het meisje mee op bed en kuste haar eerst zacht voor ze ook maar iets zei. "Je ouders zijn aardig, maar je moeder weet niet zo goed wat ze met me moet volgens mij", constateerde Nadiya glimlachend.

Ook Seff kon geen pap meer zeggen en lag uitbuikend op zijn bed. "Ik had het echt niet volgehouden zonder jou hoor. Jij maakt huiswerk veel leuker." Het was misschien niet zo bedoeld, maar Emil hoorde het Seff zeggen toen hij net op dat moment langs diens kamer liep en moest zacht grinniken.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 13 Nov 2015, 17:13

Waarop Lea een gek gezicht naar hem trok. "Het blijft huiswerk. Zoveel speciaals doe ik niet."
Von trok hem mee naar bed. "Niet je zoon afluisteren," lachte ze en kuste Emil. "Hmm, zij doen me aan ons denken, alleen dan met manieren." Waarbij ze vooral op Lea doelde, die totaal niet op haar leek.

Warm kuste Rosa haar terug. Eerst was ze hier ontzettend verlegen over geweest, maar ondertussen niet meer. "Ze komt er wel overheen," mompelde ze, terwijl ze Nadiya's vlecht los maakte en maar haar vingers door diens donkere lokken kroelde. Ze kuste haar vriendin nog eens langzaam en lang en keek haar toen wat verlegen aan. "Maar nu ze het een beetje oké vindt... zullen we maar.. openbaar, zeg maar?" ze wilde haar hand vast houden in de gang en haar knuffelen wanneer ze wilde.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 13 Nov 2015, 17:16

Nadiya glimlachte warm en liefdevol naar Rosa en het volgende moment lag het meisje onder haar en kuste ze haar lang en intiem, een kus die niet veel later een zoen werd. "Dat zou ik heel fijn vinden", fluisterde ze tegen haar lippen aan. Ja, ze zouden er geheid opmerkingen over krijgen in het begin. Maar Nadiya was dol op Rosa, en wilde dat iedereen laten weten!

Emil grinnikte en kuste haar terug. "En woorden." Gezien Emil amper iets zei toen zij elkaar hadden ontmoet. Maar daarna besteedde hij de rest van de avond aan het verwennen van Von.
Seff grinnikte om het gezicht. "Dankzij jou heb ik een G! Dat is de eerste G die ik ooit gehaald heb!"

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten