Lea, Rosa en Seff 18+ !!

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28
Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 18 Nov 2015, 22:45

Die woorden lieten Lea weer opfleuren, al duurde dat niet lang.

Amiel ging erbij zitten, toverde wijn tevoorschijn uit een kastje dat magisch op slot zat en schonk voor hen in. "Schotland? Toe maar weer. Hoe hebben jullie dat voor elkaar gekregen, ik dacht dat neutraal land was?" Al was het, doordat het neutraal land was, juist wel een goede keuze voor hun project. "Dat is niet niets." waarna hij een gezicht trok omdat het hem deed denken aan de IRSMZ. "Hoe zijn jullie daarbij gekomen?"
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 18 Nov 2015, 22:49

Seff probeerde haar zoveel mogelijk weg te houden bij de meiden, ging 's middags vaak met haar rennen en overlaadde haar met complimenten en attenties. Hij was echt dol op haar, en hij wilde haar niet zo ongelukkig zien. Maar als ze zei dat ze gewoon even alleen wilde zijn, respecteerde hij dat ook. Zo zaten ze op een middag samen in de bibliotheek, maar met een tafel tussen hen in. Studeren moest ook gewoon gebeuren.

Ja, dat was nog een heel gedoe geweest... "Met speciale toestemming van de IRSMZ." Haar toon verraadde dat ze nog altijd geen liefhebber van de organisatie was. "En we kwamen er op vanwege de aanval op Eldon, vanwege de onmacht van de IRSMZ om ook maar enig conflict op te lossen, en omdat mijn eigen ouders erg goed zijn in conflicten bloederig oplossen. Als we zo door zouden gaan, zou er al snel geen Shanea meer over zijn, door elkaar of door mensen."

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 18 Nov 2015, 22:57

Liz kwam, met wat vriendinnen, de bieb in. Ze had een gewaagd jurkje aan dat heel wat been liet zien en haar decolleté amper verhulde. Ze knipoogde met een lachje naar Seff, alsof ze wilde zeggen 'weet je nog die ene keer?'
Lea was te druk met studeren om op te letten wie er binnenkwamen.

De blik in zijn ogen werd donkerder en als hij een wolf was geweest had hij nu gegromd. Maar in plaats daarvan knikte Amiel en glimlachte. "Je hebt het goed voor elkaar. Nog blij met je vent?" hij grijnsde plagerig. Hij herinnerde zich heel goed hoe dwars Cyra was geweest. "Maar dat is nogal een project. Zouden jullie niet daar moeten zijn, om de grond te behouden enzo?"
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 18 Nov 2015, 23:03

Seff keek echter alleen maar kwaad naar haar. Hij herkende het jurkje heus wel, gezien het het kledingstuk was dat ze had gedragen toen ze voor de eerste keer seks hadden gehad. Maar daar wilde hij nu niets van weten. Hij was met Lea, die daar niet van wilde weten en hij deed rustig met haar. Bovendien had hij gemeend wat hij had gezegd. Lea was veel meer vrouw dan Liz!

Cyra glimlachte, een tikje brutaal maar vooral zacht. "Von blijft maar zeggen dat als vampiers waren zoals wolven, Sevas mijn mate was. Ik ben erg gelukkig met hem." Ja, ze was vreselijk dwars geweest. Maar uiteindelijk had Sevas haar hart weten te winnen, en zelfs haar menselijkheid. "Mensen in Schotland weten van het bestaan van Shanea. We hebben een aantal lokale bewoners voor ons werken, die de grond beheren als wij weg zijn." Ze zouden het meteen horen via pixie als er iets aan de hand was.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 18 Nov 2015, 23:10

Liz ging op een plekje zitten waar ze goed zicht had op Seff en hij op haar. Af en toe speelde ze met haar lokken, of ging wat verzitten, of friemelde met de stof van haar jurk zodat haar borsten goed in het zicht kwamen en maar net bedekt waren. Al gauw zaten de meeste mannen meer naar haar te kijken dan dat ze aan het lezen waren.
Lea keek verbaasd op toen een geur haar neus binnendrong en die sterk naar mannen en opwinding rook. Vervolgens viel haar blik op Liz en met een geërgerde zucht stond ze op en verzamelde haar boeken. Ze kon zich niet concentreren met haar erbij!

Waarop Amiel nogmaals zijn glas hief. Hij was blij dat die twee elkaar gevonden hadden, want man... Cyra had hem een kopzorgen bezorgd in haar jaren op Eldon, ongelooflijk. "Dat klinkt als een goede toekomst." Waarna hij haar aankeek. "En het klinkt als jij. Goed zo, meisje." Ja, misschien was zij wel ouder, hij had geen idee, maar ze zou in zijn hoofd altijd jonger blijven.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 18 Nov 2015, 23:14

En Cyra voelde zich ook jonger dan Amiel, of in ieder geval kinderlijker en minder wijs. Ze glimlachte naar de man tegen wie ze nog altijd enorm opkeek. "Bent u ook aanwezig bij Destans les?" Ze wist eigenlijk niet wie er nog meer akkoord waren gegaan.

Seff had zich gefocust op zijn werk, ook omdat hij wist dat hij ook maar een man was en hij wilde Lea niet hoeven uitleggen waarom iemand als Liz hem wel nog lichamelijk kon opwinden ook al wilde hij niets met haar te maken hebben. Dus negeerde hij Liz, maar keek wel meteen op toen Lea opstond. "Tweede verdieping?" Waarop hij ook opstond, en Liz de rug toekeerde. Hij wist dat Lea wat ruimte wilde, dus hij zou niet naast haar of tegenover haar gaan zitten. Maar hij bleef wel bij haar in de buurt voor als ze ineens toch wat gezelschap wilde, of als iemand haar moest afschermen van Liz en diens groep.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 18 Nov 2015, 23:25

Lea schudde haar hoofd. "Ik ga naar huis. Kom je mee?" Daar werd ze in elk geval zeker weten niet gestoord en ze had heel hard behoefte aan eventjes knuffelen en zijn geur in haar neus hebben.

Amiel knikte. "Ja, ik wil elke les meemaken eigenlijk. Vooral omdat ik wil zorgen dat als het niet gaat, dat degene die spreekt weg kan gaan. Maar daarnaast is het goed om te weten wat er allemaal al is gezegd, zodat ze niet acht keer hetzelfde verhaal horen." Hij wist nog niet welke insteek hij ging gebruiken. Hij keek haar aan. "Het gaat niet fijn zijn, al die herinneringen ophalen..." tenslotte kende hij het verhaal en wist hij hoe Rubí Cyra had gebruikt.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 18 Nov 2015, 23:28

Zacht naar haar glimlachend, nam hij haar hand in de zijne en verstrengelde zacht hun vingers. "Kom, dan gaan we kijken of je moeder net thee heeft gezet." Het was immers thee-tijd, en als een dame van stand hield Avyanna daar nog altijd aan vast. Hij keurde Liz geen enkele blik meer waardig. En toen ze het huisje binnenkwamen, stond er inderdaad net thee op tafel. Zacht nam Seff Lea op de bank in zijn armen en knuffelde haar. "Ik hou van je Lea", zei hij zacht. Hij wist niet of ze er al aan toe was om het te horen, maar hij wilde het zo graag zeggen!

Even werden Cyra's ogen donker. Ja, Rubí had haar bespeeld als een marionet, een moment van zwakte (een vluchtige kus) tegen haar gebruikt. "We hebben die magie-blokkerende boeien van de IRSMZ zeker niet nog ergens hier liggen?" Ze zei het met een grijns, maar er zat zeker een kern van waarheid in de grap. Cyra's magie blokkeren zou geen domme beslissing zijn bij het ophalen van deze herinneringen.

Gebruikersavatar
Ravief
Site Admin
Berichten:2802
Lid geworden op:28 Jun 2015, 14:28

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor Ravief » 18 Nov 2015, 23:36

Lea dook weg in zijn armen en krulde zich half op, op zijn schoot. Ze had hem tegelijk stevig vast en had haar gezicht in zijn trui gedrukt en snoof zijn geur binnen. Zijn woorden lieten haar even verstijven maar ze ontspande al snel weer. "Ik.. ik ook van jou," mompelde ze in zijn trui, maar was tegelijk nog aardig overstuur door Liz. Dat wijf liet haar maar niet met rust.

"Dat gaat niet nodig zijn. Sevas is er, ik zal er zijn," reageerde Amiel rustig. "Bovendien kies je je eigen woorden. Heb je al enig idee wat je wil gaan zeggen?" tenslotte had ze er al even over na kunnen denken, gezien die pixie al een tijdje geleden naar hen was gestuurd.
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Gebruikersavatar
varden
Berichten:2551
Lid geworden op:27 Jun 2015, 19:39

Re: Lea, Rosa en Seff

Berichtdoor varden » 18 Nov 2015, 23:43

Zacht, troostend streek Seff over Lea's rug. Hij ging haar niet opnieuw vertellen dat ze Liz maar moest negeren want dat had ze al een miljoen keer gehoord. Het meisje was volledig losgeslagen en Seff vond het vreselijk om te zien en horen. Hij hoopte maar dat Liz snel een ander slachtoffer koos, en haar interesse in Lea verloor. "Zal ik iets voorlezen?" Het was eigenlijk Mano's privilege om voor te lezen, maar Seff wist dat het Lea vaak afleidde. En afleiding had ze nu even nodig leek het.

Cyra schudde haar hoofd, ze had er nauwelijks over nagedacht om eerlijk te zijn. "Ik zit te twijfelen tussen hoe ook vampieren gebruikt werden voor de aanval, tot hoe Tamira en ik samen stonden te vechten, tot hoe ik wraak uit naam van Eldon nam. Maar vertellen over een hoofd op een staak en lange martelsessies lijkt me niet zo verstandig als ik het imago van de gemiddelde vampier wat wil opvijzelen..."

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten